Tam birini tutacaktım ki arkamı döndüm ve başka bi yöne doğru hızlıca gitmeye başladım.Ve son adım.Yap gitsin! Ve ona dokundum.Bu olmalıydı...
--------------------------------------------------------------
Tanıdık gelen bir ses;
-Merhaba prenses. dedi.
Ve sanki başkası tarafından ele geçirilmiş gibi hareket etmeye başladım.Hareketlerim çok zarifti.Gittikçe yükseliyorduk.Yükselerek hiç konuşmadan dans ediyorduk. Gözlerim kapalı.Ama sanki yıllardır dans ediyormuş gibi çok zarif hareketlerle dans ediyordum.Kulağıma eğildi ve o ürpertici ses tonuyla bişeyler söyledi.
-Yıldız dansı kalbindeki kişiyi bulmana yardım eder Prenses. Sen beni seçtin. Pişman olmayacaksın.
-Sen kimsin?
-Zamanı geldiğinde öğreneceksin.
-Luke! Sen misin?
Konuşmadı.Cevap vermedi.Sinirlerimi bozuyordu.Dansa devam ettik.Ve sanırım dans bitiyordu ki biz yere inmeye başladık.
Ve yere indik.Yanıma teyzem geldi ve gözlerimi açabileceğimi söyledi.Ben de onayladım ve gözlerimi açtım.
Donup kalmıştım.Karşımdaki kişi Luke du.
Evet oydu.Zaten tahmin etmeliydim.Hesap soracak mıydım?.Hah.Evet ama zamanı değildi.Herkes dans etmeye başlamıştı.Yorgun değildim.
LUSİ-Gece yarısı oldu mu?
LUKE-Evet Lusi.
LUSİ-O zaman zamanı geldi.
LUKE-Neyin?
Herkes dans ediyorken aradan sıvışmak en iyi fikirdi. Luke a sormadan birden elini tuttum ve çekiştire çekiştire onu salondan çıkardım.Tam dolunayın vurduğu park gibi bir yere geldik. Ağaçların yaprakları dünyadakinden farklı olarak parlıyordu.Burayı sevdim.Ve bulduğum ilk yere oturdum.Luke u da bıraktım.
LUSİ- Hadi artık.Sabrım kalmadı.Sökül bakalım.Bana birşey söylemek istiyorsun ama bi türlü söyleyemiyorsun.Belli ki bir karın ağrın var.Hadi söyle.Söyle ve rahatla. Sonra da zaten bana Yıldız Dansı nı açıklayacaksın.
:LUKE un GÖZÜNDEN:Evet geldi.Artık zamanı geldi.Bunu senden artık gizlemeyeceğim Lusi.Artık senden hiçbişey gizlemeyeceğim.Sen benim Meleğimsin.
LUKE-Lusi ben...
LUSİ-Biliyorum sen. Ee gerisi.Ben geri kalanını merak ediyorum.
LUKE-Benim sana söylemek istediğim bişey var.Hatta biçok şey var ama bende soğumandan korkuyorum.
LUSİ-Birşey olmazzz..
LUKE-Artık ne olacaksa olsun.! Önce sana gerçek beni tanıtayım.Evet . Ben bir Andora yım.Ama annem ve babam teyzenin sana anlattıklarından çok farklı.O zamanlar korkmaman ve benden soğumaman için anlatmadık.
LUSİ-O zaman sen nesin? Yanii.. Andora ne demek?
LUKE-Lusi bak. Eğer bir melez ve Miranda nın gücüne sahip iki kişi birlikte olursa ortaya çıkan çocuğa Andora denir.Andora gećmişte gücü temsil edermiş.Ama güçlerini kötüye kullanmaya başladıklarından hepsini öldürmüşler.Ama bazıları kaçmayı ve saklanmayı başarmış tabi.Bunlardan kimileri iyi kimileri de kötüymüş.Bizim bildiğimiz kadarıyla Melez olan türler sadece kraliyet soyundan ve bazı ilklerden var. Ve Miranda nın gücüne sahip olan da....
Bizim bildiğimiz kadarıyla sadece 3 tane.Biri sen, biri baban, ve diğeri de....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellesmera Prensesi
FantasyBeğeneceğinize Eminim Hadi daha fazla oyalanmayın Prenses yola çıktı bile ;) Ellesmera isimli bir krallığın prensesi ve büyük gücün varisi ve koruyucusu olan Lusiana kendini normal bir insan sanıyor. Ellesmera isimli bu ülke aslında eskiden mutluluğ...