Druhý den
Vivienne
Do školy jsem další den šla jak úplně jiný člověk. Cítila jsem se tak jinak, tak volně a spokojeně. Samozřejmě jsem byla i trochu nervózní z toho až na mě naběhne Theo, ale naštěstí jsem ho celý den nepotkala. Což znamenalo jediné, do školy nepřišel. Protože vždy když je přestávka mezi přednáškami tak se na fakultě aspoň jednou střetneme.
A když jsem měla přednášku politologie tak jsem ani moc nedokázala poslouchat a jenom Justina pozorovala, jak je zabraný do konverzace, do svého monologu a vysvětlování. Vypadal tak hrozně sexy, jak měl u košile vyhrnuté rukávy a při mluvení gestikuloval rukama. Občas vycítil můj pohled a podíval se mi do očí a já tak měla velkou chuť na něj skočit. Proboha, tohle se mnou nevypadá vůbec dobře.
Domů jsem přišla nějak po třetí, byla jsem ještě s Margot v kavárně. Justin mi na chodbě v rychlosti řekl, že doma bude okolo půl čtvrté takže jsem už jen odpočítávala minuty.
Osprchovala jsem si, učesala si pořádně vlasy a upravila se. Abych to zase nepřeháněla tak jsem si vzala obyčejné tepláky a můj oblíbený crop top a přes sebe si přehodila slabší svetřík. Podívala jsem se na čas a viděla, že už je 15:50. Sprcha mi trvala déle než jsem předpokládala.
Chtěla jsem se rozejít ke dveřím, ale někdo zazvonil. Bože ne. Prosím ať tam není ten, kdo myslím. Pořád mi totiž volá a píše, že jsem si radši na chvíli mobil vypnula, ale moc dlouho mi to nevydrželo. Nemůžu mít vypnutý mobil kdyby mi náhodou volal někdo jiný. Přešla jsem ke dveřím a pomalu otevřela.
,,Ahoj" vydechla jsem s úsměvem. ,,Ahoj" usmál se. ,,Chtěla jsem jít za tebou zrovna teď" uchechtla jsem se. ,,Tak jsem tady já, jelikož už na tebe čekám 20 minut a vzdal jsem to" zasmál se. ,,Promiň, dlouho jsem se sprchovala" nevinně jsem pokrčila rameny. ,,Nesu víno, na oslavu" zvedl ruku, kde držel flašku a já se usmála a pozvala ho dál.
,,Máš někde vývrtku?" Zvedl obočí a já ukázala na první šuplík. ,,Celou přednášku jsem z tebe nemohla spustit oči. Tak hrozně ti to slušelo" řekla jsem. ,,Všiml jsem si tvého pohledu" zasmál se a víno otevřel. ,,Víte slečno Lambert, že je riskantní takhle na mě koukat?" Pousmál se a vyndal skleničky ze skříňky. ,,Já vím pane profesore. Ale když já si nemůžu pomoct" vydechla jsem a pomalu se k němu rozešla. ,,Za to bych vás měl nějak potrestat" šeptl mi do rtů a pak mě do spodního rtu jemně kousl. ,,Jsem jenom vaše" usmála jsem se a dlouze ho políbila.
,,Nejdříve si dáme to víno ne?" Uchechtl se a já kývla a odtáhla se od něj. Nalil nám do skleniček a já si jednu vzala. ,,Tak na to, že jsi zvládla ukončit tak dlouholetý vztah" ,,Vztah ve kterém jsem nebyla šťastná" řekla jsem a ťukla si s ním. ,,Jak to teda proběhlo?" Zvedl obočí a opřel se o linku. ,,Spíš jsem mluvila já, on mě věčně přerušoval, nevěřil tomu, co říkám. Potom mi říkal, že melu kraviny a tak. Pak taky hodně nadával, potom brečet a manipuloval..." zamumlala jsem. ,,Ještě, že jsi se ho zbavila" ,,Jo, to jsem fakt ráda" přikývla jsem.
Chtěla jsem něco říct, ale místo toho se ozvalo moje kručící břicho. ,,Promiň" zasmála jsem se když se na mě překvapeně podíval. ,,V pohodě, máš asi velký hlad" zasmál se. ,,Jo, měla jsem někdy v 11 hrozně malý salát" uchechtla jsem se. ,,Tak bych mohl něco uvařit. Už jsi ode mě něco měla?" ,,Myslím, že ještě ne. Můžeš se podívat, co mám a můžeš zkusit něco uvařit" řekla jsem. ,,Fajn" usmál se a otevřel lednici.
,,Máš macaroni?" Zvedl obočí. ,,Jo, mám" ,,Fajn, tak bych mohl udělat Mac and cheese" řekl. ,,Jo klidně, tím se pořádně najím" usmála jsem se. ,,Dobře, my to s Jazzy zbožňujeme. Ta by to mohla jíst pořád, ale snažím se to nedělat tak často, protože je to hodně tučný" uchechtl se. ,,Těším se" řekla jsem s úsměvem a vyndala mu ty těstoviny a on si vyndal ingredience.
ČTEŠ
Forbidden fruit✔️
FanficJejich touha je zakázaná, špatná, ale nedokážou to zastavit. Chtějí být spolu, užívat si, milovat se. Ale je tu ten největší problém. Ona je jeho studentka. Ale říká se, že zakázané ovoce chutná nejlépe.