34

1.7K 110 12
                                    

Justin

Včerejší den nakonec dopadl tak jak jsem opravdu nečekal. Vivienne chtěla, abych u ní byl přes noc z čeho jsem byl hodně překvapený, ale samozřejmě jsem zůstal a moc rád.

Vivienne se ale pak hned zavřela do ložnice a určitě tam plakala. Takže jsem jen sedel v jejím obýváku a čekal až bude večer a já si ustelu na gauči.

No a někdy v noci měla Vivienne hodně zlou noční můru, kdy se ji to znásilnění přehrávalo znova a tak hrozně brečela a řvala. A tak jsme skončili spolu v objetí v její posteli. Chtěla mě mít u sebe, protože pak už se nebála.

Je mi ji neskutečně líto. Tohle by si neměla neměla prožít žádná holka a ještě když to udělá kluk, kterého zná od narození a měla ho ráda? Bohužel ale tohle se děje často a nedá se tomu zabránit.

Když jsem se ráno probudil tak mi Vivienne pořád ležela na hrudi a pevně mě objímala. Jednu nohu přes mě měla přehozenou a klidně oddechovala. A já se cítil jako kdybychom byly zase pár, ale bohužel nejsme. Musím ji dnes říct všechno. Musím ji říct, že její rodiče mi tohle zařídili a taky ji musím přiznat, že pro mě v tu dobu byla důležitější kariéra než ona. Teď už se mi to změnilo. Tím, co se ji stalo tak už ji nechci nikdy opustit a chci ji chránit, ale bojím se, že mi to neodpustí.

Pomalu jsem ji od sebe odtáhl, aby se neprobudila a pak jsem vstal. Prohrábl jsem si vlasy a šel z ložnice pryč. V koupelně jsem si umyl obličej a vyčistil si zuby náhradním kartáčkem, který tu Vivi měla. Potom jsem přešel do obýváku a tam sklidil gauč na kterým jsem měl spát. Udělal jsem pár kroků do kuchyně když jsem se rozhodl, že bych nám mohl udělat snídani a tak jsem se pustil do lívanců, které ode mě Vivi zbožňovala.

Když jsem měl hotový asi pátý lívanec tak se tu Vivi objevila celá rozespalá. ,,Ahoj" řekl jsem potichu a usmál se. Nic neřekla jen kývla a podívala se na lívance. ,,Dáš si že? Měla jsi je ráda" ,,Nemám hlad" vydechla. ,,Vivi, vím, že to teď máš těžký, ale jíst musíš" ,,Dobře, dva si dám" šeptla a já se usmál a přikývl. Aspoň něco.

,,Půjdu se umýt" zamumlala a chtěla jít do koupelny, ale zastavil jsem ji. ,,Počkej já..." když se na mě zase podívala tak jsem nějak ztratil slova. ,,Co?" Nadzvedla obočí. ,,Ehm chtěl bych si s tebou promluvit jestli chceš teda" ,,Když mi řekneš důvod tvého nechutnej odchodu a všechno mi vysvětlíš tak si klidně promluvíme" ,,J-jo, určitě, řeknu" řekl jsem rychle a ona kývla a šla do koupelny.

Na talíř jsem dal lívance, polil javorovým sirupem a do mističky dal borůvky a jahody. Položil jsem to na stůl a dal tam ještě jablečný džus. Taky jsem si se svým talířem sedl a chvíli čekal dokud Vivi nepřišla.

,,Dobrou chuť" ,,Dobrou" šeptla a pustili jsme se do toho. Při jídle jsme mlčeli i když už bych nejradši začal mluvit. Po jídle jsem šel do sprchy, protože mi to Vivi nabídla. Nechtěl jsem tam totiž jen tak jít sám od sebe. Jsem teď s ní hrozně nervózní a nevím co můžu a co ne.

**********

,,Promluvíme si teda?" Ozval jsem se když jsem vylezl ze sprchy. Vivi se na mě chvíli dívala a pak přikývla. ,,Dobře" šeptla a já si sedl do křesla a ona na gauč.

,,Fajn" vydechl jsem. ,,Proč jsi to udělal Justine? Takhle hnusně mě opustit... nečekala jsem to a... miloval jsi mě vůbec?" ,,Samozřejmě, že miloval a pořád tě miluju, o tom nepochybuj prosím" ,,Tak proč?" Zlomeně se zeptala a já si povzdechl.

,,Dal jsem prostě přednost mé kariéře a ne tobě. A teď toho mého rozhodnutí neskutečně lituju. Láska je v životě důležitější, hlavně když ten druhý tě ve všem podporuje a práci bych si nějakou určitě našel. Jenže když jsem dostal tu možnost tak najednou jsem před sebou viděl jen mou budoucnost úspěšného profesora a nemyslel jsem na nic jiného. Ani na Jazzy jsem nemyslel a moc toho lituju" ,,Jakou jsi dostal možnost? Já to nechápu" šeptla.

Forbidden fruit✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat