4

2.6K 143 76
                                    

Druhý den 

Justin

Po práci jsem jel rovnou zase domů. Jazzy by už měla být doma, tak chvíli tam budeme a potom, jak jsem ji slíbil tak pojedeme na večeři do McDonalds.

Zaparkoval jsem auto před domem a pak jsem si vytáhl mobil a vytočil číslo moji babičky. Musím ji říct, co jsem zjistil včera a že u nás bude matka zase bydlet. Nechci to a hrozně se bojím toho, jak to dopadne.

,,Ahoj Jayi, tak voláš mi kdy zase přijedete?" Zeptala se určitě s úsměvem. ,,Ahoj babi, ehm ne to ne. Jde o hodně vážnou věc" povzdechl jsem si. ,,Co se děje?" Zeptala se vystrašeně. ,,Včera jsem byl v léčebně" vydechl jsem. ,,Navštívil jsi mamku?" ,,Ano, navštívil. A odešel jsem s tím, že ji propouští a musí jít bydlet k nám" řekl jsem. ,,A co ten byt, který ji poskytovala léčebna?" ,,Prej už na něj nemá nárok. A já vůbec nevím, co mám dělat! Protože vím, že to máma nezvládne. Nikdy to nezvládla. A nechci dávat Jazzy nějaké naděje. Nastoupila na novou školu a matka ji bude stresovat a nebude se soustředit a to nechci" povzdechl jsem si.

,,Tak ať jde bydlet ke mně, myslím Pattie..." ,,To nejde. Babi měla jsi rakovinu a ještě teď se z toho pořád vzpamatováváš, nemůžeš ji hlídat a běhat za ní a kontrolovat jestli jde chlastat nebo ne" ,,Ale ty to taky nemůžeš dělat. Už se staráš o svoji sestru, nemůžeš ještě o svoji matku. Je to moje dcera Justine, já to zvládnu. Taky se mi nelíbí, že by bydlela u vás. To nebude dělat dobrotu" řekla a já si povzdechl. ,,Bude toho na tebe hodně" ,,A na tebe snad ne?" Uchechtla se.

,,Ale pokud se Jazzy dozví, že je mamka venku tak bude chtít být s ní" řekla. ,,No právě" zamumlal jsem a prohrábl si vlasy. Otočil jsem hlavu když jsem k domu viděl přicházet Vivienne a její kamarádku, která sedí vždy vedle ní na přednáškách. Obě dvě dnes nebyly ve škole nebo aspoň na mé přednášce a mají tašky z obchodů, což znamená, že vynechaly. Taky jsem rád vynechával přednášky.

Zadíval jsem se na Vivienne, nebo spíš na její zadek v těch upnutých kalhotách. Bože můj. Uklidni se. ,,Justine, posloucháš mě?" ,,C-cože?" Zakoktal jsem a začal zase vnímat a promnul si obličej.

,,Ptala jsem se, jak to teda uděláme" ,,Vůbec nevím babi, jsem z toho nervní. Jazzy taky musím říct, že mamku propustí, aby pak nebyla překvapená a musím ji na to nějak připravit" ,,Kdyby Jazzy nechodila na školu v tom vašem městě a pořád v Jersey tak bych si ji vzala k sobě a k tobě by šla Pattie..." ,,Musela se se mnou přestěhovat" ,,Já vím"

,,Pár dní ji u sebe doma nějak zvládnu a Jazzy s ní stráví nějaký čas, což si dlouho přeje. Ale jestli bude blbnout tak bude muset pryč a jediná možnost jsi ty..." řekl jsem potichu. ,,Jayi zlato, počítám s tím. Uvidíte, jak to bude fungovat. Kdykoliv ji přivez a já budu s ní. Možná se úplně vzpamatuje když na ní budu dohlížet já, měla jsem nad ní respekt" řekla a já kývl. ,,Dobře" ,,Já budu muset končit broučku, musím na kontrolu k doktorovi. Budu na vás dva myslet, pak mi zavolej" řekla. ,,Děkuji, měj se babi" ,,Ahoj" rozloučila se a já to típl.

Mobil jsem si schoval do kapsy a vylezl z auta. Rozešel jsem se dovnitř a výtahem si vyjel nahoru. Stoupl jsem si ke dveřím od mého bytu a slyšel ze sousedního bytu smích. Pousmál jsem se a zalezl dovnitř.

,,Jsem doma!" Zavolal jsem a Jazzy hned vylezla z pokoje. ,,Bože brouku, co to je?" Vyhrkl jsem když jsem viděl její oblečení. ,,Ve škole jsme malovali" zazubila se. ,,Malovali jste na svoje oblečení?" Zvedl jsem obočí a sundal si boty. ,,Ne, ale obtiskávali jsme ruce a já pak zapomněla a ruce si otřela do trika a do kalhot" řekla nevinně. ,,Ty jsi ňouma" zasmál jsem se. ,,Sundej to proboha, snad se to vypere" řekl jsem a ona přikývla a zalezla do pokoje.

Forbidden fruit✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat