Évadzáró

1.8K 69 4
                                    

-Szóval igaz, a legjobb barátnőm babát vár. törölte meg a szemét Zsófi.
-Megtartod? Beszélsz Lacival? nézett rám de én nem tudtam rá emelni a tekintetem sokkos állapotban bámultam az asztalon heverő tesztet. Egy erős kontroll csík és egy halványabb terhességi csík. Ti ezt feltudnátok dolgozni? Én nem? Zsófinak meg van egy rakás kérdése. Nem is hibáztatom érte, nekem is lenne, de muszáj feldolgozzam ezt most.
-Most elmegyek jó? néztem rá nagy kétségbe esett szemmel.
-Rendben, vigyázz magadra. adott két puszit.
-Szia. hagytam el a lakást. Haza felé elsétáltam egy park mellett, ahol a játszótéren szaladgáltak a gyerekek, az anyukák meg a padon beszélgettek. Újra könnyek szöktek a szemembe. Lerogytam egy padra a kezem az arcom elé emeltem majd keserves zokogásba kezdtem.
-Minden rendben kisasszony? kérdezte egy mély rekedtes hang. Könnyes szemekkel felnéztem rá és egy hajléktalan bácsi volt.
-Nem semmi sincs rendben. szipogtam.
-Csatlakozhatok esetleg? mutatott a pad másik felére.
-Hát persze. húzódtam kicsit arrébb. Leült és egyből megakadt a szemem a kezén amiről hiányzott három ujja.
-Munkahelyi baleset, nem tudtam folytatni a munkát ezért betegállományba küldtek majd amint felucsúdtam itt kötöttem ki. kezdett mesélni amint meglátta, hogy a kezét nézem.
-És ön? kérdezte.
-A pasim megcsalt a legjobb barátnőmmel a fiú aki tetszik teherbe ejtett és itt vagyok kilátások és munka nélkül. Úgyhogy most elég szar. töröltem meg a szemem.
-Sose mond hogy padlót fogtál mert mindig van rosszabb. mondta a bácsi.
-Ez de biztató. nevettem kínomban.
-Egy igazi harcos vagy, látom rajtad és biztos vagyok benne nagyobb szarból is másztál már ki. ezt a bácsit az ég küldte most ide. Nem tudtam reagálni semmit mert elvette a figyelmem, hogy mekkorát kordúlt a gyomra. Felpattantam és átsiettem az út másik oldalán lévő kisboltba. Az utolsó pénzemen vettem egy szendvicset illetve egy üdítőt.
-Nagyon köszönöm sokat segített. adtam át. Azt a fajta hálát és szeretetet amit láttam a szemében mindenkinek meg kéne tapasztalnia.
-Isten áldja. kívánt jót nekem.
-Magát is. Viszontlátásra.
-Viszontlátásra. búcsúzott el. Erősebb lettem, igaza van, felállok és leporolom magam. Ezt teszi az emberi jóság látjátok. Csak annyi kell hogy figyeljünk egy kicsit egymásra.

Haza mentem és még hagytam egy napot sajnáltatni magamat. Másnap elővettem egy kukás zsákot és kitakarítottam Gergőt az életből végleg. Kidobtam mindent ami erre a 3 éves kapcsolatra emlékeztetett. Miközben a zsákba dobáltam a whisky-t, hűtő mágnest, fogkefét rájöttem mennyire volt mérgező és egy kicsit sem egészséges a kapcsolatunk. Megtaláltam a hibákat az én oldalamról is, meg az övéről is. Bárkivel lesz a következő kapcsolatom nem fogom elkövetni azokat amiket ebben hibáztam, és fel fogom ismerni ha manipulálnak. A takarítást követően elérkezett a legnehezebb nap. Találkoztam Lacival. Átmentem hozzá, egy csodálatosat szeretkeztünk majd előálltam azzal amivel akartam.
-Sajnálom Laci de nem találkozhatunk többet. mondtam öltözés közben.
-Én ezt nem értem. vette a pólóját.
-Miért? nézett rám nagy szemekkel.
-Mert rendbe kell hoznom az életem, amibe te nem férsz bele. folytak le könnyeim.
-Szakítasz velem úgy hogy nem is voltunk együtt? vágott csalódott és mérges fejet.
-Sajnálom. sírtam. Hátat fordított nekem, még csak rám se tudott nézni akkorát csalódott. Kocsival jöttem és azzal mentem Zsófiért együtt elmegyünk orvoshoz. Meg kellett hoznom pár fájdalmas döntést ahhoz, hogy vissza térjen az életem a normális vágányra.
-Mi volt? kérdezte amint beszállt mellém.
-Megmondtam neki, hogy ennyi volt, bármi is volt köztünk. fújtam ki a levegőt.
-Ahj te. ölelt meg.
-Várj akkor nem is mondtad el neki? húzódott el.
-Nem, így egyszerűbb. Nem tartom meg úgyse, így nem rágódik ezen. Éli tovább az életét énekelget összejön egy szőkével, és én is élem az életem.
-Nem tartod meg? nézett nagy szemekkel.
-Nem. mondtam határozottan. Mintha egyáltalán nem okozott volna 3 nap mentális vívódást.
-Ez érthető mondjuk. próbált támogatni.
-És ne gondold állandóan, hogy csak mert fekete hajú vagy és nem szőke kevésbé vagy szép és értékes. Laci igenis szeretett téged. papolt.
Az okos döntés a szerelmem és a kisbabám elengedése lenne? Majd kiderül.

"Eltéptük a láncot mi összetart bennünket, mostmár tisztán látok"

Itt van mert sokan kértétek egy szilveszteri különkiadás, mindenkinek csodás új évet és aztán pörögjenek azok a csillagok.😉

ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora