Belangrijk!

8.7K 187 57
                                    

Hallo!

Foto: Vind ik leuk! hahah

Ik weet dat sommige lang wachten op een update, maar hij komt meteen hierna! Dus lees dit eerst even en dan worden jullie beloont met een nieuw hoofdstuk (eindelijk!)

Dus iemand zei dat ze mijn boek heel leuk vond (Dankjewel) maar dat de titel haar eerst niet aansprak maar toen ze de beschrijving las wel.

Nu is mijn vraag aan jullie of jullie dit ook vinden.

Laat ik even duidelijk zijn, ik vind het helemaal maar dan ook helemaal niet erg dat iemand dit heeft gezegd dus geen haat alsjeblieft. Ik ben juist blij als mensen mij feedback geven zodat ik beter kan worden.

En degene die het heeft gezegd heeft me dus ook echt geholpen. Dus mijn vraag aan jullie, vinden jullie HUGO BOSS VS Me een goede titel of denken jullie dat een andere beter is?

Laat het me weten en ga los met jullie ideeën want zelf weet ik geen goede titel voor het verhaal.

En nog eens, ik vind het niet erg dat iemand dit heeft gezegd, het helpt me alleen maar om beter te worden.

Ga los met bedenken van nieuwe en als je het een goede titel vind laat het me weten. 

Want jullie lezen het verhaal waardoor jullie een andere kijk erop hebben als ik. Dus laat je gaan met je creativiteit!

Alvast bedankt!:)


HUGO BOSS VS MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu