Hallo!
Hier ben ik weer! Wow wat snel, ja heel snel!
Het is niet zo lang hoofdstuk maar ik hoop dat jullie het leuk vinden (Eigenlijk weet ik van wel).
Het is een lekker luchtig maar leuk hoofdstuk. Laat me weten wat jullie ervan vinden!
Veel lees plezier!
_____________________________________________
We lopen hand in hand naar binnen waarna we worden verwelkomd door de drukte in het appartement.
'Hallo!' Roept Andrew die duidelijk dronken is. Hugo groet hem op een normale manier en loopt samen naar mij naar de drank tafel.
'Wat kan ik voor u inschenken mevrouw?' Vraagt Hugo op een bekakte manier waardoor ik moet lachen. Ik kies voor een seks on the beach die hij voor me inschenkt. Zelf kiest hij voor whisky.
Als we voorzien zijn van een drankje lopen we door de ruimte waar Halley ook is. Haar heb ik ontmoet toen ik nog in de postkamer werkte en al hoewel ik altijd met jongens opschiet, heeft zij ook wel een plekje in mijn hart gekregen.
We eten nog steeds samen onze lunch bij de jongens van de conciërge afdeling dus we spreken elkaar bijna elke dag. Soms komt ze rennend naar boven omdat ze iets te vertellen heeft en soms kom ik naar haar toe.
'Halley!' Roep ik enthousiast en geef haar een knuffel. Ik kan merken dat ze al aardig wat alcohol op heeft maar gelukkig blijft ze nog op haar voeten staan. We zijn laatste uit geweest en toen moest ik haar letterlijk naar huis dragen. Ik was te moe om haar naar haar huis te dragen dus heb haar op de bank neergelegd.
Ted kwam de volgende ochtend in mijn kamer stormen en vroeg wie die lekkere chick was die op de bank sliep. Ik gooide een kussen naar hem maar in plaats van weg te gaan sprong hij bij me in bed. Daar heb ik verteld over de avond daarvoor en ben in zijn armen in slaap gevallen.
Ik ken Ted nog niet zo lang maar het voelt vertrouwd. Hij is als een broer voor me en ik zou het nooit anders zien. Dus bij hem in slaap vallen is helemaal niet seksueel of gemeen tegen over Hugo.
'Zoey!' Ze laat me eindelijk los uit haar armen en kijkt geschrokken naar Hugo. Ze weet alles wat er is gebeurd tussen ons maar dat hij hier zou komen heb ik haar niet verteld. Ze is altijd een beetje bang rond hem omdat Hugo degene is die haar kan ontslaan. En als je alle verhalen over hem hebt gehoord is ze terecht bang.
'Halley? Van het postkantoor toch?' Hugo geeft haar een hand en een glimlach wat Halley een beetje doet kalmeren. Ze knikt op zijn vraag.
'Geen zorgen. Dit is buiten werk dus ik ga je niet ontslaan' Stelt hij haar gerust.
Daarna belanden we in een diep gesprek met Halley. Nou ja Halley wou me dringend iets vertellen over een jongen en Hugo gaf ook advies over hem.
Nadat we gedag tegen Halley hebben gezegd lopen we naar een hoekje waar het rustig is. Ik wil graag weten hoe zijn reis was, buiten het werk om.
'Hoe was je reis?' Vraag ik dan ook maar hij heeft geen tijd om antwoord te geven. Hij word mee gesleept aan zijn arm door Ted die met de jongens naar het midden van de kamer lopen. Daar staan allemaal shotjes klaar en Hugo word gedwongen om plaats te nemen.
Een paar mensen kijken naar de jongens als ze het spel beginnen maar anderen letten er niet op en gaan vrolijk verder met dansen, praten, drinken, eten en ga zo maar door.
Sommige zijn al dronken en flirten hopeloos met elkaar. Ze schuren hevig tegen elkaar aan of slow dansen terwijl er een lied van Afro Jack op komt.
JE LEEST
HUGO BOSS VS Me
RomanceHUGO BOSS, ook wel bekend om het geweldige merk van mooie kleren, lekkere geurtjes en heerlijke modellen. Maar deze HUGO BOSS niet. 'Oef!' Met een harde knal lig ik op de grond. Godverdomme! 'Kijk uit waar je loopt heks!' Ik kijk op naar de ongeluk...