HUGO BOSS VS Me [2]

19.7K 426 266
                                    

Hallo!

Hier ben ik weer met een nieuw hoofdstuk:D Veel plezier.

Vergeet niet te stemmen en te reageren:) Ben erg benieuwd wat jullie vinden.

Foto: Hugo (Hoe ik hem inbeeld) God wat is die knap!

Enjoy!

___________________________________________________

Zoey POV

'Ik heb een baan!' Ik ren naast mijn vader in het park. 'Ik heb gewoon een baan!' Nog steeds in de wolken herhaal ik de zin al meerdere malen. Ik heb echt een baan.

Toen ik thuis kwam heb ik alles verteld aan iedereen. Mijn broertjes waren heel trots op me en vonden het super grappig dat ik de Vicepresident van het grootste telecom bedrijf in New York heb uitgescholden. Helemaal toen ze hoorde dat ik zijn mannelijkheid de grootte van een worm heb genoemd, konden ze het niet houden.

Ze schreeuwden na het eten dat ze het aan iedereen zullen vertellen en dat ik hun koningen was. Wat is het toch heerlijk om tweeling broertjes te hebben.

Mijn vaders ogen begonnen trots te glinsteren, en mijn moeder ook.

Wel vertelden ze me na hun trotse moment en toen de jongens weg waren dat ik wel moet oppassen. Ik moet vrienden met hem blijven als ik mijn baan wil houden.

Maar dat is het juist, ik werk voor zijn vader. Zijn vader is de lieve man van het bedrijf, en ontslaat zelden iemand. Ik kreeg alleen de baan aangeboden omdat de oude pakketbezorger net met pensioen is gegaan.

Ik moet dus gewoon de hele dag pakketjes bezorgen in het hele gebouw. Per afdeling krijg ik een karretje vol met brieven en pakketjes, en die moet ik afleveren aan de goede personen.

En ik krijg zoveel betaald he! Eerst weigerde ik omdat ik dacht dat het een grap was, maar na zijn aanbod om mijn salaris te verdubbelen kon ik het niet meer weerstaan. Ik word rijk!

Papa en ik rennen ons gebruikelijke rondje in Central park waar we altijd langs het telecom bedrijf komen. Hij begon er laatst over of ik daar niet kon solliciteren nu ik niet ga studeren. Nou ja ik ga wel studeren, maar dan online. Ik doe het op mijn eigen tempo, soort van dan. Ik hou er niet van om in een lokaal te zitten met allemaal mensen om me heen. Niet dat ik niet sociaal ben, maar het is niks voor mij. Laat mij maar lekker werken en thuis de lessen volgen.

Morgen moet ik er precies om 7 uur zijn, zo vroeg! Maar het is het waard, al die bakken met geld wat ik ga verdienen!

'Lief doen he' Papa geeft me een grote glimlach als we de laatste hoek omgaan.

Ik train altijd samen met mijn vader, vooral omdat hij een personal trainer is. Hij traint veel mensen, sommige zijn zelfs beroemdheden. Hij houd echt heel veel van zijn baan, maar heeft ook tijd voor ons. Met mijn broertjes gaat hij vaak naar boksen, en met mij gaat die altijd rennen.

Vroeger kwam ik altijd na school naar zijn werk toe en keek ik toe hoe hij verschillende mensen trainde. Ik kreeg daar zelfs mijn eigen stoel zodat ik ondertussen mijn huiswerk kon doen. Ik hield van die plek.

Vanmiddag was ik daar ook, maar toch was ik blij. Ik trainde een uurtje met zijn les mee en ging dan naar huis. Ik had een afspraak bij mijn moeder in de kapsalon.

Mijn moeder is een kapster waar ze met hart en nieren van houd. Ze zingt altijd onder het knippen en dat vinden al haar klanten leuk. Ze is echt heel goed in haar baan.

Mijn broertjes zijn allebei 18 en zitten op de middelbare school. De school is niet ver weg, dus fietsen ze er elke dag heen. Ze zijn de hotste van de school, dus ze nemen veel meiden mee naar huis.

HUGO BOSS VS MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu