Vivienne
Jako každé ráno vždy když jsem chodila do školy tak jsem vstala dřív. Oblékla se do sportovního oblečení a šla si zaběhat ven. Ráno si chodím vždy moc ráda zaběhat. Dobře se mi při tom přemýšlí, vždy se tím víc nabudím a hlavně chci na svém těle pracovat, jelikož jsem dost dobrý jedlík a kdybych necvičila tak by to asi nedopadlo moc dobře.
Běhala jsem v okolí něco přes půl hodiny a potom jsem se pomalým krokem vrátila k sobě a přitom jsem se zastavila ve Starbucks a koupila si kafe.
Když jsem vyšla z výtahu v mém patře tak jsem zaslechla hlasy v sousedním bytě a pak jsem zaslechla mužský hlas. ,,Jazzy dělej! Už musíš být za chvíli ve škole!" Vykřikl a já se pousmála. Teď když se nad tím tak zamyslím tak to vypadá jakoby tam bydleli jen oni dva. Sourozenci. Kde mají rodiče? A zajímalo by mě kolik asi tomu bratrovi je a jak vypadá.
Doma jsem se vysprchovala a pak jsem si udělala snídani a sedla si ke stolu. Podívala jsem se na mobil když mi začal někdo volat. Když jsem viděla, že mi volá Theo tak jsem si povzdechla a hned mu to típla. Ne, teď mu to zvedat nebudu, nechci. Ne potom, co předvedl včera na té večeři u mých rodičů.
Po snídani jsem se zvedla, nádobí hodila do myčky a pak jsem se šla rychle obléknout a spěchala jsem do školy.
**********
,,Ahoj" usmála jsem se na Margot a sedla jsem si vedle ní na sedačku už v zasedací místnosti. Zvedla jsem obočí když mě pořád pozorovala a nic neřekla. ,,Co je?" Uchechtla jsem se. ,,Já prostě miluju tvůj styl oblékání" vydechla a já se usmála. ,,Ale prosímtě, něco jsem na sebe hodila" mávla jsem rukou. ,,Jasně, Vivi, jenom jsi na sebe něco hodila" protočila očima.
,,Vždyť ty máš taky hezký styl oblékání" usmála jsem se. ,,To jo, mimo školu ano, ale když jdu do školy tak fakt na sebe jen něco hodím, abych měla pohodlí" zasmála se. ,,Já chci vypadat ve škole dobře a vyspěle a ne jak ty lidi, co na sebe hodí tepláky, vytahané tričko a jdou" protočila jsem očima. ,,To je pravda, to už je extrém" kývla.
,,Hej Vivi!" Ozvalo se a já se podívala ke dveřím a viděla tam Thea. Zvedla jsem obočí a on začal mávat rukou ať jdu k němu. ,,Budu mít přednášku" řekla jsem nahlas. ,,Pár minut se nezblázní! Pojď!" Vyhrkl a já protočila očima a zvedla se. Pomalu jsem sešla schody a šla k němu. ,,Přednáška bude začínat slečno..." prošel kolem mě ten nový profesor. ,,Jo, já se omlouvám, za chvíli budu zpět" šeptla jsem a hned zacítila jeho vůni, která byla hrozně silná, ale pěkná zároveň. Hrozně mě přitahují mužské vůně.
,,Bože, Theo, profesor už bude začínat" povzdechla jsem si když jsem za sebou zavřela dveře. ,,Musíme si promluvit" zamumlal a opřel se o zeď a prohlídl si mě. ,,Ty crop topy si bereš naschvál kvůli němu?" Kývl. ,,Cože? Co to říkáš? Vždyť víš, že já crop topy miluju a nosím je často. A jestli mi chceš dělat zbytečnou žárlivou scénu tak můžu zase jít" protočila jsem očima a chtěla odejít, ale chytil mě za ruku a přitáhl k sobě takže jsem do něj narazila. Opřela jsem si ruce o jeho hruď a on mě pak zachytil za boky. ,,Promiň" šeptl s povzdechem a já kývla.
ČTEŠ
Forbidden fruit✔️
FanfictionJejich touha je zakázaná, špatná, ale nedokážou to zastavit. Chtějí být spolu, užívat si, milovat se. Ale je tu ten největší problém. Ona je jeho studentka. Ale říká se, že zakázané ovoce chutná nejlépe.