Prenses Lusiana ! Evet ben buyum. Bir prenses. Dünyalı sıradan biri değil. Bir prenses.Ve dünyadaki gibi salaş veya sorumsuz olamamam.Sorumluluklarım var.Yerine getirmem gereken şeyler....
Bi yandan düşünüyor bi yandan da dinleniyordum.
LUKE- Açılış dansını benimle mi yapmak istersin yoksa yakışıklı bir Gora lı var mı buralarda?
LUSİ- Ha! Ne? Ne dedin?
LUKE- Diyorum ki dinlenme zamanı bitti.Gece daha yeni başlıyor. Açılış dansı için birileriyle dans etmelisin.
LUSİ-Ben dans etmesem olmaz mı?
LUKE- Olmaz.Gelenekler böyle.
LUSİ-Peki tamam.Kimle edeceğim peki?
LUKE- Bilmem. Ona sen karar vereceksin. Tabiki öylesine bir açılış değil. Bunu kalbinle ve gözlerin kapalı kimsenin nerde olduğunu bilmeden yapacaksın. haha. Bu senin için zor olacak.
LUSİ-Nasıl yani?
LUKE-Görürsün şimdi.
Luke gözlerimi kapatmamı ve hiç açmamamı istedi.Ta ki hissedene kadar.
Bu ne demek bilmiyorum.Çevremde birsürü erkekten oluşan bir daire oluştu.Erkek sayısı arttıkça Luke daha da sinirleniyordu.Ama bi yandan da çok rahattı.Teyzem yanıma geldi ve beklediğim açıklamayı bana yaptı.
TEYZEM- Şimdi gözlerini kapatacaksın ve odaklanıcaksın.Kalbin sana doğru yolu gösterecek. Hissettiğin yöne git ve gerçekten emin olduğun kişinin elini tut. O sırada sakın gözlerini açma. Dans bitene kadar bu kişinin kim olduģunu öğrenemezsin.
LUSİ- O niye o?
TEYZEM- O da bizim eğlencemiz.
LUSİ-Ciddi olamazsınız.Hem gözlerimi açmadan nasıl dans ederim ki?
Bu çok saçma!TEYZEM- Burda hiçbişey saçma değil Lusi.Bilmediğin güçlerin var ve sihrin.Sihir imkansızı yapar Lusi. Hem hissetmek zorunda değilsin.Eğer hissedemezsen o kişi burda değil demektir.Biz sadece burda olduğundan emin olmak istiyoruz.Ve eğer tahmin ettiğimiz gibi olursa geleceğinden bir haber alacaksın Lusi.
LUSİ- Ne gibi bir haber?
TEYZEM- Onu eğitiminin son aşamasında öğreneceksin.
LUSİ- Sizin bu gizemli şeyleriniz beni bir gün öldürecek. İyi peki.Yapacağım.
Dedikleri gibi gözlerimi kapattım.Ve odaklanmaya başladım.Etrafımda belki yüzlerce kişi vardı.Ama ben bir kişiyi seçecektim.Tabiki seni seçtim pikaçu yapamazdım.Çünkü bunun önemli olduğunu söylediler. Etrafımda yavaşça dönmeye başladım.İlk seferde hiçbişey hissetmedim.Sonra dairenin içinde küçük bir tur attım.Daha fazla odaklanmaya çalışıyordum.Kafamı boşalttım.
:LUKE un GÖZÜNDEN:
Bilerek bu dairenin gerisinde kaldım.Ama eminim ki hissedeceksin.Biraz zorlanacaksın Lusi.Ama başaracaksın.Emin olmadan kimseye dokunma.
Hisset Lusi. Lütfen. Kendini biraz daha zorla.Sana yardım edemem.Bunu kendin başarmak zorundasın.
:LUSİ nin GÖZÜNDEN:
Ama hićbirşey hissetmiyorum.
'TEYZE!'diye bağırdım. Teyzem yanıma geldi
" Kendini biraz daha zorla Lusi.O burda. İstediğin yere gidebilirsin. Sen birine dokunmadan kimse sana dokunmayacak.Rahat ol,zihnini boşalt, kalbini dinle ve emin olduğunda yap gitsin."
Biraz daha rahatlamıştım.Tekrar denedim.Teyzemin dediği gibi dört adım. Rahat ol, zihnini boşalt, kalbini dinle ve emin olduğunda yap gitsin.
Önce rahatlamaya çalıştım.Sonunda biraz rahatladım ve zihnimi boşalttım.Bütün düşüncelerimi bi süreliğine sildim attım.Sonra odaklandım.Ama bu sefer beynimle değil kalbimle.. Sonra içimde bir kıpırtı oluşmaya başladı.Çeşitli yönlere gittim.En güçlü hissettiğim yöne doğru gitmeye başladım.
:LUKE un GÖZÜNDEN:
- Prenses! Nereye gidiyorsun.!
:LUSÎ nin GÖZÜNDEN:
Bu gerçekten çok tuhaftı. Bi hissediyorsun bi hissetmiyorsun. Ve son adım yap gitsin! Birinin önündeydim.Tam onun elini tutacaktım ki vazgeçtim ve bir yöne doğru hızlıca gitmeye başladım kalbim deli gibi atıyordu ve bi anda onu tuttum....
Bu olmalıydı......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellesmera Prensesi
FantasyBeğeneceğinize Eminim Hadi daha fazla oyalanmayın Prenses yola çıktı bile ;) Ellesmera isimli bir krallığın prensesi ve büyük gücün varisi ve koruyucusu olan Lusiana kendini normal bir insan sanıyor. Ellesmera isimli bu ülke aslında eskiden mutluluğ...