Hâlâ koruma çemberi içinde etrafımızdaki uzay gemileriyle ilerliyorduk.Uzay boşluğu sonsuzdu.Odama dönmüştüm.Camdan dışarı bakıyordum.Çok güzel bir manzaraydı.Belki bir daha karşılaşamayabilirdim.O yüzden etrafı dikkatlice süzmeye başladım.Gözüme birden bir uzay gemisi çarptı.Bir asteroidin arkasında.Gizleniyor gibiydi.
Tabi Ya !! Urgallar!!
Ama bizi nasıl buldular? Koruma çemberini nasıl aştılar? Böyle düşünürken koridorda bütün hızımla geminin güvertesine koşuyordum.Bunun için çok geç olabilirdi.Düşünmeye başladım.
''Luke!! Buradalar.!Bizi izliyorlar.Urgallar!!''
Luke beni duymuş olmalı ki uzay gemisi ani bir manevra yaptı.Ben sarsıldım.Ve duvara çarptım.Kolum acımıştı.Hemen güverteye koştum.Herkes telaşlıydı. Tabiki konu aynı.
Koruma duvarı varken bizi nasıl buldular.?
Merak içinde bekliyordum.Acaba şimdi ne gibi bir macera yaşayacaktım?
AROG-Ama bu imkansız! Bizi nasıl buldular?
LUKE-Sanırım Urgallar kendini fazlasıyla geliştirmiş.Ve bizim koruma duvarımız zayıf düşmüş olmalı.
Daha güçlü bir enerjiye ihtiyacımız var.Herkes bi anda bana baktı ve -Lusi! Dedi..
LUSİ-Ne? Ne vaar ? Ne oldu yaa?
LUKE-Lusiyle güç aktarımı yapacağız . Siz de izimizi kaybettirmeye çalışın. Eğer saldırıya geçerlerse olabildiğince hedef olmaktan kaçın.Onları oyalayın.Lusi henüz eğitim almadı.Zamana ihtiyacımız olacak.
Neler oluyor? Sanırım yeni bir macera.?
Diye düşünürken Luke aniden kolumdan tuttu ve büyücüler gibi beni o güverteye çıkardı.Sonra elimden tuttu ve;
LUKE-Şimdi Lusi.Dediklerimi yapmanı istiyorum.Tamam mı?
Evet demekle yetindim sadece.
LUKE-Şimdi gözlerini kapat ve hisset Lusi.Hisset.
Hissetmemi söylüyor.Ama nasıl? Nasıl? Nasil? Nasıll?
LUKE-Ormanda olduğu gibi Lusi.İçinden geleni yap.Sadece içinden geleni yap.
Odaklanmalıydım.Ama hâlâ ne yapacağımı bilmiyordum.Gemi fazla sarsılıyor fazla manevra yapıyordu.Odaklanamıyordum.Sora Luke aniden bana döndü ve;
LUKE- Yapabilirsin Lusi.Sadece dediklerimi yapmanı istiyorum.
LUSİ-Gerçekten yapabilir miyim Luke?Bunu başarabilir miyim? Ben sıradan biriyim ve ve..
Luke beni susturdu.Ve ellerini gözlerime getirdi.Gözlerimi kapattı.Ve kalbime dokundu.Neden bilmiyorum ama sakinleşmeye ve odaklanmaya başlamıştım.Sanki bütün dünya bi anda yok olmuş ve sadece Luke ve ben varmışız gibiydi.Tekrar kulağıma fısıldadı.Eli hâlâ kalbimin üstündeydi.
''LUKE- Bunu yapabilirsin Prenses.Sihir senin kalbinde.Sadece onu bul ve hissettiğini yap.''
Sanki daha da güçlenmiştim.Herşeyi yapabilirmişim gibi hissediyordum.Luke elini kalbimden çekti.Ama hâlâ sol elimi sımsıkı tutuyordu.Hiç bırakmayacak gibi.
Sonra da diğer elini büyücüler gibi yaptı.
Tabi yaaa!! Çaktım köfteyi! Onlar bu şekilde birbirleriyle iletişim kuruyorlardı.Ben de taklit etmeye başladım.
LUKE-Hazır mısın?
O an içimden geleni söyledim.Ama aslında hiç de hazır hissetmiyordum.
LUSİ-Evet.!
LUKE-O zaman dediklerimi tekrar et.
LUSİ-Peki.
LUKE- Prenses burada.
LUSİ-Prenses burada.
LUKE-Size yardım edecek.
LUSİ-Size yardım edecek.!
O an sanki bütün büyücüleri hissediyormuş gibiydim.Sanki hepsiyle iletişim halindeydim.Ama kafamın içinde.
Bisürü ses ayni anda aniden ''Sizinle tanışmak büyük onur Prenses Lusiana!''
Dedi. Şaşırmıştım.Çünkü gerçekten gerçekti.Onları hissediyordum.Onlarla bağ kurmayı başarmış olmalıydım.
Dudaklarımdan istemsizce bir cümle döküldü.
''Garjzla,Una, Sessa Sima Minesfa!!''
Gözlerimi hâla açmamıştım.Ama birşeyler hissediyordum.Sanki diğer büyücülere güç aktarıyor gibiydim.Tabi ya! Çember yeterince güçlü değildi.Luke un bahsettiği güç aktarımı buydu.Ama o kadar yorgun düşmüştüm ki bayılmak üzereydim. Luke birden düşüncelerime girdi ve ''dayan Lusi. Lütfen biraz daha dayan. ''Hayır dayanamıyordum.O kadar yorgun düşmüştüm ki..
''LUKE- Dayanmalısın Lusi.! Dayanmazsan bu canavarlar hepimizi öldürürler. Her şey yok olur Lusi. Bunu istemiyorsun değil mi? Eğer şimdi bayılırsan herşey biter Lusi!Herşey!''
Bunları duymak bana acı veriyordu.Bütün kalan gücümü topladım ve son bir hamle yaptım.
Bağırarak tekrar o cümleyi söyledim.
''Garjzla,Una , Sessa,Sima , Mona!''
Bu sefer bütün gücüm bitmişti.Her taraf bembeyaz bir ışığa büründü.Bu sefer gerçekten bayılacaktım.''LUKE-Hayır Lusi!Şimdi değil.Sakınn!!!''
Malesef artık dayanamıyordum.Ayakta duracak mecalim kalmamıştı.Yere düşerken duyduğum son şey Luke un Hayır Lusi!! deyişiydi.
Düşündüğüm tek şeyse ben gözlerimi kapattıktan sonra olacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellesmera Prensesi
FantasyBeğeneceğinize Eminim Hadi daha fazla oyalanmayın Prenses yola çıktı bile ;) Ellesmera isimli bir krallığın prensesi ve büyük gücün varisi ve koruyucusu olan Lusiana kendini normal bir insan sanıyor. Ellesmera isimli bu ülke aslında eskiden mutluluğ...