14.rész

2.4K 58 4
                                    

-Sziaaa! öleltem meg Sárát a kocsiban. Ő lesz az új legjobb barátnőm Hanna helyett.
-Sárát meg Brúnót már ismered a többiek meg a Slaager, producer... fejtette ki furcsa fejem látva.
-És Sólyom a fotósunk. mutogatott Laci. Az út úgy telt ahogy gondoltam, Sári velem traccsolt míg a hímek piáltak és üvöltették a zenét.

A helyszín ahova megérkeztünk a Y club volt. A backstage-ben koccintottunk egyet majd Manuel után színpadra léptek.
Sári énekelt én meg a kis vodka szódámmal nézelődtem.
-Érzi a tekintetemet, nem keres szemeket, nem láttál még ennél kerekebb feneket. énekelte Brúnó miközben ránk nézett, vagyis inkább szerelmére.
Most a következő fél órán nem tudok mit részletezni, a fiúk énekeltek a lányok sikítottak.  Amikor bejelentették, hogy már csak egy dal van hátra én a szám felénél kimentem a backstage-ből a friss levegőre szívni egy cigit.
-Na milyen volt? csatlakozott hozzám nem sokkal később a duó és Sári.
-Jó volt. válaszoltam Laci kérdésére.
-Csak még jobb lett volna ha ismerem a zenéket. dörbítettem le a szám.
-Hát igen de műveletlen vagy. nevetett Brúnó, amihez csatlakoztunk.
-Van valami oka, hogy azt a kerek fenekes dalt Sárának énekelted? kérdeztem a barna fiút.
-Ez a dal nekünk mindig különleges lesz mert Sári volt a videó klipjében és a forgatásán ismerkedtünk meg. mesélt Brúnó mosolyogva, Sára meg bólogatott.
-Akkor csak az ő kerek fenekére tudsz gondolni amikor énekled. nevetettem. A közös röhögésünket sajnos megszakította egy magas, hosszú lábú, szőke lány. Oda lépett Lacihoz meg puszilta az arcát, vészesen közel a szája széléhez, átnyújtott neki egy cetlit és elsétált. Laci széthajtotta a fecnit, hogy megnézze de erre már nem volt lehetősége mert kikaptam a kezéből és széttéptem. A szemem csak úgy szikrázott.
-Most mi az? nézett rám értetlenül.
-Úgy tudtam csak nekem udvarolsz? fontam keresztbe a karom magam előtt.
-Udvarolok? Mi vagyok én 80 éves? vicceskedett.
-Szóval mást is fűzöl. fújtattam.
-Szerintem ne kezd ezt mert te voltál az akinek volt csávója mellettem. vágta a fejemhez. Nagyon mérges fejjel nézhettem rá, majd faképnél hagytam. Sétáltam a sötétben nem tudom merre, de gyorsan rá kellett jöjjek, hogy kurvára Balatonon vagyok, tehát vagy stoppolok, vagy vonatozom vagy lesz egy nagyon kínos kocsi utam. Bárhogy számoltam az utolsó opció győzött. 4 óra az út vonattal, amit így éjszaka nem vállalnék be, és a stoppolás sem játszik mert tini lányok vannak a helyszínen. Nem kellett gondolkodnom sokáig mert kaptam egy üzenetet Sárától.

sara_kutvolgyi : Szia ugye
velünk jössz haza?🥺

                    andii_orosz : Szia igen persze    
                     megyek már.🥰

-Én sem csípem a magas szőkéket. jegyezte meg nekem a barna hajú lány, kicsit kínosan érezve magát, miközben a kocsiban duzzogtam.
-Mi viszont az alacsony barnákat szeretjük. karolta át a barátja miközben egy puszit adott az arcára. Mi hárman ültünk a középső sorban, elől a sofőr és egy ember aki aszem videós. Hátul pedig a producer, a fotós és Laci foglalt helyet. Az utóbbi személy egy szót sem szólt hozzánk, hogy duzzogott vagy szomorú volt azt nem tudtam megállapítani. Én viszont mérges voltam rá, és akárhányszor csak ránéztem villámokat szórt a tekintetem.

"Elvileg palija van de ezt majd ők lerendezik"

ℕ𝕪𝕖𝕝𝕧𝕖𝕕 𝕒 𝕤𝕫á𝕞𝕓𝕒𝕟 [𝕋ó𝕥𝕙 𝕃á𝕤𝕫𝕝ó 𝕗𝕗.] 𝟙𝟠+ befejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora