HUGO BOSS VS Me [11]

12.4K 466 110
                                    

Hallo!

Hier weer een hoofdstuk voor jullie!:D

Laat me weten wat jullie ervan vinden wil je.

________________________________________________________

Door de felle zon worden mijn ogen gedwongen om te open. Het brand zo erg, ik heb zoveel pijn aan mijn hele lichaam. En mijn hoofd, omg mijn hoofd gaat exploderen.

Ik lig heerlijk in een zacht bed en word bedekt met een donzige deken.

'Zoey?' Ik hoor een krakende stem achter mij. Langzaam draai ik me om, maar eigenlijk weet ik al wie het is.

Ik word gegroet door 2 prachtige grijze ogen die me vermoeid aankijken. 'Hugo' Zeg ik nog niet bewust dat ik met hem in bed lig.

Ach en wat maakt het uit, ik lig hier prima

'Kunnen we de pas nog even volhouden?' Vraagt hij moe. 'Ik wil je nog even in mijn armen hebben' Hij trekt mij rustig dichterbij hem. Ik werk niet tegen en laat zijn warme lichaam tegen de mijne aanglijden.

'We hebben geen kleren aan he?' Ik beweeg mijn benen snel, maar voel niks. Ik heb geen broek aan, zelfs geen ondergoed. Ik merk dat ik ook geen bh aan heb en dat hij niks om zijn bovenlijf heeft.

'Nee' Kreunt hij als zijn grip verstevigd.

'Oke' Zeg ik uitgeput en sluit mijn ogen weer. Ik ben te moe om nu na te denken over wat er vannacht is gebeurd. Ten minste lig ik met iemand die ik ken in bed en heb ik de pas nog.

Wacht, betekent dit nou dat hij het fijn vind om tegen mij aan te liggen? Hij vroeg wel of de pas nog wat langer kan gelden Met een lach op mijn gezicht val ik in een heerlijke slaap.

Flashback

'Wat doe je Hugo, kom naar binnen!' Schreeuw ik dronken als ik hem lachend na kijk.

'Ik ben superman!' Roept hij als zijn rode deken achter hem aan waait. Hij loopt in zijn boxer over het terras met een vuist voor zich uit. Ik kan het niet helpen om keihard te lachen bij het aanzicht.

Wat zijn we vanavond toch allemaal aan het doen!?

'Wil je mijn super-vrouw zijn?' Met een grote grijns komt hij naar me toe gerend en rijkt een hand uit. Ik neem hem aan en samen rennen we over het dakterras rond het zwembad.

We zingen luid liedjes door elkaar waarvan we maar een regel kennen. Lachend rennen we in de nacht.

'Kleren uit!' Hugo klapt in zijn handen als we samen op de bank zitten. Ik bedenk mij niet en trek mijn shirt over mijn hoofd. 'Dat kan sexier' Grijnst hij.

Ik sta op in een seconde en beweeg mijn heupen verleidelijk als ik het knoopje van mijn broek loslaat. 'Bedoel je dit superman?' Fluister ik hees  in zijn hoor wat hem kippenvel veroorzaakt.

'Misschien' Antwoord hij afwezig als ik zijn handen op mijn heupen plaats en zorg dat hij mijn broek uittrekt.

'En dit dan?' Ik ga op zijn schoot zitten met mijn lichaam naar hem. Mijn benen wikkel ik om zijn middel als ik mijn armen om zijn nek leg. 'Nog niet helemaal' Fluistert hij verleidelijk in.

'Dus als ik dit doe' Ik breng mijn mond dichter naar zijn lippen waar ik een kus op zijn mondhoek plant. Ik ga verder op zijn kaak tot ik bij zijn oor ben. Ik heb een kusjes pad gemaakt en ik kan zien dat hij onder de indruk is. 'Zeg je geen nee' Fluister ik verder als ik mijn zin afmaak.

Ik hoor hem kreunen als ik mijn handen op zijn blote borst plaats. Ik plant weer een kusje op zijn mondhoek waarna ik naar zijn nek ga en zijn borst.

HUGO BOSS VS MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu