💜Liliána💜
Nagyon fáradt voltam előző este, annyi minden történt nap közben. El se hittem, hogy egy ilyen híres embernek tetszem. De a lényeg az, hogy nekem is tetszik ő. Olyan helyes, jóképű, vonzó, és nagyon udvarias is! Nem volt egy napja, hogy megismertem, de miután elaludtam róla álmodtam... és természetesen magamról. Álmomban elkísértem a futamokra és mindet ő nyerte meg!
Egy ilyen álom után hihetetlenül boldogan érbedtem fel reggel. Megbeszéltem Zoéval, hogy találkozunk és majd részletesen elmesélek neki mindent. Gyorsan elkészültem majd indultam is, hogy újra láthassam legjobb barinőmet.
-Nem fogod elhinni ki az a fiú, akivel találkoztam...-kezdtem mesélni barátnőmnek- egy igazi Forma 1es pilóta!
-Micsoda??-hüledezett Zoé- Ha ezt Ricsi megtudja!- Ricsi Zoé barátja, illetve már 2 hónapja vőlegénye. -Mesélj el mindent!- kérte barátnőm. Szóval elmeséltem neki mindent.-Annyira örülök neked! Nagyon kedves srácnak tűnik...- mondta Zoé- épp itt az ideje, hogy Ádám után találj valami rendes fiút magadnak!- Na igen, Ádám... A volt barátom. Három évig játunk, de aztán kiderült, hogy ebből a három évből 2 alatt végig csalt... Amikor megtudtam rögtön szakítottam vele és nagyon sokáig szomorkodtam. Teljesen tönkre tette az önbizalmam... Nagyon kíváncsi vagyok, mit szólna, ha megtudná, most milyen hírességeket is érdeklek. Gyorsan leállítottam magam, nem akartam többet Ádámra gondolni.
A délelőtt további részében shoppingoltunk és sétáltunk, majd kaptam egy üzenetet Pierre-től:
"Szia, nagyon jól éreztem magam este😁 Remélem, még megismételjük, de addig is, ha van kedved egy fotózáshoz, ma pont van egy az Alphatauri Fashionnél"
Már elintézte volna nekem a fotózást? Hihetetlen ez a fiú!
"Szia, én is jól éreztem magam😊 Nem gond, ha már megyek is ma fotózásra? Még önéletrajzot se adtam..." kérdeztem.
"Dehogy! Elhiszik nekem, hogy tehetséges vagy."
Elújságoltam a hírt barátnőmnek, majd ő sok sikert kívánt és elköszöntünk. Pierre eljött értem a kocsijával és együtt elmentünk a fotózás helyszínére. Út közben elmondta, hogy az Alphatauri Fashion új kollekcióját fotózzák, és azt is, hogy ő, és a csapattársa is modellkedni fognak. Nem tudtam hogy a Forma 1-ben vannak csapatok, de nem szerettem volna butának tűnni szóval nem szóltam.
Egy gyönyörű épület előtt álltunk meg, Pierre gyorsan kipattant a kocsiból, majd kinyitotta nekem az ajtót. Igazi úriember! Együtt sétáltunk be az épületbe, szebbnél szebb termeken sétáltunk át.
Beléptünk a fotóterembe, ahol Pierre rögtön egy olyan 22 év körüli, nagyon alacsony fiúhoz ment oda, hogy köszönyjön neki. Kedvesen köszöntötték egymást, majd együtt felém sétáltak.
-Ő itt Yuki, a csapattársam- mutatta be nekem a fiút, majd hozzá fordult- Ő pedig Liliána, a barátnőm- mondta. A barátnője? Hirtelen el se hittem, hogy így mutatott be, azt hittem csak képzeltem, mivel ezt akartam hallani. Éreztem, hogy elpirulok, nem tudtam mit mondani, erre nem számítottam. Csak akkor vettem észre, hogy mindketten engem néznek.
-Lili, jól vagy?- kérdezte aggódva Pierre.
-Persze... Csak izgulok a fotózás miatt- válaszoltam.
-Akkor kezdhetünk?- kérdezte.
-Kezdhetünk- mondtam, miután összeszedtem magam. Most a fotózásra kell koncentrálnom, aztán majd örülhetek annak, hogy Pierre-rel már járunk.A fotózás remek hangulagban telt, nagyon jól éreztem magam. A ruhák szuperek voltak, remélem egy nap én is tervezhetek majd ilyen ruhákat! A fotós szerint hatalmas tehetség vagyok, de nem tudom mennyire gondolta komolyan, vagy csak bátorítani akart-e. Szerintem inkább az utóbbi.
Pierre látszólag nagyon jóba van Yukival, aki a legkisebb apróságok miatt is olyanokat káromkodott, hogy csak na! Nem tudom mit gondoljak róla, annyira azért nem szimpatikus, mint Pierre...
A fotózás után hármasban mentünk el enni, a két fiú jól szórakozott együtt, én nagyrészt csak nézni tudtam őket mivel nem tudtam hozzászólni a beszélgetésekhez. Persze Pierre próbált bevonni és kérdezgetni engem is, ami nagyon kedves volt tőle. Végül jót beszélgettünk a magyar ételekről, kiderült, Yuki elég jártas a témában.
◇◇◇
A hét további részében a fiúk nagyon elfoglaltak voltak a közelgő verseny miatt, ezért nem nagyon találkoztunk. Pierre adott nekem egy belépőt a Magyar Nagydíjra, megbeszéltünk, hogy vasárnap hová kell majd mennem. Már alig vártam, hogy láthassam őt versenyezni!
Na ez egy elég rövid fejezet lett, de majd jön a kövi nemsokára, az izgalmasabb lesz, és több pilóta lesz benne!
VOUS LISEZ
Száguldó🏎Szerelem💟
FanfictionVajon hogyan változik meg egy átlagos lány élete, amikor betoppan az életébe egy Forma-1 pilóta? Liliána korábban nem nézte a Forma-1-et, sőt kb. semmit nem tudott erről a sportról és a leghíresebb pilótákat sem ismerte. Egy nap azonban összefut val...