28

1.6K 109 52
                                    

Vivienne

Cukla jsem sebou když se kolem mě obmotaly ruce. ,,Máš špatné svědomí lásko?" Zašeptal mi do ucha a já se zasmála a opřela se o něj. ,,Co tu děláš?" Zeptala jsem se a zvedla k němu pohled. ,,Říkal jsem, že večer přijdu" ,,Ano zlato, ale je půl čtvrté" uchechtla jsem se. ,,Trénink jsem nechal na druhém trenérovi, měl jsem sraz s tátou" řekl.

,,Co? To jsi mi neřekl" řekla jsem překvapeně, vypla sporák, kde jsem si připravovala omáčku k večeři a otočila se na něj. ,,Bylo to spontánní rozhodnutí. Chvilku před začátkem poslední přednášky jsem mu napsal. Hned souhlasil" ,,A jaký to bylo?" Zeptala jsem se a šla si sednout na gauč.

Taky si sedl a já se k němu přesunula a chytila ho za ruku. ,,Bylo to fajn. Nejdříve jsem se cítil zvláštně. Řešili jsme matku a to, co mi řekla" vydechl a já kývla. ,,Nemysli na to" šeptla jsem. ,,To nejde Vivi, vždy jsem si myslel, že mě miluje nebo že mě milovala od narození. Sice se nestarala, ale myslel jsem si to. A až teprve včera jsem zjistil pravdu" zamumlal a já ho pohladila po tváři.

,,No to je jedno... s tátou jsem si dost dobře popovídal. Pozval nás na Vánoce do Kanady i s babičkou" pousmál se. ,,Nás?" Zvedla jsem obočí. ,,Ano i tebe" usmál se. ,,Já budu s mojí rodinou" ,,Takže nakonec budeš s nimi?" ,,Jo, jenom ten Štědrý den a pak to ráno. Přijde mi to blbý nepřijít, chápeš?" ,,Jo to chápu. No a co kdyby sis koupila letenku do Kanady na toho 25? Pak bych tě vyzvedl na letišti" ,,A ty už teda letenku máš?" ,,Ano s tátou jsme je rovnou koupili, i pro babičku. Volal jsem jí a ta souhlasila, chce strávit Vánoce se mnou a s Jazzy"

,,Počkej a co tvoje máma?" ,,Babička říkala, že se prej tam neobjevila od doby, co jsem tam byl. Nedivil bych se kdyby někde chlastala. Babička je z ní prej znechucená, že ji je jedno, kde je" řekl a já kývla. ,,Tak co? Pojedeš? Koupíš si letenku?" ,,Ale jo, moc ráda. To bude fajn" usmála jsem se a on mě jemně políbil.

Přesunul si mě na sebe obkročmo. ,,Pořád máš menstruaci?" Zvedl obočí. ,,Lásko, je to teprve třetí den" zasmála jsem se. ,,Achjooo" zakňučel a já se uchechtla. ,,Můžu tě uspokojit jestli..." ,,Ne, zvládnu to. Nechci to po tobě" pokroutil hlavou. ,,Ale mně to nevadí" políbila jsem ho a on se usmál.

Začali jsme se líbat a on mě chytil za boky a cítila jsem, jak na mě natiskl svůj tvrdý úd. Usmála jsem se a rukou pomalu jela po jeho hrudi až dolů. ,,Sakra" vzdychl když jsem mu ho stiskla. ,,Jsi tak tvrdý" šeptla jsem. ,,Nemůžu za to, z tebe jsem tvrdý pořád" vydechl a zaklonil hlavu. Slezla jsem z něj a rozepla mu pásek a poklopec.

Nadzvedl se a kalhoty si sundal. Začala jsem ho líbat na krku a hned jsem mu zajela rukou do boxerek. Chtěla jsem začít dělat svou práci, ale najednou někdo zazvonil a pak začal mlátit na dveře. ,,Vivienne! Hned mi otevři!" Zařval Theodor a s Justinem jsme se na sebe překvapeně podívali. ,,Co to sakra je?" Zavrčel. ,,Neměl by být na tréninku?" ,,Ten před chvílí skončil" řekl a já se zvedla.

,,Vivienne do háje prosím! Máš tady auto, vím, že jsi doma!" Vykřikl. ,,Nepouštěj ho Vivienne" šeptl Justin a postavil se. ,,On neodejde" vydechla jsem a prohrábla si vlasy. Oba dva jsme se podívali na můj zvonící telefon, který ležel na stole. Svítilo tam jméno Theodor.

,,Hned mi otevři! Já nikam neodejdu dokud mi neotevřeš!" Začal bušit na dveře. ,,Sousedi se poserou" zavrčela. ,,Musím mu otevřít, jdi se schovat do ložnice" řekla jsem a on protočil očima a rozešel se do ložnice.

Upravila jsem se a pak otevřela. ,,Proč mi sakra neotevíráš?" ,,Jsi ožralej?" Rozhodila jsem rukama. ,,Proč bych byl ožralej?" ,,Protože se chováš jak hovado! Co ti sakra je? Přijde ti tohle normální?!" Zařvala jsem. ,,Musím s tebou mluvit" řekl. ,,Ale já s tebou ne. Takže odtud hned vypadni" zavrčela jsem a chtěla zavřít, ale byl silnější a rychlejší takže hned vešel dovnitř.

Forbidden fruit✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat