Soru İşaretleri

3.8K 285 7
                                    

Ben.. Ben bir prenses miyim.? Tanrım bu.. bu çok farklı ve imkânsız.Ama bunları bana teyzem söýlüyor.O bana yalan söylemez.Demek ben gerçekten bir prensesim. Bir prenses.. Ellesmera prensesi Lusiana... Tüyler ürpertici ama bi o kadar da güzel geliyordu kulağıma. Ellesmera prensesi Lusiana. O bir prenses. Ben bir prensesim.Ve babam. Bunca yıl babam olarak bildiğim kişi aslında beni korumak için görevlendirilmiş bir asker.İnanamıyorum.Bu hayalimdeki şey. Bu... Bu sihir. Bu gerçek sihir.Peki ya Ellesmera şimdi nasıl bir yer? Kötüler şimdi nerede? Ve bu eģitim ne zaman başlayacak ve ne kadar sürecek? Peki bu eğitimde ne öğreneceğim? Merak ettiğim o kadar çok soru vardı ki. Cevabını biran önce bilmek istediğim... Teyzem bana alıştıra alıştıra anlatıyordu. Düşünmem ve Ellesmera yı incelemem için bana 1 saat gibi bir süre verdi. Yanımda Luke la birlikte Ellesmera yı gezmeye çıktık.Tabi burası gerçek Ellesmera değildi. Teyzemin hafızasındaki Ellesmera nın simülasyonuydu. Olsun. Bana o bile şimdilik fazla. Luke la gezerken aklımı en ćok kurcalayan ve aslinda cevabını tahmin ettiğim birkać soruyu ona sordum.

Lusi- Luke..

Luke- Evet prenses...

Prenses mi? Aslında bu çok hoşuma gitmişti. Ama bana böyle seslenmesini istemiyordum.

Lusi-Lütfenn.. Bana Lusi de.Prenses bana çok yabancı ve  çok resmi.Hiç bana göre değil.

Luke- Peki Lusi. Şimdi söyle . Aslında ne sormak istediğini tahmin edebiliyoruum. Ama sen yine de sor.

Bu çocuğa her seferinde hayran kalıyor ve biraz daha bağlanıyormuşum gibi hissediyordum.

Lusi- Öncelikle sormak istediğim şey. Sarayın terasındaki kişi benim annem.mi. Bana fazlasıyla benziyor çünkü.

Luke-Evet Lusi o senin annen.Ve şunu da eklemeliyim ki o gerçekten çok güçlü ve cesur bir kadındı. :) Hahah. Pardon. İkinci sorunun da cevabını vermiş oldum. Evet Lusi . Onu tanıyorum.Teyzen göründüğümden yaşlı olduğumu söylemişti unuttun mu.? Annene o kadar çok benziyorsun ki Lusiana.... Umarım onun kadar cesur da olursun . Çünkü seni bekleyen çok zorlu bir yolculuk var...

Teyzemle ikisi gizemli gizemli konuşmaya o kadar meraklıydılar kiii... Bir sorum daha vardı .

Lusi- Luke.! Peki sen de mi Ellesmera da yaşayan iyi türlerdendin?

Luke- Evet Lusi. Hatta ben iki düşman türün barışmasını sağlamışım. Bu yüzden diğer tüm Ellesmera lılardan biraz farklıyım. Ben aslında Ellesmeranın P-..

Tam o sırada teyzem geldi ve sürenin dolduğunu söyledi. zamanı iyi kullanmalıymışız öyle dedi. Bizi büyük ve zorlu bir yolculuk bekliyordu sonuçta dimi.. Ama ben bu yolun ne olduğunu hâlâ bilmiyorum. Luke un ne söyleyeceģini de merak ediyordum.Ona sorduğumda sonra devam ederiz diyip geçiştirdi.

Tekrar yerlerimizi almıştık. Türler toplanmış sanki bir karar veriyor gibiydiler.Biz gelince onlar da tekrar yerlerine geçtiler. Teyzem tekrar konuşmaya başladı..  Şimdi en önemlisi Lusiana.  Eğitimin....

Ellesmera PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin