9.rész

3.3K 62 1
                                    

Egymás izgatása elég gyorsan a kívánt eredményhez ért. Laci nem is habozott tovább felkapott az ölébe a hátam az üvegnek nyomta és eszméletlen tempóban kezdett dugni. Ami nyilván hangos nyögéseket produkált, Lacit viszont zavarta és betapasztotta a szám a kezével.
-Brúnó. indokolta tettét értetlen fejem látva.
-Én nem Brúnóra gondolok. mondtam.
-Hanem rám? hajolt közelebb.
-Csak rád. csókoltam meg. Isteni cselekedetét addig folytatta amíg egész testem meg nem feszült ezzel mindkettőnkben orgazmust előidézve.
-Isteni vagy. tett le a földre.
-Rád sincs panasz. csókoltam nyakon. Elzárta a folyó vizet és újra az ölébe kapott de most kivitt a fürdőből egészen az ágyáig, amire finoman le is tett. Lemászott az alapjaimhoz és finoman nyalni kezdett.
-Úristen Laci. csúszott ki a számon minden kéjjel. Szavaim felbátorították és feszesebb tempót kezdett diktálni miközben néhány ujja is felfedező hadjáratra indult. Amikor Laci megérezte közelgő orgazmusom még gyorsabb lett.
-Istenem. túrtam hajába. A hátam ívbe feszült és csodálatos érzés járta át a testem. Laci elégedett kacsintást küldött felém. Felmászott hozzám megcsókolt és összebujtunk. A szívem hevesen vert és meleg érzés áradt szét bennem.

Nem pihiztünk sokáig, felöltöztünk és lementünk. Brúnó a kanapén ölelgetett egy lányt.

-Ő szia

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

-Ő szia. köszönt nekem a lány.
-Szia. köszöntem vissza. Leültünk a másik kanapéra és a lány nyújtotta a kezét, hogy bemutatkozzon.
-Sára, Brúnó barátnője. mosolygott kedvesen.
-Azt sejtettem, én Andi vagyok. nevettem.
-És ti...? mutatott ránk mire Brúnó is feljebb ült.
-Mi...mi nem...mi nem vagyunk együtt. jöttem zavarba.
-Még! erősítette meg Laci.
-És hol ismerkedtetek meg? kérdezte jó gyorsan Brúnó.
-Egy klubban. mondtam szűkszavúan.
-Te becsajoztál miután felléptünk? nézett Brúnó Lacira.
-Muszály voltam kezdeni magammal valamit amíg te idegesítően édes voltál a kishölggyel. rándította meg a vállát szórakozottan, miközben az utolsó szónál Sárira biccentett.
-Most is kezdtél valamit Andival, igaz úristen Laci? mondta Brúnó mire az összes vér az arcomba szökött, az én mondatom idézte.
-Tesó a csajok előtt? mondta meglepődöttséget színlelve Laci.
-Nyugi tes mindent hallottunk, pedig én szóltam, hogy legyetek halkak mert jön Sári. magyarázta a barna fiú.
-Ez nem is igaz. gondolkodott Spacc.
-De igen. erősítette meg Brúnó.

Hát ők egy nagyon édes pár, kellemeset beszélgettünk velük, kerülve hogy nekem barátom van és munka nélküli vagyok. Szeretnék egyszer egy olyan kapcsolatot mint az övék szeretet, tisztelet, teljes és ahogy egymásra néznek az egy külön világ.

"Szemeidben én lennék a támasz"

Nem felejtettelek el ám titeket itt a rész, a szemfülesek már észre vehették hogy a bizonytalan szombat helyett lett egy fix keddünk. Ez annak köszönhető, hogy ugye vége van a vízparti szeremnek és felszabadult ez a hely. Mostantól mindig kedden lesz.

ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezettNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ