O čtyři dny později
Justin
,,Tak kluci na vás! Zvládli jste to úžasně a já jsem na vás pyšný!" usmál jsem se a zvedl sklenku s whiskey. Kluci udělali to stejné a pak jsme si všichni přiťukli a napili se. Výborné. Whiskey mě nikdy neomrzí.
,,A taky na vás trenére! Hlavně bez vás bychom se sem nedostali!" vykřikl Jacob a já se usmál a poděkoval. ,,Zamakali jsme všichni a to je důležitý. Příští rok dáme druhé nebo i první místo" řekl jsem a kluci přikývli a usmáli se.
Dnes byl poslední den té soutěže v Chicagu. Před dvěmi hodinami jsme si vybojovali krásný třetí místo. Je to úžasné umístění, protože jsme na stupni vítězů a hlavně po dlouhé době se Princenton do téhle soutěže dostal a hned máme třetí místo takže to je úžasné a já jsem šťastný.
No a jako oslavu jsme šli do jednoho klubu v centru Chicaga a budeme slavit a pít. A zítra dopoledne letíme domů. Myslím si, že většina kluků poletí s kocovinou. Já se chci trochu hlídat. Pořád jsem jejich trenér a dozor takže se nemůžu tady s nimi ztřískat. Druhý trenér musel včera odjet, protože se jeho manželka dostala do nemocnice takže jsem tu zůstal na ně sám. Je to fajn chlap, ale asi by se mu moc nelíbilo, že jsem kluky vzal do klubu a chlastáme tady. Ale tak co, jsou dospělí a výhru nějak oslavit přece musíme a nejlepší je na to klub.
Taky jsem jim řekl ať se všichni na hotel vrátí do dvou do rána, aby se trochu vyspali tak snad to všichni dodrží a stihneme v pohodě letadlo. Bych se posral kdyby někdo nedorazil. Nevím, co bych dělal.
Kluky jsem nechal v boxu, stejně se většina rozutekla na parket nebo za holkama, a šel si sednout k baru. Objednal jsem si další whiskey a pak jsem si vytáhl mobil. Najel jsem na konverzaci s Vivi. Bože, úplně mi vypadlo, že by vlastně se moje babička mohla s Vivienne potkat a samozřejmě jsem zapomněl na Jazzy, která všechno vyslepičí.
Asi před dvěmi měsíci jsem babičce řekl, že jsem nějakou holku poznal, mám ji rád, ale je to terpve na začátku. Vymyslel jsem si to samozřejmě, v tu dobu jsem Vivienne ještě neznal. No a babička z toho byla tak nadšená a chtěla ji poznat. No a když ji nějaké kraviny začala říkat Jazzy a pak Vivienne potkala tak si dala dvě a dvě dohromady a došlo ji, že TA holka je Vivienne.
Takže babička nás teď považuje za pár a je to v prdeli. Nevím, co budu dělat. Nemá totiž ráda když dva lidi spolu mají sex, ale nemilují se. Nejradši by byla, aby lidi měli sex až po svatbě. Když mamka se mnou otěhotněla tak se babička z toho vůbec nemohla prý vzpamatovat, ale otec ji v tu dobu miloval a chtěl se starat takže to potom nějak přijmula.
No ale když babičce řeknu, že s Vivienne máme sex a rozhodně se nemilujeme tak to s ní sekne a já ji nechci ublížit. Sakra, to jsem se zase do něčeho dostal. Nevím, co s ní budu dělat.
Podíval jsem se na zprávu od Vivienne a pousmál se.
Od Vivi: už se těším na zítřek, chybí mi tvoje tělo a tvoje dotyky😫
Pro Vivi: ani nevíš, jak to mně chybí... sakra zítra tě udělám tolikrát dokud nepadneme vyčerpáním😮💨
Od Vivi: těším se, hrozně moc🤩
Pro Vivi: taky taky. Rád bych si tady s tebou psal tyhle zprávy, ale nechci mít bouli v kalhotech takže mi pověz, co jsi dnes dělala?😂
Od Vivi: byla jsem s Margot na nákupech
Pro Vivi: samozřejmě, děláte vy dvě taky něco jiného?
ČTEŠ
Forbidden fruit✔️
FanfictionJejich touha je zakázaná, špatná, ale nedokážou to zastavit. Chtějí být spolu, užívat si, milovat se. Ale je tu ten největší problém. Ona je jeho studentka. Ale říká se, že zakázané ovoce chutná nejlépe.