2.évad 12.rész

1.1K 46 1
                                    


-Akkor maxoljuk ki az időt. ültem az ölébe. Hosszú hosszú ismétlem hosszú percekig csak érzelmes csókokat váltottunk, mintha a kimaradt időt akarnánk bepótolni. Nagyon jó érzés kerített hatalmába, benne volt az összes érzelmünk, és Laci végig simogatta a hátam. Amikor Laci számára már unalmassá vált nemes egyszerűséggel maga alá fordított és ott falt tovább póló nélkül. Ezután lekerült a többi ruhadarab is és a kezével kényeztetett.
-Laci. nyögtem.
-Igen? nézett rám ártatlanul.
-Többet! adtam ki a parancsot.
-Igenis. nyúlt az éjjeliszekrényem fiókjába rutinosan, hogy kivegye az óvszert. Fölkapta egy pillanat alatt és a lábam közé helyezkedett. Lassan mozgott végig csókolt közben és simogatott. Az egész együttlétünk olyan gyöngéd volt, szerelmes, érzéki nem pedig vad és tüzes mint általában. A végjáték akkor következett be amikor ismét csatlakozott a keze, neki meg pár lökéssel később.
-Szeretlek. mondta ismét miközben a mellkasomra hajtotta a fejét.
-Én is szeretlek. öleltem át.
-Kimegyünk cigizni? kérdeztem egy kellemes negyedóra múlva.
-Aha. dörmögte. Felvettünk fehérneműket és kiálltunk a teraszra elszívni egy cigit. Mivel én csak akkor dohányzom ha megjön hozzá a kedvem így nekem nincs csak másokat húzok le vele jelen esetben Lacit.
-De nem úgy volt, hogy összevesztetek Brunyesszal? fújtam ki a füstöt miközben Laci a telefonját nyomkodta.
-Ja csak azon ment a vita, hogy megette a hamburgerem. nézett rám mosolyogva.
-Ezt nem hiszem el. csaptam nevetve a homlokomra.
-Igazából csak ürügyet kerestem, hogy átjöhessek. nézett rám újra mosolyogva. Válaszként csak egy puszit nyomtam a szájára.
Istenem de szeretem ezt a srácot - gondolkodtam cigizés közben. A nagy gondolkodásból egy hangos nevetés szakított ki.
-Na mi van? vigyorodtam el.
-Ez hülye! mutatta felém a telefonját amin a Messenger volt megnyitva. Kezembe vettem és olvasni kezdtem.

🎵🤪🐶Bruncsicsi🐶🤪🎵

Lacko király🐻👑 : Újra együtt vagyunk Andival😍

Lacko király🐻👑 : Tesi én olyan boldog vagyok😍😍

Kicsi Brumi🧸🤪:

Kicsi Brumi🧸🤪: AAAAAAAAAAAA😍😍

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Kicsi Brumi🧸🤪: AAAAAAAAAAAA😍😍

Kicsi Brumi🧸🤪 : EZT NEM HISZEM EEEEEEELLLL 😱

Kicsi Brumi🧸🤪 : JEEEEEEEEEEE😃

Kicsi Brumi🧸🤪 : Nagyon örülök neked tesa de mostmár ne kurd el ha kérhetem🙏🙏

Kicsi Brumi🧸🤪: Andi a legjobb fej csajod💖💖💖💖💖

Kicsi Brumi🧸🤪 : BASZKI 🙄

Lacko király🐻👑 : Mi bajod?🤔

Kicsi Brumi🧸🤪 : Most füldugókat kell vegyek😩🥹

Kicsi Brumi🧸🤪: Néha próbálhatnátok csendesebben kis Lacikat gyártani👨‍👩‍👧‍👦👩‍❤️‍👨

Lacko király🐻👑 : Idióta🤦‍♂️

Kicsi Brumi🧸🤪 : Tudom ám h szereccc🥹

"Már nem számít a múlt és nem számít a távolság"

Jövőhéten évadzáró!🥲

ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora