HUGO BOSS VS Me [6]

11.4K 453 34
                                    

Hallo!

Hier is weer een nieuw deel!:) Ik zit nu in de les en gelukkig hoef ik niet op te letten want ik heb het examen al gehaald dus hoef hem niet over te doen! Hoera voor mij:D

Nu ik dat het gezegd wil ik graag 10 stemmen en 3 reacties voor ik verder ga. Ik weet dat het stom klinkt maar ik wil graag weten wat jullie er van vinden zodat ik daar rekening mee kan houden of van kan genieten!!

Enjoy!

____________________________________________________________

'Zoey!' De volgende ochtend word ik ruw gewekt door een mannelijke stem die naar me schreeuwt. 'Rot op Ty!

Tyler, Ty, heeft een irritante eigenschap, namelijk om een ochtendpersoon te zijn. hij heeft gek genoeg weinig slaap nodig waardoor hij soms al om 5 uur wakker is. 'Je moet over een uur op het werk zijn gek' Hij gooit een kussen naar me en verlaat mijn kamer. Waarom heb ik eigenlijk geen slot op die deur?

Ow ja, omdat mijn ouders vinden dat broers en zussen in elkaar kamer moeten kunnen. Nou niet in de ochtend meneer en mevrouw.

Ik stamp uit bed om me klaar te maken. Het is veel te vroeg!

Diana had gisteren vertelt dat persoonlijke assistenten om 6 uur beginnen omdat er nog veel moet gebeuren voor de bazen er zijn.

Niet dat ik weet wat er moet gebeuren behalve dat ik een contract gaan maken.

Gisteren toen ik thuis kwam moest ik nog wat huiswerk voor studie maken, maar dat was snel af. Daarna ben ik ben Ty en Rafael gaan sporten terwijl mijn vader en moeder op een date waren. Ja, elke maand gaan ze één keer op een date omdat het leuk te houden. Niet dat ze het zonder een date niet leuk hebben, maar op een date gaan ze altijd gekke dingen doen.

Zo zijn ze gisteren namelijk wezen eten in een draaiende toren waar je ook van af kon springen. Het lijkt mij persoonlijk niet een goed idee om van een hoog gebouw te springen na het eten, maar ze vertelden er vol lof over toen ze thuis kwamen.

Ty en Rafael hadden pap en mam verteld dat ze voor 1 uur thuis moesten zijn, want dat is ook de tijdklok voor de jongens door de weeks dan. In het weekend mogen ze tot vroeg thuis komen omdat mijn ouders hun vertrouwen. Bij mij ging het ook altijd goed, nou ja soms dan.

Ik kwam wel eens dronken thuis terwijl ik nog geen 21 was. Nu ook nog net niet, maar het komt eraan!

Ik loop vermoeid naar het gebouw als elke ochtend, maar nu nog vroeger.

Ik groet de vermoeide mensen die nog aan het gapen zijn in de lobby. Een paar bewakers kijken even raar op, maar laten het gaan.

Als ik op 35e verdieping ben en even rond kijk realiseer ik me dat ik hier helemaal niet hoor. Ik moet naar de 70e verdieping, Yeeez. Ik ben echt nog niet wakker!

Ik druk weer op de knop en even later sta ik op de 70e verdieping. Het licht is nog helemaal uit wat ik raar vind.

Diana zei dat alle persoonlijke assistenten om 6 uur beginnen, en het is nog maar vijf voor zes.

Ik loop naar mijn kantoor nadat ik het licht heb aangedaan. Als ik ga zitten op mijn stoel besluit ik dat het tijd is voor koffie.

Vandaag heb ik een zwarte rok met witte blouse aangetrokken. Zo voel ik me meer op mijn gemak tussen al deze dure pakken.

Ik kijk naar het contract en lees het door.

Mijn telefoon gaat als ik net mijn computer wil opstarten om het contract te gaan typen. "Breng koffie mee als je naar het kantoor komt" Lees ik in een bericht van mijn baas.

HUGO BOSS VS MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu