Treće poglavlje

3K 209 37
                                    

"Danas se u žiži seksualnog skandala našao naš ministar inostranih poslova. Pojavio se snimak na kom on i njegova žena seksualno maltretiraju i iživljavaju se nad njegovom tada maloletnom pastorkom. Ministar i njegov PR tim se još uvek nisu oglasili povodom snimka."

Sve državne i privatne televizije su prenele tu vest, a uskoro se proširila celom planetom. "Želim da je nađete, nju i onog ko joj je pomogao.", Igor je zavriskao.

"Ne brinite, gospodine, biće završeno."

"Šta da kažemo medijima, gospodine?"

Pogledao je u ženu koja je vodila sve njegove kampanje. "Da je fotomontaža političkih protivnika, a ja ću kasnije izaći i dati izjavu.", promrmljao je.

Svi su klimnuli glavama i izašli iz prostorije, a on se svalio u fotelju i obuhvatio glavu šakama. Ubiće tu malu kučku, pa taman mu to bilo zadnje.

Ivana se u tom trenutku nalazila u teretani i nesvesna toga da je neko posmatra naporno trenirala. "Dobar dan, gospođice."

Okrenula se i pogledala u čoveka iza sebe. "Dobar dan."

"Posmatrao sam te dok si trenirala. Savršen spoj pokreta, snage i uma."

Pocevenela je. "Hvala.", promumlala je.

Pružio joj je ruku. "Sergio, drago mi je."

Stisnula mu je ruku. "Ruslana."

"Da li si zainteresovana za borbe?"

Izvila je obrvu. "Kakve borbe? Turniri?"

Odmahnuo je glavom. "Ne, one prave borbe, bez pravila, ulične."

Zagrizla je usnicu. Nedostajao joj je ring, adrenalin i žar koji bi osetila tokom borbe, a bila je prokleto svesna da, bar u neko dogledno vreme, neće moći da se takmiči. "Kad?", ishitreno je upitala.

"U devet sutra uveče, kad kreneš odavde samo pravo, nekih dvesta metara, videćeš veliku halu."

Klimnula je. "Vidimo se onda tad.", promrmljala je, pokupila svoje stvari i izašla iz teretane. "Opet si tu?", upitala je Dimitra.

"Naređenje je naređenje."

Klimnula je. "Pristala sam na uličnu borbu, sutra u devet."

Dimitri je stao i pogledao je. "To nije ring, Ruslana, nema kontrole, nema pravila. Veoma je opasno."

"Znam, ali želim da se oprobam. Hoćeš ići sa mnom? I ne želim da on zna."

Dimitri je uzdahnuo. Ako bi mu rekao, izgubio bi njeno poverenje, bilo bi mu mnogo teže da je sačuva. Klimnuo je. "U redu, neću mu reći."

Široko mu se osmehnula. "Odlično, jedva čekam! Nemaš pojma kako mi nedostaje sve to."

Nasmejao se. "Vidim."

Par sati kasnije Mitke je uleteo u Lavovu kancelariju. "Izdao nas je.", besno je zasiktao.

Lav ga je bledo pogledao. "O čemu ti?"

"Slaviša se sastao sa Igorovim ljudima, nije im rekao za nas, ali im je rekao gde je mala."

Lav je ustao. "Ko ti je to rekao?"

"Znao sam da će to uraditi kad si mu rekao da odustaješ i od drugog plana, pa sam naredio da ga nadgledaju.", progunđao je.

"U redu, idem za Moskvu, ja ću se lično pobrinuti za nju. Nikome ni reč o Slavišinoj izdaji, sa njim ću se lično pozabaviti kad se vratim."

Mitke je klimnuo. "U redu."

Nazvao je aerodrom, rezervisao avionsku kartu za prvi avion i otišao do kuće da se spakuje. Negde oko sedam sledeće večeri je sleteo na aerodrom. "Gde je Dimitar?", upitao je momka koji ga je sačekao.

Njen spas -Završena-Where stories live. Discover now