Gergő simogatására keltem, ő teljesen üde volt. Mivel ő vezetett és ezért nem ivott ez teljesen érthető.
-Jó reggelt, nem akartam köszönés nélkűl elmenni. adott egy puszit az arcomra. Gergő gyakornok egy cégnél és sokat utaznak most is meeting-re megy Németországba kettő napra.
-Jól van szívem, segítsek pakolni? néztem nagy szemekkel.
-Nem kell kicsim, pihenj csak. simította meg a hajam.
-Hol az alsó gatyám? nézelődött össze-vissza.
-Nem tudom. szálltam ki az ágyból, hogy segítsek neki. Felvettem két tiszta fehérneműt és keresni kezdtem az övét.
-Ott van! mutattam a szekrény tetejére.
-Hogy a faszomba került oda? csodálkozott.
-Eldobtad úgy. mondtad.
-Hogy szedjük le? kérdezte.
-Gőzöm sincs. ingattam a fejem.
-Gyere ülj a nyakamba! guggolt le. Megtettem amire kért és így már könnyedén letudtam venni. Egyéb kaland nem történt reggel, csak bepakolt ingeket, nadrágokat, nyakkendőket és néhány fontos dolgot.
-Szeretlek szia. adtam neki egy csókot az ajtóban.
-Én is téged, múlass jól! indult.
-Sok sikert! szóltam utánna.
-Köszi. kiabált vissza. Felöltöztem kényelmes itthoni ruhába felkontyoltam a hajam és takarítani kezdtem. A nagyimtól örököltünk ezt a házat.Egész nap takarítottam, végre pihenhetek. Rendeltem pizzát is, a futár fiú teljesen elámult amikor bugyiban nyitottam ajtót. Gondoltam rá, hogy berántom a szűz kis fejét egy gyors menetre de szétszedném úgyhogy nem. A pizzámal a kezemben leültem a Netflix elé, feltettem a lábam a dohányzó asztalra, amikor írtak. Azt hittem Gergő, ezért lelkesen kaptam fel a telefont, de nem Laci írt. Még jobban lázba jöttem, főleg hogy átjön. Gyors átöltöztem és vártam a vendégem. De jó ma se leszek kielégítetlen.
-Azta! nézett végig rajtam az ajtóba.
-Gyere be. intettem a fejemmel.
-Kérsz pizzát? keresgéltem lábujjhegyen a szekrényben két boros pohár után.
-Igen köszi. nézelődött.
-Szép helyen laksz. dicsérte meg.
-Köszönöm, az egész gyerek korom itt töltöttem. mondtam miközben felé sétáltam a poharakkal.
-Ezt hogy érted? ült le a kanapéra.
-A nagyimé volt, tőle örököltem. adtam a kezébe tányért.
-Részvétem. nézett rám őszintén.
-Köszönöm."Egy borral töltjük az estét"
ESTÁS LEYENDO
ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezett
FanficVAKMELEG inspo🥵 Pokolra jutok, gyere tarts velem!😈🤪