Kader Yazıcıları

2.5K 189 9
                                    

Birbirimize daha çok sarıldık ve aynı anda fısıldadık;

"Seni seviyorum"....

LUKE-Ama bizim için bir engel var Lusi!

LUSİ-Ne?!!....

------------------------------------------------------------

LUSİ-Ne?!! Ne engeli Luke!

LUKE-Eğer Miranda nın gücünden vazgeçersen savaşta kazanma oranın büyük bir oranda düşecek.Bu yüzden Mona buna karşı.Ve eminim diğerleri de karşı olacaktır.

LUSİ-Bu önemli değil.. Garjzla var. Sihrim var..

LUKE- Bunlar yetmeyebilir.Şu yıllar içinde düşmanlarımız kendini daha da geliştirmiş olabilirler ve senin onlara dayanabileceģinden endişeliler.Miranda nın gücü senin için bir avantaj.Ve bunu kullanmanı istiyorlar.

LUSİ-Ne yani? Seninle Miranda nın gücü arasında seçim mi yapmamı istiyorlar?

LUKE-Evet.Bunu isteyebilirler.
Bak Lusi.Sen çok değerlisin.Ve hatta sorumlulukların benden çok daha fazla.Bisürü halkın umudusun.Bisürü çocuğun,annenin ve daha bisürü kişinin. Yanlış bi seçim yapmanı istemiyorlar.

LUSİ-Eğer bir seçim yapılacaksa bu onlara bağlı değil.Ve eğer seninle herhangi bir şey arasında seçim yapmam gerekirse hiç şüphesiz benim seçimim      sensin!

Son cümlemi duraklayarak söylemiştim.Keskin bir şekilde.Çünkü hiçbi zaman kararımdan bu kadar emin olmamıştım.Geç olmuştu ve bizi salondan merak edebilirlerdi.

LUSİ- Şimdi!Herşey açıklığa kavuştuysa salona gidelim.Bizi merak ederler.

Önden yürümeye başladım.Tam hızlanıyorduk ki Luke kolumdan tuttu ve

LUKE-Kararını değiştirmenden korkuyorum!?    dedi.

Gözlerinde hafif bir yalvarış hafif bir masumluk ve hafif de bir hüzün vardı.Bense kararımdan hiç bu kadar emin olmamıştım.

LUSİ-Korkma.Çünkü değişmeyecek.

LUKE-Emin misin?

LUSİ-Eminim!

Biraz rahatladığını anlayabiliyordum.Yüzündeki gergin ifade biraz da olsa kaybolmuştu.Birlikte salona gittik.Herkes bizi merak etmiş olsa gerek hemen yanımıza geldiler.Üst salona geçtik.Nerdeydiniz? Napıyordunuz? Size birşey olduğunu sandık? gibi sorularla boğulduk.Gece bitmek üzereydi.Gora lılar dans etmekten yorulmuş olmalılar ki onlar da biz gibi oturdular.Arog gitmeleri için izin vermem gerektiğini söyledi.Ben de kısa bi konuşma ve referansla onları gönderdim.Görevli kişiler etrafı temizlemeye başladılar. Arog ,ben, Luke, bir Elf ,bir Büyücü ve Teyzem büyük toplantı odası gibi bir yere geldik. Konuşmayı Arog başlattı.

AROG-Prenses burası toplantı odamız.Tahmin edersin ki bütün önemli konular burada tartışılıyor ve önemli kararlar burada alınıyor.

Teyzem bana tuhaf tuhaf bakıyordu ve birşey söylemek istediği belliydi.Ki Arog un hemen arkasından söze girdi.

TEYZEM-Ve sanırım sen de önemli bi karar verdin.Ya da vermek üzeresin.Cevabını bizim de bilmemiz gerek.Ki ona göre davranalım Lusi.!

Çok imalı konuşmuştu.Korkudan kararımı bidaha düşündüm. Luke un yüzü düşmüştü.Tüh ya niye düşünüyorsun ki ! Düşüncelerini okuyan bi adam hakkında düşünüyorsun.Hem de ona kesin bir cevap vermişken.Genelde lafını sakınan biri değilimdir ama nedense şimdi teyzeme bi karşılık verememiştim.Belkide ağzımdan çıkacak her kelime önem kazandığı içindir.

Ellesmera PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin