23

2.2K 132 48
                                    

Druhý den

Justin

Ráno jsem se probudil kolem osmé hodiny. Hned jsem se spokojeně usmál když jsem viděl, že mi Vivienne leží na hrudi a spí. To byla skvělá noc. Opravdu k ní cítím něco velkého, hrozně si ji vážím a nechci ji ztratit. A rozhodně ji nesmím ublížit, jinak bych přišel o úžasnou osobu v mém životě.

Když jsem se rozešel s Becky tak jsem z toho byl tak v hajzlu a bolelo mě, že mě podvedla. A říkal jsem si, že si už asi nedokážu najít nějakou normální holku a zamilovat se. Je mi už taky skoro 27, nebude to trvat dlouho a budu třicátník. A neměl jsem žádný vztah a nikoho s kým bych si plánoval budoucnost. No a teď se v mém životě objevila Vivi s kterou jsem neskutečně spokojený. Sice to máme hrozně těžké, protože je moje studentka, ale opravdu ji nechci ztratit. Když všechno překonáme tak by náš vztah mohl být potom i silnější.

A musím se hlavně snažit, abych dělal spokojenou pořád i jí, aby ona se mnou byla spokojená a šťastná. Protože když nebude šťastná tak by to bylo na nic a oba bychom se trápili.

Pomalu jsem Vivienne od sebe odtáhl a oddechl si když pořád tvrdě spala. Potichu jsem se zvedl, oblékl si tričko a rozešel se do kuchyně. Zamyslel jsem se, co chci udělat a pak jsem se pustil do lívanců. Při dělání lívanců jsem si vzpomněl na Jazzy, která je zase u babičky. Teď tam bude každý víkend, protože už je tam mamka. S tou jsem moc nemluvil. Nějak nemám chuť. Pořád ji nevěřím, sice ztratila paměť, která už se ji teď tak nějak vrátila, ale bojím se, aby do alkoholu zase nespadla.

Takže před pár dny jsem mamku z nemocnice odvezl k babičce a teď tam spolu bydlí. No a Jazzy chce trávit čas s mamkou takže tam teď chce být furt. Jsem za to rád, ale nějakým způsobem mi tady hrozně chybí. Jsem zvyklý s ní bydlet už od jejího narození. Už od jejího narození jsem se o ní staral a potom, co se mamka dostala do léčebny tak jsem pro Jazzy byl něco jako její táta.

Když jsem dodělal lívance tak jsem nám je dal na talíř, polil javorovým sirupem a na to pak naházel ovoce. Udělal jsem nám ještě kafe a do skleniček ještě nalil pomerančový džus. Všechno jsem dal na tác a rozešel se zpátky do ložnice.

Vivienne spala na boku, ale když jsem zavřel dveře tak pomalu otevřela oči. ,,Ahoj" pousmál jsem se. ,,Ahoj" šeptla a zívla si. ,,Nesu nám snídani do postele" ,,Fakt? To je super" usmála se a hned si sedla a na prsou si přidržela peřinu, protože měla jen kalhotky. ,,Wooow, vypadá to nádherně" řekla nadšeně a já si sedl vedle ní. ,,Dobré ráno" naklonil jsem se k ní a ona si hned obmotala ruce kolem mého krku. ,,Dobré ráno" zašeptala a políbili jsme se.

,,Jsem šťastná" vydechla a opřela si čelo o to moje. ,,Fakt? Snad budeš takhle šťastná pořád..." ,,S tebou určitě ano" usmála se. ,,Právě toho se bojím. Protože to máme těžký chápeš? Hrozně rád bych tě bral klidně každý večer někam na rande, potom venku tě chytit za ruku a políbit tě. Tohle ti nemůžu dopřát. Pořád se prostě bojím, že tyhle okolnosti nám to všechno zkazí" povzdechl jsem si. ,,Justine zvládneme to. Bude to dobrý, já jsem šťastná, že s tebou ten čás trávím a je mi jedno, že budeme pořád zavření v bytě" řekla a já ji dal malou pusu.

,,Jdeme jíst, mám na to hroznu chuť" zasmála se. ,,Jasně, pustíme si k tomu něco?" zvedl jsem obočí. ,,Ano, nějaký seriál si můžeme rozkoukat" řekla a pak jsme na Netflixu společně něco vybrali a pustili se do naší snídaně.

********

Po snídani jsme stále zůstali v posteli a dokoukávali první díl seriálu. Nějak mi to nedalo a zajel jsem rukou pod peřinu a Vivienne hladil po břiše a pak po stehně. ,,O co ti jde?" zasmála se. ,,O nic, nemůžu tě hladit?" ušklíbl jsem se. ,,Můžeš" uchechtla se a dál se dívala. Rukou jsem pomalu jel mezi její nohy a usmál jsem se když nohy automaticky roztáhla.

Forbidden fruit✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat