Kaja után sétálva elmentem Hannához. Illedelmesen becsöngettem, majd vártam.
-Úristen Andiii... örült meg nekem.
-Megbocsátok. mondtam ki amiért jöttem.
-Nagyon köszönöm, kérlek ne haragudj, én nem tudok megbocsátani magamnak. magyarázta.
-Gyere be. invitált be.
-A mi kapcsolatunk már amúgy is halott volt, így legalább adtam esélyt Lacinak aki csodálatos.
-Úristen ez csodálatos örülök nektek.
-Mesélj el mindent. ült le kanapéra.
-Az volt, hogy miután haza jöttünk olaszból nála aludtam, majd haza vitt. Épp csókolóztunk a kanapén amikor Gergő hazajött. Előbb jött haza. Beszéltünk bevallotta hogy ő is megcsalt még ráadásul veled. Ez volt a szakítás oka. meséltem.
-Óriási hiba volt ne haragudj. szólt közbe.
-Mondtam hogy amúgy is szakítottunk volna, ha nem most akkor később. Annyira nem a te hibád. Szóval ott tartottam, hogy ezt így kinyögte én kiabálás és sírás közben kirúgtam otthonról. Persze azt még a fejemhez vágta, hogy csak a pénze miatt voltam vele. folytattam.
-Mekkora szemét. tette hozzá.
-Az. Bepiáltam majd átmentem Lacihoz. De az útközben felhívtalak mennyire utállak. Aztán azon dolgoztam, hogy rendbe hozzam az életem. De még jött a fekete leves. Elmentünk Lacival bulizni egy haverjához. Végig egy kedves dj-vel beszélgettem. Amit Laci megelégelt és felvitt egy szobába. Aztán pár héttel rá furcsa tüneteket produkáltam.
Zsófival csináltunk tesztet ami pozitív lett.
-Neee. kiáltott fel.
-Szakítottam Lacival, nem is voltunk együtt. Ellöktem magamtól ahogy szoktam.
-Most akkor van otthon egy babád? kérdezte.
-Mi nem. Hallgasd a sztorit. Zsófi elvitt ultrahangra ahol kértem egy képet, legalább annyi legyen. Elvetettem. Ultrahang után kértem időpontot, ami két nap múlva meg is csináltak. Nagyon nehéz volt. folyt le egy könnycsepp az arcomon az emlékre.
-Amikor megláttam a magzatot elgondolkodtam, hogy ezt akarom-e, hogy ez Laci és az én babám én meg csak úgy megölöm. bőgtem.
-Jaj szívem. ölelt meg.
-Tök normálisak ezek a gondolatok. simogatott.
-Csak arra tudok gondolni, hogy mi lett volna ha... ha nem tolom el magamtól és egy család lehettünk volna. De meggyőződésem volt, hogy szakított volna velem, mert nem láttam milyen rendes. sírtam keservesen. Ezek a gondolatok voltam a fejemben abban az időszakban. Állandóan felhők voltak a fejem fölött, csak nem tudtam kivel megosztani. Zsófit nem akartam terhelni.
-Találkoztunk egy buliban Lacival és utána összejöttünk hivatalosan is. zártam le a sztorit szipogva."Ez a cucc megtanít téged levegőben járni, most már talán kicsit én is elkezdtem ezt bánni"
Kedd van és itt van a rész ez kész csoda jutalmazzatok meg ezért egy vote-al.❤️
ESTÁS LEYENDO
ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezett
FanficVAKMELEG inspo🥵 Pokolra jutok, gyere tarts velem!😈🤪