11.rész

2.8K 68 12
                                    

Felbontottam Gergő egyik kurva drága
whisky-jét, amit egy munkatárstól kapott, és elkezdtem az üvegből inni. Körülbelül félig lehetett az üveg amikor tiszta erőből a földhöz basztam azt.
-Utállak te rohadék, hogy dughattad meg a legjobb barátnőm látni sem bírlak jó hogy nem Zsófit csináltad meg vagy az anyámat. beszéltem az üvegszilánkoknak. Részegesen dölöngélve elindultam az utcán. Lacihoz mentem és közben felhívtam drága barátnőmet, hogy tudtára adjam hogy milyen hadilábon állunk.
-SOHA TÖBBÉ NEM AKARLAK LÁTNI! kiabáltam a telefonba.
-Részeg vagy? kérdezett rá.
-Nem full józan te ribanc. MEGDUGATTAD MAGAD A PASIMMAL MI SEMMIRŐL NEM BESZÉLÜNK. mondtam mindent ami először az eszembe jutott.
-Figyelj Andi én nagyon sajnálom, véletlen hiba volt részegek voltunk... mondta én meg félbe szakítottam.
-Tudod mi volt hiba a BARÁTSÁGUNK AZ VOLT A HIBA! Elmondtad te hogy a pasim farka VÉLETLEN a puncidban járt? MERT SZERINTEM KURVÁRA NEM! nyomtam ki a hívást. Kicsit se nézhettek hülyének az emberek á dehogy, mondjuk részegen ez kit érdekel.
-Andi? lepődött meg Laci.
-Gergő meg dugta az egyik legjobb barátnőm. sírtam. Nem szólt semmit csak magához húzott és megölelt. Nem is kellettek ide szavak. Ez az ölelés többet ért ezer szónál. Felhúztam a szobájába és magunkra zártam az ajtót.
-Laci most úgy megdugsz, hogy holnap ne tudjak lábra állni. fogtam kezeim közé arcát.
-De itt van Brúnó és Sári. nézett értetlenül és ártatlanul amitől csak még szexibb lett.
-Nem érdekel. rántottam magamra.
-És a nyakam is kiszívod, de úgy mint még senkinek.

(Reggel)
-Srácok ez ugye nem lesz mindennapos? kérdezte álmos fejjel Brúnó.
-Fogd már be, én is halottam már tőletek ezt azt. mondta Laci miközben leültünk hozzájuk az asztalhoz.
-Az lehet de mi még sose csináltuk ilyen hangosan egész éjszaka, konkrétan egész éjszaka. Egy pillanatra se hagytátok abba, csoda hogy nem hervadt le a faszod. Még ahhoz is fáradtak voltunk, hogy átmenjünk
Sári lakásába. akadt ki Brúnó.
-Igazad van tesó, bocs, bánata volt a kisdrágámnak. fogtak kezet és veregették egymást hátba.
-Sári te se haragudj. mondtam.
-Nem haragszom. mosolygott.

"Azt akarom hallani tu-tu-tu-tu"

Ahogy így vissza olvastam azért nevettem egyet a részegen fölöngélős részen mert ma reggel a hévnél láttam egy urat akire ez a leírás illet. Hozzáteszem reggel 7 óra volt. Azon gondolkodtam, hogy még vagy már?

ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora