Másnap reggel hasonló finom reggelit ettünk, majd fürdőruhába öltöztünk és hajókáztunk egyet. Hanna még egy halat is fogott, míg mi fürödtünk, nem prűd a kiscsaj.
-Ebéd Hannától. nevetett Zsófi.
-Nevethettek de tényleg ez lesz a kajánk. fogta meg zsákmányát.
-Egészen hasonlít valamire a fogása, nem? vihogtam.
-Te már csak tudod Andi. mosolygott gúnyosan Hanna. Hajókázás után a parton strandoltunk, az ebéd megcsinálásában Hanna is segítkezett. Bekönyörögte magát a konyhára, hogy helyi asszonyokkal főzhessen.-De jól néz ki. mondta Zsófi amikor letette elénk a tányérokat.
-És ez mi is? kérdeztem rá.
-Helyi specialitás, a neve serpenyőben sült hal paradicsomos kapribogyó olívaszószban. ült le ő is az asztalhoz.
-És ezt a nevet te adtad neki vagy... szívtuk a vérét.
-Jó jó, köszönjük, nagyon jól néz ki. mondtuk szigorú tekintetét látva. Ebéd után összecsomagoltunk és haza indultunk, hogy másnap délelőtt otthon lehessünk. Amint haza értünk és kitettem a lányokat otthon Lacihoz indultam. Még régebben megírta a címet. De amikor egy magas barna hajú fiú nyitott ajtót egészen összezavarodtam, gyors megnéztem a házszámot de stimmelt.
-Segíthetek? kérdezte a fiú.
-Ööm Lacit keresem. mondtam bátortalanul.
-Itt lakik, a barátom. mondta mire felhúztam a szemöldököm értetlenül de szerencsére megjelent Laci.
-Sziaa. tárta szét a kezét örömében amibe lelkesen katapultáltam magam.
-Látom megismerkedtél Brúnóval. nézett hátra.
-Nem vágok semmit tesó. mondta.
-Nem is kell neked tesi. mondta miközben kézen ragadott és és elkezdett húzni valamerre.
-Aztán halkan... kiáltotta utánunk Brúnó meg még valamit de azt már nem hallottam.
-Milyen volt olasz? csukta be az ajtót, válasz helyett csak megcsókoltam.
-Akkor térjünk a lényegre. szakította meg egy pillanatra a csókunk. Nem terveztem viszonyba kezdeni esküszöm.
-Tudod nagyon vágyom egy forró zuhanyra. emeltem rá a tekintetem miközben az ujjammal köröztem a mellkasán.
-Benne vagyok. lehelte az ajkaimra. Bementünk a fürdőbe magunkra zártuk az ajtót és vad csókba kezdtünk az ajtónak dőlve. Laci elhúzódott tőlem és vetkőzni kezdett ami számomra is tudatta a feladatot. Amilyen gyorsan csak lehetett megszabadultunk a ruháktól, beálltunk a kabinba és Laci megengedte a vizet. Érzelmes csók és egymás habozása volt a következő napirendi pont. Olyan jó érzés volt meleg víz alatt csókolózni vele miközben a hátam simogatta.
A nőiességem habozására kétszer nagyobb figyelmet fordított, ami az én vágyam is ennél jobban beindította. Több kellett, így elkezdtem a kezemmel kis Lacit keltegetni."Feszes a nadrág mert már ingerled régen"
ESTÁS LEYENDO
ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezett
FanficVAKMELEG inspo🥵 Pokolra jutok, gyere tarts velem!😈🤪