Yavaş yavaş gözlerimi açmaya başladım.Nasıl bir manzarayla karşılaşacağımı bilmiyordum.Bu yüzden korkuyordum.Ya herşey bittiyse..
Biraz cesaret topladım ve gözlerimi açtım.
OLAMAZ!!!!!!!!
Kabus mu görüyorum.Hayır bu gerçek olamaz! Ağlamaya başladım.
Ağlanmayacak durumda değildim hani.
Ellerimi arkamdan bağlamışlar.Bir sandalyede oturuyorum.Ayaklarımı da bağlamışlar.Heryer iğrenç derecede pis kokuyor.Mide bulandırıcı bir kan kokusu var.Bir zindan! Peki ya diğerleri? Kafamı kaldırdım.HAYIR!
Bileklerinden duvarlara asmışlar ve öldüresiye dövmüşler.Ama hâlâ nefes alıyorlar.Luke !! Luke yok !! Hayır.Hayır.Hayır.Hayııırr!! Olamaz!!Olmaz! Yok canım!
Aklına kötü şeyler getirme Lusi.Sakın..
Bu ıssız zindan o kadar korkutucu ki insanın aklına herşey geliyor.Ama hayır.O ölmedi.Onu hissetmeye çalışmalıyım.Ama önce burdan kurtulmalıyım.Diğerlerini de kurtarmalıyım.Ayaklarımi ve ellerimi biraz zorladım.Ama hâlâ olmuyordu.Çözülmüyordu.Diğerlerini uyandırmalıyım.Teyzeme seslenmeye çalıştım.Ama sessiz bir şekilde.Beni duyabilirlerdi.
LUSİ- Teyze! Teyzeee ?
Teyzem hafif kıpırdamaya başladı.Ama uyanmıyordu.Arog a seslendim.Sonunda birini uyandırmayı başardım.
LUSİ- Arog?İyi misin? Ne oldu? Neredeyiz? Luke nerede? Size ne yaptılar böyle?
Zar zor da olsa konuşmaya çalışıyordu.Artık güç aktarımını az da olsa yapabiliyordum.Belki enerji de aktarabilirdim.Diğerlerine az da olsa enerji aktarmaliydım.Odaklandım.Ve Garjzla dan ilk defa yardım istedim.Bi anda kalbimin olduğu yer parladı ve oradan çıkan ışık diğerlerine benden enerji aktardı.Yorgun düşmüştüm.Ama olsun.Dayanabilirdim.Işık söndü ve derin bir nefes aldım.Sonra diğerlerine dönerek;
LUSİ- Neler oluyor burada! ?
Bunu biraz yüksek sesle söylemiştim.Sinirli ve bitkindim.Luke yoktu.Biz bi zindanda bağlıydık.Ve sonumuzun ne olacağı belli değildi.Nasıl sinirli olmam ki?
Ben delirmiyim de kim delirsin? Sonra Arog konuşmaya başladı.
AROG- Bizim için enerjini harcamamalıydın prenses.
Ah acemi..LUSİ-Laf salatasını bırak Arog! Sorularima cevap verr!!
AROG-Şşşştt. Sessiz ol prenses.Gördüğün gibi zindandayız.Urgalların zindanında!
Bizi esir aldılar.Bu zindana tıkıp öldüresiye dövdüler.Luke u aldılar.Sonra da seni getirip bağladılar.O an teyzemin dudaklarından bir kelime gözlerinden bir damla yaş akmıştı.
TEYZEM-Luke...
LUSİ-Luke.!Ona ne oldu.?Yalvarırım söyleyin Luke a ne yaptılar?
AROG-Ne yaptıklarını ve ne yapıcaklarını bilmiyoruz prenses.Ama bildiğim bişey varsa Luke iyi değil! Hatta ölümle pençeleşiyor bile olabilir!!
Başımdan aşağıya kaynar sular döküyorlardı sanki.Eğer Luke a bişey olursa, eğer Luke a bişey olursa...
Cümleler boğazımda takılı kalmıştı.
''Ben yaşayamam...''
Bilmiyorum. Neden böyle hissediyorum.Ama sanki onu tam olarak tanımasam da yıllardır tanıyormuşum ve yıllardır yakınmışız gibiydim.
O an gözlerim karardı.Dünyam karardı.Kimse yoktu etrafımda.Dünya başımın etrafında dönmeye başladı.Sanki ölüm bana daha güzel geliyordu.Onu kaybetmektense ölmek daha iyiydi.
Ama bi anda intikam hissim ölüm hissimi bastırdı.Ve eğer gerçekten büyük bir güce sahipsem onu açığa çıkarmanın ve kullanmanın tam da zamanıydı.
TEYZEM-AROG-BÜYÜCÜLER=Hep bir ağızdan
=> Dönüşüyor! Prenses başardı! Hadi hep beraber , son gücünüze kadar kullanın ; ''Garjzla,Una,Sessa,Sima,Mona''
Bir farklılık hissediyordum.Gözlerimi açtım.Bir ışık beni çevreliyor. Heryerim parlıyordu.Garjzla! Bana yardım ediyor!
Bileklerime baktım.Her ikisi de parlıyordu.Kendimi inanılmaz güçlü hissediyordum.
Gücümü kullanarak herkesin zincirlerini kırdım.Kendiminkileri de.. Artık özgürdük.Şimdi sadece Luke u alıp buradan çıkmak kalıyordu. Hâlâ parlıyordum.Görüntüm nasıl değişmişti bilmiyorum.Sadece parladığımı görebiliyordum.
Luke! Şuan aklımdaki sadece o'ydu.
TEYZEM-Onu kaybettik Lusi!
Dünyam tekrar başıma çökmüştü.Hâlâ parlıyordum.Ama daha sönük.
LUSİ- LUKEEEEE !!!!!! Hayııııırrrrr!!!!
Ağlıyordum.Bağıra bağıra.Şimdiye kadar hiç öyle acımamıştı canım.Hiç öyle ağlamamıştım.
Ağlıyor bağırıyor çağırıyordum.Bi yandan sayıklıyordum.Luke.Luke.Luke...Hayır. Hayır.Hayır...
O an sanki Luke bana sesleniyordu.Ah.Evet bu onun sesi.
LUKE- Lusiii?? Lusii??? Lusi!
Uyan Lusi.Uyann.Kâbus görüyorsun.. Uyannnn.!!Gözlerimi açtım.Karşımda Luke.?
Adımı söylüyor.Ne dediğine aldırmadan boynuna atladım ve sımsıkı sarıldım.
Kulağına bir cümle fısıldadım.
LUSİ- ''Sakın beni bırakma!''
LUKE- ''Seni asla bırakmam Lusi......''
Nasıldı ama ? Ben sizi üzmem merak etmeyin:) Luke u öldürmek gibi bir niyetim yok.. Vote ve yorumlarınızı da eksik etmeyin ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellesmera Prensesi
FantasyBeğeneceğinize Eminim Hadi daha fazla oyalanmayın Prenses yola çıktı bile ;) Ellesmera isimli bir krallığın prensesi ve büyük gücün varisi ve koruyucusu olan Lusiana kendini normal bir insan sanıyor. Ellesmera isimli bu ülke aslında eskiden mutluluğ...