10.rész

2.8K 66 4
                                    

-Gyere haza viszlek. ajálkozott Laci.
-Köszönöm. simítottam meg a mellkasát.
-Sziasztok. köszöntem el a szerelmes pártól.
-Még találkozunk. mondta Sári. Na ez az amit nem tudok meg ígérni, pedig jó lenne.
-Mikor jön haza az álom pasid? kérdezte Laci a kocsiban.
-Holnap délelőtt. mondtam.
-Hmm. hümögött egyet. Tuti forgat valamit a csinos kis fejében. Amikor haza értünk beinvitáltam a házba de igazából már a küszöbön az ölében voltam és csókolóztunk. Bent letett a kanapéra és lágyan puszilgatta a nyakam. Minden szép és jó volt amíg nem hallottam egy kulcs kattanást az ajtóban.
-Mi a fasz? esett ki Gergő kezéből a sporttáska.
-Gergő te hogy hogy itthon? löktem le magamról Lacit, aki csattant egyet a földön.
-Haza jöttem előbb mert mérges voltál a telefonban. De látom nem vártál haza. indult ki.
-Gergő várj már. Hallod! futottam utánna.
-Mire, szerintem elég nyílván való az egész. nézett hátra rám.
-Na én mentem. sunyogott el mellettünk Laci.
-Gyere be és beszéljük meg. mondtam. Hallgatott rám, és leültünk a kanapéra.
-Te hány emberrel csaltál meg engem? Ismerlek ne hazudj tudok az ügyeidről. kezdtem.
-5-el. adott választ.
-Az egyik a titkárnőd igaz? kérdeztem.
-Igen. bólintott.
-Ismerem bármelyiket is? nyíltak nagyra a szemeim.
-Igen. temette az arcát a kezébe.
-Tessék, hogy micsoda? Ki az? emeltem meg a hangom.
-Kifogsz borulni. vágott szomorú kiskutya fejet.
-Gergő! néztem szigorúan.
-Hanna, Hanna az, ezt akartad hallani? nyögte ki.
-Takarodj a házamból... mondtam.
-Mi? nézett rám nagy szemekkel.
-Takarodj a házamból! emeltem meg a hangom szinte kiabáltam rá.
-De még is miért? Te is megcsaltál engem, mi a különbség? mondjátok hogy nem mondja komolyan és csak viccel. Különbség szó riadó!
-Mi a különbség? HOGY MI A KÜLÖNBSÉG? Megmondom én mi a különbség, az a különbség hogy én először is csak 3 emberrel csaltalak meg, és NEM FEKÜDTEM LE AZ EGYIK LEGJOBB BARÁTNŐDDEL, BASSZA MEG! kiabáltam vele zokogva.
-MENJ MOST! löktem ki az ajtón, utána dobtam a táskáját és becsaptam az ajtót.
-De a pénzem jó volt ugye? halottam még a hangját odakintről. Lecsúsztam a földre, felhúztam a térdem és csak sírtam.

"Egyedül a könnyemben összetörve alszom"

‼️Remélem mindenki nézi az Ázsia
Expressz-t‼️

ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora