Hallo!
SORRY, SORRY, SORRY!!!
Ik weet dat sommige van jullie heel lang op een nieuw hoofdstuk hebben gewacht en het spijt me echt dat ik zo laat upload!
Maar ik heb het heel druk gehad, gelukkig met allemaal leuke dingen.
Ik ben op vakantie geweest in Kroatie, Oostenrijk, Duitsland en ben met mijn vriend naar Frankrijk geweest waaronder Parijs! Het was super!
Daarnaast heb ik gewerkt bij mijn vader als assistent (Daar haal ik de meeste dingen van Zoey's werk ook vandaan) en feestjes, vrienden en familie!
Kortom, ik heb een super vakantie gehad, jullie ook!?
Hier is een nieuw hoofdstuk! Niet zoveel actie maar ik kan je beloven wel veel leuke dingen:)
Foto: Zoey's outfit
Veel lees plezier!
______________________________________________________________________
Zoey POV
Boos zit ik op de bank op een zaterdag avond. Ik kijk hoe 3 gekken rondjes om de bank heen rennen terwijl ze vrolijk een liedje zingen. Ted die voorop loopt is het luidste van de drie en maakt dan ook grote hand bewegingen bij zijn zang.
'Hou eens op jullie idioten!' Schreeuw ik als Ted me bij de arm wil pakken om mee rondjes te rennen als een idioot.
'Het is mijn verjaardag Zoey, doe mee!' Roept Ted vrolijk als hij verder rent. De twee malloten volgen hem met een grote grijns op hun gezicht terwijl ze een verjaardaglied zingen.
'Kom, doen mee!' Roept Mario als hij nog eens voorbij komt rennen. 'Nee, rot op!' Roep ik boos.
'Je bent net een worm in iemands appel of een agent in het verkeer' Moppert Ted als ze allemaal stoppen met rennen. 'Wat denk je van een neefje in je slaapkamer!' Roept Andrew die geplet word door Mario die op hem valt door het plotselinge stoppen van rennen.
'Of zo'n gemene en lelijke stiefzus in assepoester!' Mario staat op met een grote grijns op zijn gezicht terwijl mijn gezicht steeds roder word.
'Yeeez jongens! Als jullie nu niet voor de tv weg gaan en oprotten uit deze ruimte ga ik jullie wat aan doen. En denk maar niet dat je dan morgen wakker word met een lul!' Roep ik boos als ik opsta van de bank en de jongens voor de tv weg duw.
Het is nu ongeveer acht uur en we zijn net thuis van uiteten gaan. Het was echt heel gezellig en ik heb echt genoten, maar nu wil ik mijn serie zien.
'Als je nou ook echt wat deed met die serie zouden we je laten kijken, maar nu niet' Andrew die zijn lul waarschijnlijk niet waardeert grijpt de afstandsbediening uit mijn handen en zet de tv uit.
'A!' Woedend kijk ik hem aan in zijn fel blauwe ogen die glinsteren van blijdschap. Blij dat je morgen een vrouw zult zijn zeker.
'Stel je niet zo aan Zoey! Het is maar een stomme serie. En trouwens, wat wil jij gaan doen met een advocaten serie?' Begint Mario spottend als hij recht op staat.
Beledigd kijk ik naar hem. Ik zie zijn gespierde armen heen en weer gaan als hij zijn shirt recht strijkt en zijn haren in model probeert te krijgen.
'Suits is gewoon een hele leuke serie oke. En waarom zou ik iets met die serie moeten doen? Het is niet dat jullie iets gaan doen met al die porno die jullie kijken' Voor ik mijn zin af heb zie ik de glinsteringen in Andrews ogen komen wat er op duidt dat hij een geweldige –vind hij zelf- opmerking heeft. Ik rol met mijn ogen als Andrew inderdaad zijn mond open trekt zoals verwacht.
JE LEEST
HUGO BOSS VS Me
RomanceHUGO BOSS, ook wel bekend om het geweldige merk van mooie kleren, lekkere geurtjes en heerlijke modellen. Maar deze HUGO BOSS niet. 'Oef!' Met een harde knal lig ik op de grond. Godverdomme! 'Kijk uit waar je loopt heks!' Ik kijk op naar de ongeluk...