-Na hello társaság bemutatom nektek Andit... kísért egy társasághoz Peti, akik a kanapén ültek.
-Lacit közelről ismereted, itt van még Milán, Brúnó, Sára, Manuel, Marci ismertebb nevén Jauri ne engedd hogy belevigyen egy hármasba, Miskovits Marci, Sofi, Vini, Fanni ismertebb nevén Nemazalány, és Armand Fanni barátja. mutogatott a fiú. Rajtuk kívűl persze a ház tele volt bulizókkal.
-Sziasztok. intettem.
-Gyere ide férsz. szorított maga mellett egy kis helyet Jauri.
-Tőled félni kell, hogy figyelmeztetést kaptam? foglaltam helyet.
-Dehogy Marics csak viccelt. nézett rám kék szemeivel.Egész este Marcival beszélgettem, mert mellette ültem és mert nagyon jó fej. Természetesen Laci az egészet szúrós szemekkel nézte egy másik sarokból, mintha félnie kéne valamitől. Olyan 3 fele amikor már ő se meg én se kellően nem voltunk szomjasak, megunta ezt az egészet. Kezemnél fogva elhúzott, fel az emeletre. Miközben Marci az egyik fellépéséről mesélt, mert dj ugyebár. Laci berántott egy szobába lelökött az ágyra majd bezárva az ajtót rámfeküdt. A nyakamat kezdte el csókolgatni miközben a keze már a ruhám alatt volt, benne a bugyimba. Mivel láttam, hogy ezt most gyors szeretné lezavarni én se szórakoztam sokat. Fordítottam a helyzetünkön és én kerültem fölülre. Levettem a pólóját és puszikkal hintettem be a felsőtestét és hasa környékét. Az alhasán addig időztem amíg szemmel látható eredménye nem lett. Lehúztam a nadrágját az alsóval együtt. Laci felült és megszabadított a ruhámtól. Majd vissza dőlt, és várta hogy én végezzem a munka oroszlán részét.
-Gumi? kérdezte.
-Nem kell. nyögtem.
Beleültem az ölébe és szép lassan mozogni kezdtem, fokozatosan gyorsulva, míg Laci el nem ért a csúcsig. Én már készültem menni, mikor visszahúzott.
-És te? kérdezte, miközben már a lábaim között térdelt. Nyelvével le is csapott de nem szórakozott velem. Fölém tornyosult és eszméletlen tempóban dugni kezdett miközben a csiklóm simogatta, nem kellett nekem se sok a végjátékig.Sziasztok sajnos rendszeressé vált hogy elfelejtem kitenni kedden a várva várt részt. Olyan sűrű idén az év hogy nincs időm levegőt venni se. Na de ez itt nem a panaszkodás helye. Csak arra kérlek titeket, hogy kérjétek erőszakosabban hogy ne felejtsem el kitenni. ❤️
Ui: ez az este emlékezetesebb lett mit ahogy tűnik
VOUS LISEZ
ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezett
FanfictionVAKMELEG inspo🥵 Pokolra jutok, gyere tarts velem!😈🤪