Miranda nın Gücü

3.2K 216 13
                                    

( Arkadaşlar Luke olarak düşündüğüm kişinin resmini paylaştım , Luke un nasıl biri olduğunu merak edenler için)

Yaklaşık bir saat kadar beni sakinleştirmeye çalıştılar.Ama Luke olmasaydı bunu başaramazlardı.İçimde büyük bir korku oluşmuştu.Sanırım şok geçirmiş olabilirim.Evet Evet kesin şok geçirdim.O kadar korkunç bir rüyaydı ki...

Benim yerimde bir başkası olsaydı çoktan aklını kaçırmıştı.Luke un sözünden asla çıkmıycam.Ölüceģimi bilsem de, sonunda ölüm olsa bile bayılmam bidaha.Valla bayılmam.

Gözlerim kapalı düşününüyordum.Kendi kendimi yiyordum.Bidaha asla Luke un sözünden çıkmam.Bidaha asla Luke un sözünden çıkmam diye tekrarlıyordum içimden.

LUKE- Söz mü? dedi.

:):):)

Luke yanımdaydı.O korkuyla sanırım Luke un elinden tutup bırakmamıştım.Çocuğu burada tutsak etmişimm:) Gözlerimi açtım.Başucumda bekliyordu.Bi yandan elimi sımsıkı kavramış,oturmuş beni izliyordu.Ve tabiki sorusuna bir cevap bekliyordu.Ben de fazla oyalanmadan cevap verdim.

LUSİ- Söz..

Sonra da konuşmaya devam etmek istedim.Ki Luke beni engelleyip dinlenmem gerektiğini söyleyene ve gözlerimi kapatana kadar.

Ben de direnmeyerek onun sözünü dinledim ve gözlerimi kapattım. Ama gerçekten bi uykuya dalamıyordum.O rüyayı tekrardan görme korkusu vardı içimde.Sadece gözlerim kapalıydı.Zihnim açık.Bu da dinlenmek sayılır sonuçta.

1 - 1,5 saat sonra..............

Yeterince dinlendiğimi düşünüyordum. Gözlerimi açtım.Luke hala elimi tutuyor ve beni izliyordu.

LUKE-Ne oldu? diye sordu.

LUSİ-Uyuyamıyorum.Ama yorgun da değilim.Gerçekten.Yeterince dinlendim.

LUKE-Tamam o zaman. dedi ve sessiz sessiz duruyordu.Öylece bana bakıyordu.Bilmiyorum ama onunla yalnızken çocuk gibi oluyordum.Çocuk gibi konuşuyordum.Ve bir çocukca soru daha geliyoorr:)

LUSİ-Ne bakıyosun? Ne?
Ne oldu ya ?

LUKE-Senin kadar güçlü bi kızın var olduğuna hayret ediyorum sadece...

LUSİ- Biraz gülümseyerek Nasıl? diyebildim.

LUKE-Hâlâ farkında değilsin dimi.? O kadar özelsin ki.. Sana imreniyorum.

LUSİ-İyi bi şekilde mi kötü bi şekilde mi?
(Ya ne var merak ediyorum) '')

LUKE- Hafif bir kahkaha koparttı ve
İyi bir şekilde,iyi bir şekilde diye yineledi.

Biraz utanmıştım aslında.Ama ne var merak ediyordum.Mutluydum.Ne diyebilirim ki.. Şu an mutluyum.Gerisi önemli mi?

Luke tekrar konuşmaya başladı;

LUKE-Gerçekten çok farklısın prenses.Nasıl yaptın o sihri? Şahsen benim hâlâ aklım almıyor.
Sonra da şakaya vurmak için ;
Sen eğer eğitimsiz böyle bir sihir yapabiliyorsan kim bilir eğitimden sonra neler yaparsın? :)

Sahi? Ben bayılmadan önce ne yaptığımı hatırlamıyordum.Luke a sordum;

LUSİ-Luke.Ben bayılmadan önce ne olduğunu hatırlamıyorum.Sahi ne oldu?

Ellesmera PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin