17

2.9K 135 20
                                    

Moc moc se omlouvám za dlouhé čekání🙁 děkuji za trpělivost❤️

Vivienne

Ráno jsem se probudila na to, že do mě jemně strkala Margot. ,,Musíš vstávat Vivi, chtěly jsme jít na tu snídani a pak musíme jít už rovnou na sraz, abychom jely domů" řekla. ,,Jo" zamumlala jsem a zívla si. Po chvíli jsem otevřela oči a podívala se na ní. Stála u skříně a u zrcadla a upravovala se.

,,Dobré ráno" zašeptala jsem. ,,Dobré" usmála se a otočila se na mě. ,,Vivi, co se včera stalo?" Zeptala se a sedla si na křeslo, které bylo vedle postele. Povzdechla jsem si a prohrábla si vlasy. ,,Jsem jenom studentka na šukání" uchechtla jsem se a ona otevřela pusu a překvapeně se na mě podívala.

,,To ti řekl? Jak jste se k tomu dostali?" ,,Všechno bylo perfektní, měli jsme sex ve sprše, pak jsme si chtěli dát ještě jedno kolo v posteli. Ale najednou se odtáhl a řekl mi, že se líbal s Juliou" ,,Cože?! S tou Juliou?!" Vyhrkla a já kývla. ,,Přišla k němu, vrhla se na něj. A tak se líbali. Ale pak se odtáhl. I tak mi to docela ublížilo, protože jsme si slíbili, že nic nebudeme mít s nikým jiným" ,,To chápu" kývla. ,,A tak jsem se ho zeptala jestli to řekne děkanovi a on prej, že nemůže. Nemůže říct, že ho políbila studentka když už jednu studentku pravidelně šuká" řekla jsem. ,,Bože můj" vydechla a pokroutila hlavou.

,,Takže jsem jen na šukání, super co?" Ušklíbla jsem se. ,,Vivi to mě mrzí, říkala jsi, že si hodně rozumíte a jste kamarádi. A vyleze z něj tohle" povzdechla si. ,,Je hrozně nespravedlivej. Jednu noc ke mně přijde ožralej Theodor a tak si ho tam nechám a on mi udělá žárlivou scénu, ztrapní mě na přednášce. Je naštvanej a říká mi, jak nechce, abych s někým něco měla. A co pak udělá on? Nejdřív mě ošuká, aby si samozřejmě užil a pak mi oznámí, že se líbal s Juliou. Pak mi ještě řekne, že jsem jen na šukání. A co já? Jako nemá mi to vadit nebo co? Jemu vadí když se kolem mě mihne nějaký kluk a já mám být v pohodě s tím, že líbá jinou?" Vyhrkla jsem.

,,Vivi chápu to, úplně to chápu. Nerozčiluj se. Tak když se k tobě chová takhle tak to ukonči. Nebuď s někým, kdo je debil" uchechtla se. ,,Nejde to tak lehce Margot. Pořád jsme sousedi a budeme se furt potkávat. A mně se pořád hrozně líbí a má na mě neskutečný vliv. Jen se na mě podívá tím svým pohledem a už mu nedokážu odolat" povzdechla jsem si. ,,To taky chápu. Ty jeho oči tě úplně dostanou" zasmála se a já kývla.

,,Tak mu nějak pohroz a třeba polib taky někoho jiného" ,,Nebudeme si přece dělat navzájem tohle" vydechla jsem. ,,Tak já nevím Vivi. Musíš mu taky ukázat, že nejsi holka, která mu odpustí po jednom promiň. Ukaž mu ať si tě trochu váží. A jestli to nedokáže tak to prostě budete muset ukončit a začít se ignorovat" řekla. ,,Jo, děkuji" pousmála jsem se a zvedla se.

Vzala jsem si mobil a hned na mě vyskočilo několik zpráv od něj.

Od Justin: Vivi, prosím, nebuď naštvaná

Od Justin: já to tak nemyslel, fakt promiň. Nechtěl jsem to takhle říct, jsem idiot.

Od Justin: prosím fakt nebuď naštvaná, musíme si promluvit

Od Justine: opravdu mě to mrzí...

,,Kretén" zamumlala jsem a zprávy odignorovala. ,,Oblékni se a půjdeme na tu snídani" řekla a já přikývla a oblékla se. Potom jsme si už zabalily všechno, co jsme tu měly a všechno co jsme si koupily a pak jsme odešly.

Vystoupily jsme z výtahu a v hale jsem hned viděla Justina, jak si povídá s nějakými studenty a usmívá se. Povzdechla jsem si a šla za Margot a snažila se na něj nedívat, ale jeho pohled jsem cítila. ,,Slečno Lambert, počkejte!" Zavolal a já protočila očima a zastavila se.

Forbidden fruit✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat