4.rész

5K 95 9
                                    

A lábam az ölében volt amit simogatott, miközben ettük a pizzát.
-Mesélj valamit magadról! kezdeményezett beszélgetést.
-Biztos jó ötlet ez? kérdeztem.
-Hát én örülnék ha nem csak dugó pajtik lennénk. ingatta a fejét.
-Barátom van! szögeztem le.
-De nem lehet túl jó a kapcsolatotok ha most velem vagy. mondta.
-Szeretem, csak kicsit bonyolult a kapcsolatunk. ingattam most én a fejem.
-Még is magányos vagy, és velem fogsz ágyba bújni ma este oda ahol együtt szoktatok aludni mert a hűtő mágnesek alapján fix itt lakik. mondta diadalittasan, mert tudta hogy ezzel csatát nyert.
-Jó igazad van. 20 éves vagyok, munkanélküli, mert érettségi után nem tudtam eldönteni mit szeretnék kezdeni az életemmel és a jól kereső barátom azt mondta eltart. Úgyhogy háztartást vezetek. Szeretem a macskákat és a kutyákat. Nyilas vagyok ezért szeretek flörtölni és olyanokkal kikezdeni akikkel nem kéne. Most te mesélj! túrtam a hajamba.
-Öm...21 éves vagyok és a többit valószínű úgyis tudod. hagyta ennyiben.
-Semmit nem tudok rólad. mosolyogtam.
-Tudnom kéne ki vagy? kérdeztem.
-Ismerni szoktak a lányok. vigyorgott.
-Na akkor ne segíts kitalálom. Valóvilágban voltál? kérdeztem nagy szemekkel.
-Nagyon nem. nevetett.
-Énekes vagy? kérdeztem mire bólintott.
-Öm...TUDOM! Te vagy az úristen című zenében a sötét barna hajú fiú mellet a másik akit nem ismer senki. mondtam.
-Ez sem talált, de közelebb vagy. Mindkettőjüket jól ismerem és van is közös zenénk. próbált segíteni.
-Nem tudoom! Segítsss! nyöszörögtem.
-A Bruno és Spacc duo egyik reperre vagyok. vigyorgott.
-És te Bruno vagy, vagy Spacc. húztam fel a szemöldököm.
-Azta te tényleg nem ismersz minket. Spacc vagyok, a barátom Brúnó. Neki ez a neve Pető Brúnó. magyarázott.
-Neked is van barátod és az enyém miatt aggódsz. nevettem.
-Oooh nem! Abszolút a nők érdekelnek bár együtt élünk. vallotta be. Megmutatta a legnépszerűbb zenéjüket a Budán vagy Pestent amit ismertem is csak aztán két másikat is amit viszont nem.
-Sok lány közül miért pont hozzám jöttél oda? kérdeztem.
-Tetszettél. adott egyszerű választ.
-Oké de mi fogott meg bennem? A mellem, a fenekem, a picurka ruhám? tudakoltam nagy szemekkel.
-A szemed és a szád. mosolygott. A fekvő helyzetből felültem és lágyan megcsókoltam.

"Tegnapi csókod még őrzi az ajkam"

ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang