HUGO BOSS VS Me [25]

10.9K 354 92
                                    

Hallo!

UPDATE: Ik had eerst een hoofdstuk geupload maar daar miste de helft van, oeps!

Het hoofdstuk moet beginnen met: Met grote ogen kijk ik hem aan. 'H...Hier?'

---------------

Het spijt mij zooooooo erg dat ik zo f*cking laat upload! Echt waar!

Ik had gewoon echt geen inspiratie.

Ow en als je mij vergeeft voor zo laat uploaden zou je mijn andere boeken ook kunnen lezen:D

Ze staan op mijn profiel en 1 boek heeft meer dan 119.000 reads! 

Dus... als je zin hebt neem een kijkje:D 

Veel lees plezier en ik hoop dat jullie niet te boos zijn:$ Ik zal het goedmaken!

Geniet eerst hier maar van:)

_______________________________________________________

Met grote ogen kijk ik hem aan. 'H...Hier?' Ik tik op de bank en hij lacht. 'Ik weet dat we nog maar 1 dag een koppel zijn maar ik wil je altijd bij me hebben. Ik wil naast je wakker worden en thuiskomen met heerlijk eten op de tafel of dat je op de bank ligt' Hij kijkt mij die in de ogen aan waardoor ik zenuwachtig word.

Hij meent het echt! Hij wil echt dat ik hier kom wonen. Ik kijk om mij heen en knik dan. Hier kan ik wel wonen. Maar Ted dan? Kan Mario zomaar bij hem inwonen?

'Zoey' Hugo haalt mij uit mijn gedachten waardoor ik naar hem kijk. 'Hmm?'

'Geen zorgen, ik hoef niet meteen een antwoord. Denk erover na' Hij geeft me een lieve lach met een kus op de wang. Ik knik lief naar hem.

Ik wil het wel maar ik moet erover na denken, toch? Arg ik weet het ook allemaal niet meer.

Ik wil graag bij hem wonen maar kan ik Ted zomaar achterlaten? En gaat het niet veel te snel?

We kijken nog wat tv en gaan daarna naar bed. De volgende ochtend word ik al vroeg wakker omdat ik wakker word gebeld door Diana. 'Hallo?' Fluister ik in de microfoon als ik Hugo nog heerlijk zie slapen. Ik kijk snel op de klok en zie dat het 6 uur. Wat moet Diana zo vroeg wakker, en dat nog wel op een zaterdag.

Meteen hoor ik Diana hysterisch door de telefoon schreeuwen. Ik ren op mijn tenen naar de deur zodat ik in de gang normaal kan praten.

'Diana, rustig. Ik versta er niks van' Zeg ik met een slaperige stem. 'Je moet helpen, ik heb zoveel werk te doen. Ik moet nog 30 boeken kopiëren en 3 contracten maken, 5 vergaderingen notuleren. Ik kan het allemaal niet meer aan. Meneer Persson heeft mij gisteren goed geholpen maar de klant belde vanochtend en...en ik weet het allemaal niet meer! Help me Zoey!'

Ik stel haar gerust en zeg dat ik eraan kom. Ik ren stil de slaapkamer binnen en trek wat kleren uit de kast. Ha, ik heb al kleren in zijn kast hangen... Zegt dat iets of niet? Jullie hebben waarschijnlijk ook wel een spijkerbroek en tandenborstel bij je vriend liggen, toch?

Ik schud mijn hoofd omdat ik geen tijd heb om hier over na te denken.

15 minuten later sta ik voor het grote gebouw en loop snel naar binnen. Ik groet Diana als ik bij haar ben en ze lijdt mij meteen naar een grote vergaderkamer waar stapels papier weg liggen. Meteen gaan we aan de slag.

Om 10 uur word ik gebeld door Hugo dat hij er ook aan komt en ons mee helpt. Ik probeerde hem tegen te houden omdat het een vrije dag voor hem is, maar als ik naar het werk keek wist ik dat we hem nodig hadden.

HUGO BOSS VS MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu