Laci befeküdt egy medence közepén lévő matracra és ott pihegtetett a klipben.
-Milyen jól néz ki istenem. néztem mosolyogva.
-Igen tényleg. mondta Sári. Oh baszki ezt hangosan mondtam.
-Nem eszünk valamit? kérdeztem.
-Deee. kiáltottam fel.
-Majd éhen halok. tettem a kezem a hasamra. Kimentünk a helyszínről és egy utcával arrébb találtunk egy kis büfét. Úgy tűnt Sára tudja a járást. Itt csak sült krumplit és hot dog-ot lehetett kapni, de nekünk pont ez kellett. Mi sült krumplit kértünk és vittünk a fiúknak
egy-egy hot dog-ot. Laci egy ládikán üldögélt Brunyesz meg egy fóliás kis helyen vibe-olt. Megvártuk és együtt megkajáltunk. Evés után még pihenhettünk egyet ami nálam azt jelentette, hogy egy operatőr kis
francia bulldog-ját simogattam. Mini volt a neve. A klip forgatás következő fázisa a kocsimosás volt. Mármint a fiúk énekeltek a lányok meg lemostak egy autót. De ahogy észrevettem inkább egymást locsolták mint a kocsit. Nem voltam ideges áh dehogy.
-Ügyesek voltunk? riszálta magát Lacinak egy szőke picsa amikor lement a rész.
-Aha. válaszolt.
-És... mondott volna még valamit de már nem tudott mert arrébb löktem és Laci ölelésébe bújtam.
-Menyj innen. tettem hozzá. Majd Laci megcsókolt.Jó hosszúak ezek a forgatások nem is gondoltam volna. Délután mentem és így is 2 és fél órát ott voltam.
-Na mehetünk? kérdeztem Lacitól a medence szélén ami azért fontos infó mert a következő pillanatban Brúnó belökött.
-Pancsiii. kiáltotta hozzá.
-Oh hogy puszilna seggen egy jegesmedve Pető Brúnó. jöttem fel a vízfelszínre. Mindenki csak nevetett amíg Laci be nem ugrott mellém. Szemben állt velem, mélyen a szemembe nézett, megfogta a nyakam és hosszú érzelmes csókba invitált.
-Oooh. rebbentünk szét a többiek hangjára.
-Az én kocsimba így nem száltok be csak mondom. közölte Brúnó amikor kimásztunk a medencéből.
-Oh hogy baszodj meg tesa de tényleg. mondta Laci.
-Itt van két törcsi. jött futó lépésben Sári.
-Jó így jöhettek. viccelődött Brunyesz.
-Mi is így gondoltuk Brunyeszka.-Alszol nálam? fogtam meg Laci térdét az autóban.
-Nem tudom Bruni lesz ma fellépésünk? hajolt előre a két ülés közé.
-Az kéne még ez a nap után, úgy elfáradtam mint a kutya. mondta Brúnó mire egyszerre röhögtünk fel.
-Ó ne már! csapott a homlokára mert leesett neki mit mondott.
-Leszállnátok róla hogy kutya nevem van? forgatta a szemét.
-Persze. vihogtam.
-Akkor végülis alhatok nálad. fogta meg a térdén pihenő kezem.
-Kezdhetünk egy forró fürdővel nehogy megfázzunk. súgta a fülembe.
-Benne vagyok. kuncogtam.
-Na mi az a jó kedv hátul? nézett a tükörbe a kutya nevű.
-Á semmi, semmi. legyintettem."Hideg a víz és éget nap számít szombat vagy hétköznap"
VOCÊ ESTÁ LENDO
ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezett
FanficVAKMELEG inspo🥵 Pokolra jutok, gyere tarts velem!😈🤪