17.rész

1.9K 69 13
                                    

Az a buli óta 3 hét telt el, Lacival nem találkozunk mert nem ért rá egyikünk se. Csövesebbnél csövesebb állásokat keresek, mert mint kiderült vagy bankrablónak vagy prostinak vagyok alkalmas. Mindezek felett még furcsán is érzem magam. A mellem is feszül és a mensim is késik 3 napja, pedig az aztán olyan pontos mint a svájci óra. Lehet stressztől? Az emberek mindent a stresszre fognak én miért ne tegyem ezt? Az e havi csekkeket kifizettem de a következő hónapra nem lesz pénzem ha nem nyerem meg a lottót. Nem is lottózom.
Sára elhívott ebédelni úgyhogy legalább a mai ebéd miatt nem kell aggódjak és félre tehetem az árát.
Carbonara-t rendeltem amit imádok de nem tudom olyan furcsa szaga van. Nem hiszem, hogy rossz mert nem olyannak tűnik ez az étterem.
-Sári milyen az illata? nyújtottam felé a tányérom.
-Finom illata van! Miért mi a baj vele? aggódott.
-Velem van baj, furcsán érzem magam. Mindennek rossz szaga és íze van. mondtam.
-Nem lehet, hogy covid-os vagy? találgatott.
-Voltam már, és akkor elmegy az ízlelés, szaglás nem pedig rossz lesz. nézegettem a tányérom.
-Szabad? kérdezte Sára, utalva arra hogy megkóstolhatja-e.
-Persze. adtam át a tányért.
-Hát figyelj ennek semmi baja, nagyon finom friss. állapította meg. Beleettem de nem tartott sokáig mert befutottam az étterembe a teraszról, egyenesen a mosdó felé, amit pont elértem és kihánytam az egész heti kajámat.
-Jól vagy? kérdezte a lány amikor vissza tértem, aggódó tekintettel.
-Nem bocsáss meg, legközelebb én hívlak meg. Most el kell mennem. Még egyszer ne haragudj. vettem a vállamra a táskám.
-Ahj ugyan. Jobbulást! mosolygott.
-Köszönöm. Hamarosan találkozunk, szia. köszöntem el.
-Szia. intett. Roham léptekben futottam Zsófi lakása felé. Szinte a lábam se érte a földet.
-Kurva nagy baj van. mondtam amikor ajtót nyitott.
-Szia szívem, gyere és mond el. invitált be.
-Na mi az élet problémája? kérdezte mikor helyet foglaltam a kanapén.
-Lehet terhes vagyok! nyögtem ki.
-HOGY MI VAGY? visította. Na életében először felment a pulzusa.
-Ki az apa egyáltalán? idegeskedett.
-Milyen lánynak nézel te engem? Laci nyílván. mondtam.
-Jó oké akkor te most itt maradsz, én lemegyek a gyógyszertárba, veszek egy tesztet. Addig összegondolod a sztorit amit elmesélsz nekem. mondta a tervet.
-Igenis. dőltem hátra a kanapén. Egyedül maradtam a gondolataimmal. Vajon tényleg igaz? Össze állt a kép hogyha terhes vagyok akkor, hogyan történt.
-Itt vagyok. jött meg egy röpke 20 perc múlva.
Odaadta a tesztet amivel elvonultam a fürdőszobába. Amint végeztem vissza tettem a dobozba és kimentem Zsófihoz beszélgetni, amíg várjuk a hatóidőt.
-Valószínűleg egy buliban történt. Laci haverjánál voltunk, és berántott egy szobába. tettem a kezem az arcomra szégyenemben.
-De te már 20 éves vagy, nem épphogy 17 mint anyád volt. mondta.
-Igen és kurvára munka nélküli. Azt sem tudom én mit fogok enni, nem hogy legyen pénzem egy gyerekre. idegeskedtem. Zsófi megfogta a dobozt, hogy ő nézze meg először. Kicsúsztatta belőle a tesztet, hátoldalával felfelé majd megfordította. Szájára tapasztalva a kezét zokogni kezdett.
-Mi van? kérdeztem elcsukló hangon fátyolos tekintettel. Felém fordította tesztet és én is könnyekben törtem ki. Átölelte a nyakam és együtt sírtunk.

"Baby segíts megoldani, amiket nem könnyű megmondani"

Sziasztok látjátok nem felejtettem el. 😂🥰Remélem mindenkinek békés, szeretetben gazdag karácsonya volt. 🥰❤️ Ha tetszett kérlek nyomjatok egy vote-ot.❤️❤️

ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora