"Smrzla sam se, jebote.", procvilela je, dok je obema rukama grlila vrelu šolju čaja.
Lav ju je mrko pogledao. "Katja mi je rekla da ti po ovakvim temperaturama trčiš.", zarežao je.
"Trčim, Lave, to je ključna reč. Mi smo se vukli. Svaka kost se u meni smrzla.", progunđala je.
Prevrnuo je očima. "Pij taj čaj i idemo kod Alehandra u hotel.", zarežao je.
"I ti si se smrzao i sad si ljut, zar ne?"
Uzdahnuo je. Delovala je poput deteta koje je znalo da je pogrešilo, ali ne želi da se bilo ko ljuti na njega. "Ne, nisam ljut, lepotice. Ne želim da se razboliš, nisam siguran kakvi su lekari u ovoj zabiti i želim da se čuvaš.", nežno je rekao.
Zasmejala se, prebacila se na stolicu do njegove i umiljato mu se zavukla u zagrljaj. "Neću se razboleti, obećavam. Platio si čaj?"
"Mhm, ali ga ti još nisi popila.", promrmljao je.
"Ne pije mi se, vreo je i bezukusan, ni sličan Katjinom. Možda..."
"Šta?"
"Možemo drugačije da se zagrejemo u sobi hotela?"
Zasmejao se, sačekao da spusti šolju sa čajem, pa je podigao u naručje i poneo je van. "Svaka tvoja želja je za mene zapovest, ovakva posebno.", rekao je cerekajući se. Desetak minuta kasnije su već bili u sobi hotela. Ljubio ju je kao da sutra ne postoji, a onda je lagano skinuo, pa se odvojio od nje i dobro je odmorio. Prešao je šakama po celom njenom telu i osmehnuo se kad je zaječala i izvila telo ko njemu. Spuštao je poljupce po njenom telu, polako i lenjo. Uživao je u njenim reakcijama i glasnom stenjanju. Došao je do njene ribice i ona je raširila noge za njega. Grubo je gurnuo prste u nju, a onda spustio usne na njen kliktoris i počeo jako da ga sisa. Glasno je stenjala, čupala ga za kosu i izvijala kukove ka njemu. Vrisnula je i zgrčila se kad je pogodio jak orgazam. Povukla ga je ka sebi, pogledala ga u oči, a onda ga željno poljubila i oborila ga na leđa. Uživala je u osećaju njegove tople kože pod svojim prstima i usnama i znala je da bi tako mogla zauvek. Došla je do njegovog penisa, nežno ga povukla dva puta, a onda ga uzela u usta. "Jebote, moraš stati.", prošaputao je i pokušao da je skloni od sebe, ali mu je odmakla ruke i nežno prešla jezikom preko njegovog glavića i time ga dovela do najjačeg orgazma koji je ikada doživeo. Podigao je, naterao je da ga opkorači i grubo se nabio u nju. Od samog početka je sve davao od sebe da ne izgubi kontrolu sa njom, znao je da je još ranjiva, ali sad je sva njegova samokontrola isparila i razum je ustupio mesto želji. Uzvraćala mu je grube poljupce i istim tempom se pomerala na njemu. Kriknula je i nekontrolisano svršila, nabio se u nju pa i sam doživeo vrhunac. "Izvini, jebote."
Jedva je uspela da podigne glavu i pogleda. "Zašto se izvinjavaš?"
"Izgubio sam se i podivljao, Ivana..."
Vratila je glavu na njegovo rame. "Meni je bilo najlepše do sad, Lave. Imam osećaj da si tek sad pokazao pravog sebe.", prošaputala je.
Naterao ju je da ga pogleda. "Samo nisam želeo da te uplašim, lepotice."
Zasmejala se, uspuzala se uz njega i uvukla mu obe ruke u kosu. "Nisi me uplašio, ni najmanje.", promrmljala je i spustila usne na njegove.
U tom trenutku mu je zazvonio telefon i on je opsovao. Ustala je, dodala mu ga, a onda se ponovo privila uz njega. "Šta hoćeš?", Lav je zarežao, upalio mikrofon i bacio telefon na krevet, pa zagrlio Ivanu i željno je poljubio.
"Prekidam nešto?", Mitke je upitao smejući se.
"Nosi se. Šta ti treba?"
"Jel Ivana sa tobom?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Njen spas -Završena-
RomanceIvana je devojka iz visokog društva, koja godinama trenira kik boks i sanja samo o jednom. Da pobegne od očuha i majke. Spas za nju će doći u veoma neobičnom obliku i nenadano. Čisto da naglasim, priča, likovi i sve ostalo je izmišljeno.