Evet öyle . Üstüme büyük bir yük konmuştu. Şu an belki rüya gibi geliyor bütün bunlar. Savaş , Ellesmera nın kaderi, bütün bu yaratıklar belki gerçek değil.Belki ben bir rüyadaydım. Kendime bir çimdik attım. Hayır rüya değildi. Tanrım!! delirmek üzereyim... Artık ne olacaksa olsun.
LUKE- Beni korkutuyorsun Lusi. Daha hiçbirşeye başlamadan en başından pes etmeyeceksin heralde.Emin ol zorlanacağın kadar eğleneceksin.Hiç bilmediğin özelliklerini keşfedeceksin.
Teyzem- Aynen öyle Lusiana.Bilmediğin birsürü özelliğin var.En önemlisi de sihrin.Hatırlıyor musun Lusi ? Sen küçükken sana hep asla kendini üzme! Çünkü sen çok özelsin prensesim.derdim. Yalan söylemiyordum veya öylesine söylediğim birşey de değildi.Bu tartışılmaz bir gerçekti.Asla kendini üzme!! Çünkü sihrin duygularının en yoğun olduğu zamanlarda en zirvede olur. Ve en olmadık zamanlarda açığa çıkabilir . Örneğin Luke a dokunduğunda olan ışık bunu gòsteriyor.Ve sen çok özelsin. Çünkü sen Ellesmera nın kaderisin. Ve bir prenses sin. Lusi .!
Bunları söyledikten sonra biraz bekledi. Şakaklarını ovdu ve devam etti.
Bence bu kadar gevezelik yeter.Zaten eğitimde bütün bu soru işaretlerin kaybolacak.Aşama aşama gideceğiz . Her türden ayrı ayrı dersler alacaksın. Sakın korkma.Sen onların prensesisin.Onlar sana zarar vermez.Hem Luke da bütün bu süreçte yanında olacak.
Biraz olsun rahatlamıştım.Ama ne zaman başlayacak bu eğitim. Hem sabırsızlanıyor hem de korkuyordum.Acaba nasıl bir Lusi çıkacaktı ortaya.
LUKE- İstersen bu süre içinde aynaya bakma .. Sadece bir tavsiye.
LUSİ-Belki ...
AROG-Normalde eğitim ilk kendini tanımanla başlar. Ama sen özel bi eğitim alacaksın prenses.İlk olarak düşmanını tanıyacaksın.Zaten eğitimin sonunda kendini tanımış olacaksın.
TEYZEM- Arog kendi türünün lideri ve en bilgesidir Lusi. İlk olarak onlardan ders alacaksın.
Bu ,iri görünüşlü uzun kahverengi sakalları, güçlü ,kaslı bir yapıya sahip olan iri gözlü biriydi. Nedense ondan korkmuyordum. Hatta sanki kırk yıldır tanıyormuşum gibi hissediyordum.
Luke kulağıma eğildi ve şöyle dedi;
LUKE- Zaten tanıyorsun. Garjzla ile bir bütünsün unutma.Garjzla sana yardım ediyor. Korkmamanın nedeni de bu.
Şimdi daha iyi anlıyordum. Bir lider halkıyla bir bütündür. Ve mantıken ben onların lideriyim. Yani aslında onlar benim bir parçam.
Luke kulağıma tekrar eğildi ve şöyle dedi;
LUKE- Aynen öyle Lusi.Bir lider halkıyla bir bütündür.Ve bir lider halkının kalbidir, beynidir.
Luke tan eğilmesini ve kulağına birşey söylemek istediğimi söyledim.O da eğildi ve ;
LUSİ- Her düşünceme karşılık vermek zorunda değilsin. Neden sürekli düşüncelerimi dinliyorsun ki?
LUKE- Öylesine.;)
Hani hoşuma da gitmiyor değildi :)
TEYZEM-Laf salatasını bırakalım.
Teyzem bizi simülasyondan çıkardı. O an biraz sersemledim.Bana neler oldu bilmiyorum.Sanki birden kendimi bu dünyaya ait değilmişim gibi hissediyordum.Sanki hep Ellesmera daymışım , hep oraya aitmişim gibi hissediyordum.
TEYZEM- Artık bu dünyadan gitme vakti geldi Lusiana.Buralara son bir kez bak.Şafak vakti yola çıkacağız..
AROG-Gora uzay gemisi bizi almaya gelecek Prenses.Hem böylece dikkat çekmemiş oluruz.Şafak vakti hazır ol.
İnanamıyorum. Gerçekten de gidiyordum.Neden bilmiyorum.Gitmeyi artık ben de istiyordum. Ellesemera! Ellesmera yı kurtarmalıydım.Kurtaracaktım....
O an kafamda bir ses şöyle dedi
''Aynen öyle prenses.Kurtarıcaksın.''
Vay canına.!! GARJZLA!!!
Onu ilk kez duymuştum.Ama bana güç verdiğini hissedebiliyordum...O canlı bişey. O benim içimdeki sihirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellesmera Prensesi
FantasyBeğeneceğinize Eminim Hadi daha fazla oyalanmayın Prenses yola çıktı bile ;) Ellesmera isimli bir krallığın prensesi ve büyük gücün varisi ve koruyucusu olan Lusiana kendini normal bir insan sanıyor. Ellesmera isimli bu ülke aslında eskiden mutluluğ...