Dvadeset peto poglavlje

2.4K 184 18
                                    

"Hvala Bogu, pa ste došli. Jel gotovo?", Nikolina je upitala.

"Bog sa tim nema veze, sve je isključivo naša zasluga.", Mitke je nasmejano rekao, pa privukao ženu i nežno je poljubio.

Uzvratila mu je poljubac, pa prišla Ivani, pogledala je, a onda je povukla u zagrljaj. "Kako se osećaš?"

"Dobro sam, najzad sam zaista dobro.", tiho je rekla. Odvojila se od nje, pa pogledala u Mirelu, koja je sedela kraj oca, sa Nikolom u naručju. Prišla im je, pa sela na pod preko puta nje. "Ovo ti je on poslao.", promrmljala je i izvadila kovertu iz džepa. "Mislim da bi trebala da mu se javiš.", tiho je dodala.

Mirela ju je zapanjeno pogledala. "Živ je?"

Klimnula je glavom. "Donekle je bio i sam žrtva zveri, Mirela. Mislim da će ti sve biti jasno, ako porazgovaraš sa njim. I Nikoli treba otac. Kao što je i tebi potreban. I meni moj."

"Mislila sam..."

"Da ćemo ga ubiti? Ne mogu da poreknem da sam imao želju, ali je Ivana insistirala da ostane među živima."

Mirela se rasplakala i pogledala u oca. Uzdahnuo je, zagrlio je i pomazio je po glavi. "Razgovaraj, pa odluči. Kuća u kojoj si rođena ti uvek stoji na raspolaganju. Za tebe i tvoje dete."

Klimnula je, poljubila ga u obraz, pa ustala i pružila mu dete. "Želela bih da nasamo pročitam pismo."

Klimnuo je i uzeo dete od nje. "Pa, videćemo šta će mama odlučiti."

Ivana je uzdahnula. "Nadam se ispravno.", promumlala je, pa pogledala u Lava. "Kad krećemo kući?"

"Sutra popodne. Javio sam kevi i ćaletu da je sve u redu, da si dobro i da ćemo ostato ovde. Prvo, želim da te odvedem u naš stan, drugo kao Denisova ćerka ćeš dobiti maksimalnu zaštitu ruske države i njihovo državljanstvo, tako da ne mogu ovde da te maltretiraju bilo kakvim pitanjima, osim ukoliko ti sama ne budeš želela da odgovaraš. Zbog toga moramo u ambasadu. I najzad, ima neko kome sam obećao da će te videti čim to bude bezbedno."

Namrštila se. "Kome?"

Slatko ju je poljubio. "Videćeš."

Prevrnula je očima i slatko ga poljubila. "Jel daleko tvoj stan odavde?"

Odmahnuo je. "Par kilometara."

Ustala je i pružila mu ruku. "Svanulo je, idemo na jedno trčanje?"

Prevrnuo je očima, prihvatio njenu ruku i klimnuo glavom. Znao je da želi da iskusi slobodu i nije imao nameru da to propusti. "Gde ćete vas dvoje?", Dimitri je upitao kad ih je sreo u hodniku.

Nasmejano ga je pogledala. "Na trčanje do Lavovog stana."

Dimitri se nasmejao, privukao je sebi i poljubio je u teme. "Kad je budala, neka trči."

Lav je prevrnuo očima. "Do Niša, ako ona bude želela. Idemo li?"

Zaklimala je glavom, uzeo ju je za ruku i poveo je van. "Šta učini žena of čoveka.", Dimitri je nasmejano rekao za njima i zatvorio vrata.

Tri kilometara kasnije su bili u njegovom stanu. "Vau, podseća na onaj u Moskvi. Predivan je.", oduševljeno je rekla i okrenula se oko sebe.

Nasmejao se, zagrlio je sa leđa i slatko je poljubio u vrat. "Sve što ti se ne sviđa, menjaj."

Zasmejala se, okrenula se ka njemu i željno ga poljubila. "Sve mi se sviđa.", promrmljala je i spustila usne na njegov vrat. Zavukla je šake ispod njegove majice. Skinula ju je, prešla usnama po njegovoj ključnoj kosti, pa nastavila da se spušta poljupcima preko njegovih grudi i stomaka. Kleknula je, otkopčala mu pantalone, a onda ih svukla sa sve boksericama dole. Ud mu je već bio dignut i tvrd. Nežno je prešla šakom preko njega, a onda ga uzela u usta i duboko ga usisala. Glasno je zaječao. Nežno mu je navlačila koren i sve dublje ga uvlačila u usta. Pokušao je da je odvoji od sebe, ali ga je pogledala u oči i odmahnula glavom. Uvukao je ruku u njenu kosu, stegao je i jako se nabio u njena usta. Glasno je kriknuo i doživeo vrhunac. Polako ga je izvukao iz njenih usta, kleknuo kraj nje i nežno je pomilovao po usnama. "Zašto to radiš?", promuklo je upitao.

Njen spas -Završena-Where stories live. Discover now