13

2.4K 140 50
                                    

Druhý den

Vivienne

Včera jsem šla do školy opravdu jen na politologii. Po hádce s Justinem jsem neměla vůbec na nic náladu. Pak se mi chtělo pořád jen brečet, protože mi došlo, že se fakt Thea bojím. No a taky mi vůbec nebylo dobře z toho, jak jsme s Margot chlastaly na té párty.

Na politologii jsem se snažila soustředit na ty prezentace, ale moc mi to teda nešlo. Naštěstí Margot si psala podrobné zápisky takže si to od ní zapíšu. A pak hned po přednášce jsem jela domů a doufala, že nepotkám Thea. Ten mi totiž pak celý zbytek dne volal a ptal se proč nejsem ve škole a proč mu vůbec nezvedám mobil. Takže jsem ho celý den pak ignorovala a bojím se zase našeho setkání.

Teď už je ale další den a teď s Margot jedeme do školy. Zase spala u mě a teď jedeme jejím autem. Dnes už to tady budu muset zvládnout celou dobu. Margot zaparkovala auto na volném místě, já se zhluboka nadechla a vystoupila. ,,Vivi ještě musím za profesorkou práv kvůli té práci, uvidíme se v zasedačce jo?" ,,Dobře" kývla jsem a ona rychle se rozeběhla zrovna za profesorkou, která šla do školy. Rozhlédla jsem se po kampusu plných lidí a šla rychle do školy. ,,Tady jsi" ozval se za mnou jeho hlas a já si povzdechla. ,,Theo" šeptla jsem a pomalu se na něj otočila. ,,Vivienne" chytil mě za ruku a začal mě tahat ke kraji, abychom nepřekáželi lidem. ,,P-pusť mě" trhla jsem rukou a on mě rychle pustil.

,,Proč se takhle chováš?" vyhrkl. ,,Já? Já se chovám úplně normálně" ,,Jasně, úplně normálně" uchechtl se a protočil očima. ,,Čekám už tři dny na tvoji odpověď. V neděli jsi ode mě utekla s nějakými kecy, že jsem tě znásilnil! Jsi vůbec normální?! Já bych ti tohle nikdy neudělal! Jsme pár do hajzlu a oba dva jsme to chtěli! Potom mi dva dny nezvedáš mobil, včera jsi ani nebyla snad vůbec ve škole. Nechováš se vůbec normálně!" vyjel na mě naštvaně a já tu jen stála jako hromádka neštěstí a nevěděla, co říct nebo jak reagovat.

,,Hele vypadni od ní" přišla k nám Margot. ,,No to snad není možný, tak ty sis z Margot udělala svého bodyguarda? Vivienne sakra! Já nejsem žádný násilník! Nedělej divadlo, že se mě bojíš!" zavrčel. ,,Nejsi násilník? Opravdu ne Theodore? Znásilnil si jí!" ,,Co to meleš?! Neznásilnil doprdele!" vyhrkl a já doufala, že nás nikdo neposlouchá. ,,Ona byla opilá a nechtěla to. Byla unavená a neměla energii tě od sebe dostávat a ty si využil alkoholu v její krvi a hned si jí opíchal! Takže jo, je to znásilnění" taky zavrčela.

,,Co sis to kurva vymyslela Vivienne?! Ty jsi to chtěla! Chtěla jsi to stejně jako já!" vyhrkl a pevně mě chytil za ruku. ,,Prosím pusť mě Theo" šeptla jsem. ,,Hned ji pusť ty kreténe!" vyjekla Margot a strčila do něj. Když mě pustil tak mě chytila ona a odtáhla do zasedačky. ,,Měla jsi to tam s ním hned ukončit" vydechla když jsme si sedly. ,,Já nějak nemohla mluvit" šeptla jsem a ona mě objala. ,,Neboj se Vivi, nějak ti s tím pomůžu" zašeptala a já přikývla a snažila se nebrečet.

**********

Zbývá nám posledních pár minut do konce přednášky politologie a pak můžu konečně domů a budu jen ležet a asi brečet. ,,Tak studenti děkuji za vaši pozornost, dnes jsme konečně dodělali ty prezentace, bylo to delší než jsem očekával" uchechtl se Justin a já sklonila hlavu. Nechci na něj koukat. ,,A zítra začneme zase diskutovat a řešit další témata. Za 8 dní nás čeká ten výlet do New Yorku, doufám, že už jste všichni uhradili peníze za dopravu a ubytování. No a to je ode mě všechno a uvidíme se zítra" usmál se a studenti se začali zvedat a odcházet. S Margot jsme se taky zvedly a začaly scházet schody dolů k východu.

,,Slečno Lambert" ozval se Justinův hlas a já se na něj rychle otočila. ,,Přijďte ke mně na katedru prosím, promluvíme si o vaší prezentaci a o možnosti další podobné práce" řekl a já se na něj nechápavě podívala a pak jsem přikývla. Prošel kolem mě a já zacítila zase jeho vůni. Ach tak moc mi jeho vůně chybí.

Forbidden fruit✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat