O 6 dní později
Vivienne
V pátek večer jsme se s Justinem a s Jazzy sebrali a jeli jsme do Philadelphie. Už jsem se neskutečně těšila, protože to bude můj první výlet s Justinem a jedeme i s Jazzy, kterou mám neskutečně ráda. Takže si to určitě užijeme.
Justin se teď chová tak nádherně. Tak jak by se měl chovat každý přítel a tak jak jsem si to přála, ale od Theodora jsem se toho nikdy nedočkala. Ukazuje mi pořád svoji lásku ke mně, pořád mi říká, jak mě miluje. Lásku si dokazujeme i dotyky. Miluju když mě hladí a u toho líbá. No a fakt se o mě zajímá.
S Theodorem to bylo úplně jiný. Chovali jsme se jak manželé po 30 letech. Skoro žádný dotyky, líbání jen občas. Sex tak jednou za týden, nic. A to mě tak vytáčelo. Takže jsem teď s Justinem neskutečně šťastná.
Dnes je sobota a my jsme zrovna přišli ze snídaně v hotelu. Justin vybral opravdu krásný hotel. Čekala jsem, že když s námi jede i Jazzy tak nebudeme mít žádné soukromí, protože bude spát vedle nás na přistýlce. Ale ne, Justin koupil něco jako apartmán. Takže máme ložnici a vedle je menší pokojík s postelí a tam spí Jazzy.
Justin už včera chtěl vyzkoušet měkkou hotelovou postel, ale já si to radši troufat nechci. Třeba Jazzy ještě nemusí tak tvrdě spát. A ta stěna tady mezi ložnicí a tím pokojíkem je pěkně úzká. A já při sexu s Justinem bejt potichu neumím. Takže radši ne.
Teď máme v plánu jít se podívat po městě, potom chceme jít do kina a pak večer půjdeme do nějaké restaurace. Ano půjdeme do kina, jelikož třeba v Jersey a v Princetonu s Justinem do kina jen tak nemůžu. A Jazzy hrozně na nějaký film chtěla takže jdeme. Stejně skončíme na nějaké pohádce, jelikož na nic jiného s Jazzy nemůžeme. Ale aspoň i takhle se budu cítit hezky. Tohle jediný mě mrzí a štve. Že se nemůžeme nikde spolu ukazovat. Už jen kdybychom šli vedle sebe bez žádných dotyků na ulici a někdo by nás viděl tak je to v prdeli.
,,Půjdeme do zoo?" Vypískla Jazzy když jsme šli po ulici a procházeli jsme zrovna kolem ukazatele zoo. Podívala jsem se na Justina a zvedla obočí. ,,Tak jestli ti to nevadí Vivi" pokrčil rameny. ,,Ne, já půjdu ráda" pousmála jsem se. ,,Super!" Vyhrkla a tak jsme se tam rozešli.
Zaplatili jsme vstup a šli dovnitř. ,,Je tak úžasný tě vzít za ruku" usmál se a propletl si se mnou prsty na ruce. ,,To jo, nemusíme nic řešit" řekla jsem a on mi dal pusu na tvář. ,,A opravdu ti nevadí, že doma nemůžeme nic?" Zeptal se. ,,Bylo by to samozřejmě lepší, ale nemůže mi to vadit. Já jsem šťastná už jen když s tebou trávím čas, stačí mi to" řekla jsem a on přikývl.
,,Jak vlastně slavíte Vánoce? Jsou už za 9 dní" řekla jsem. ,,No s babičkou. Teď je tam i matka, kterou teda vidět nechci" povzdechl si a podíval se na Jazzy, která naštěstí běžela k prvnímu výběhu zvířat takže ho neslyšela. ,,Babička by asi byla smutná kdyby jste nepřijeli" ,,To je jasný, hlavně Jazzy bych to nemohl udělat. Ta si sice vybrala mě, ale i tak chce matku vídat. Nějak to tam s ní přetrpím" uchechtl se.
,,Co ty, zlato?" Pohladil mě po boku a přitáhl si mě k němu. ,,No..." povzdechla jsem si. ,,Jsi s nimi rozhádaná že?" ,,Ano" kývla jsem. ,,A Vánoce s nimi trávit asi nechci, ale nevím kde budu" ,,Vivi, jestli nebudeš s nimi tak pojedeš s námi. Nikdy bych tě nenechal na Vánoce samotnou" ,,To je blbý ne? Nejsme spolu tak dlouho a..." ,,To vůbec nevadí. Babičku a mámu už znáš, bude to super. Nemůžeš být na Vánoce sama" ,,Tak dobře... asi matce zavolat musím a uvidím. Ale radši je budu trávit s tebou než s nimi. Protože se obávám, že tam bude i Theodor" ,,Tím pádem tam nejdeš už vůbec" uchechtl se.
ČTEŠ
Forbidden fruit✔️
FanfictionJejich touha je zakázaná, špatná, ale nedokážou to zastavit. Chtějí být spolu, užívat si, milovat se. Ale je tu ten největší problém. Ona je jeho studentka. Ale říká se, že zakázané ovoce chutná nejlépe.