-Édes vagy. simítottam meg a füle mögött a hajat.
-Te pedig gyönyörű. hajolt közelebb, először csak orrunk ért össze, a szánk nyitva volt és vészesen közel egymáshoz egészen addig amíg vad csókolózásba nem kezdtünk. Finoman az ölébe húzott, felvitt a hálószobába majd gyengéden letett az ágyra. A fejét a nyakamba fúrta és lágy csókokkal hintette be azt. Szívni is elkezdte de időben észbe kaptam és elrántottam a fejem.
-Baj van? vágott aggódó képet.
-Ne hagy lenyomatot az esténkről. mondtam.
-Bocsi. folytatta előző cselekedetét. Megszabadított a ruhadarabjaimtól és nedves puszikkal hintette be a testem. A kezem a hajába vezettem és meg nem állt a nőisségemig, szinte lecsapott rá mint keselyű az áldozatára. Mintha ez nem lett volna magában már elég élvezet a kezével az oldalamat simogatta.
-Végre ágyban is érezhetlek. feküdt vissza rám.
-Már én is alig várom. nyúltam az éjjeli szekrény fiókjába egy gumiért, amit át is adtam neki. Ujjai közé fogta szexin kinyitotta a fogával, közben végig engem nézve. Érzékien megnyaltam a szám ő pedig felhúzta az óvszert. Lassan kezdett mozogni miközben a nyakamat csókolgatta, én csak a hátát simogattam és élveztem a helyzetet. Nagyon jól esett a közelsége a teste melegsége, a tekintete, az érintése mással most nem lettem volna itt.(Reggel)
Laci mellkasán fekve ébredtem aki ölelt magához. Szívverése és egyenletes légzése nyugtatóbb mint a macska dorombolás. Nyugodt kis arcán elmosolyodtam.
-Ilyen szép vagyok? nyitotta ki a szemét.
-Kérsz reggelit? hagytam figyelmen kívül kérdését.
-Igen köszönöm. ült fel az ágyban, felvette az alsóját és farmerét majd kiment a teraszra cigizni. Felvettem egy extrább szettet mert Zsófival fogok találkozni és lementem a konyhába.Bundás kenyeret és kávét készítettünk Lacival ketten.
-És most hol van az álom pasid? ült le az asztalhoz reggelizni.
-Németországban. adtam egyszerű választ, ahogy felhúzta a szemöldökét rájöttem, hogy ez kevés magyarázat.
-Meetingen, gyakornok egy menő cégnél és sokat utazik, mert a cégközpont Németországban van. magyaráztam de ő csak bólintott egyet."Másnap reggel fáradtan kelünk"
VOCÊ ESTÁ LENDO
ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezett
FanficVAKMELEG inspo🥵 Pokolra jutok, gyere tarts velem!😈🤪