💜Liliána💜
Végre elkezdhettem tervezni a saját esküvői kollekcióm. Olyan boldoggá tett ez az egész, és még mindig nem hittem el, pedig már beszéltem egy kedves Guccis emberrel telefonon, aki nagyon segítőkész volt. Igaz, még nem utaztam el Olaszországba, hanem Landoval együtt jöttem a Japán Nagydíjra, viszont a futam után megyek, hogy elkezdjem beindítani divattervezői karrierem.
Már nagyon rég találkoztam Zoéval, így megbeszéltük, hogy a legjobb barátnőm is ellátogat Japánba és együtt nézzük a futamot. Szuper volt végre újra látni őt, egész pénteken együtt nézegettük a látni valókat, így az edzésekre nem is mentünk.
-Képzeld, valamelyik nap össze futottam Ádámmal...- kezdett bele Zoé. Teljesen el is felejtettem a barom volt barátomat az utóbbi időben, de most hirtelen nagyon fájdalmas volt újra hallani a nevét...
-És?- kérdeztem, de nem nagyon akartam róla beszélni.
-Rólad érdeklődött- mondta- Hogy mi ez az egész, hogy ilyen híres lettél és hogy lett hirtelen ennyi Forma-1-es pasid...- mondta. Mostmár nyilván érdeklem, amikor együtt voltunk csak más lányok érdekelték!
-Nem szeretnék Ádámról beszélni...- mondtam- Beszéljünk inkább rólad és Ricsiről! Mikor is lesz az esküvő?
-Ja, hát az nem lesz...- mondta Zoé.
-Hogy mi? Miért?- csodálkoztam.
-Hát izé... Eltávolodtunk egymástól, szóval szakítottunk- jelentette ki a barátnőm egyszerűen.Ez a hír engem eléggé lesokkolt, Zoé és Ricsi kb. álompár voltak, nem gondoltam volna, hogy csak így random véget ér a kapcsolatuk. Pedig már kitaláltam, hogy majd én tervezem meg neki a Gucci esküvői ruháját, milyen menő lett volna.
Sétálgattunk még össze-vissza, majd úgy döntöttünk, ideje lenne vissza menni a hotelbe. El is indultunk, de rá kellett jönnünk, hogy egy picit eltévedtünk. Már éppen hívtam volna Landot, amikor valaki dudált, majd egy fancy kocsi állt meg mellettünk.
-Helló, hölgyek!- húzta le az albakot Lance- Kell egy fuvar?- kacsintott.
-Kössz, tőled nem!- forgattam meg a szemem- Gyere, menjünk!- húztam arrébb Zoét.
-Várj én nem akarok itt bóklászni egész nap! Miért ne mennénk vele?
-Mert olyan beképzelt! Inkább gyalog megyek vissza a hotelhez!
-Naa sokan örülnének ha velem utazhatnának...- szólt közbe Lance.
-Én nem, nem vagy túl jó sofőr!- tettem keresztbe a karom.Kicsivel később már Lance kocsijában ültünk, és barátnőm vígam beszélgetett a fiúval, míg én csak dühösen néztem ki az ablakon. Nem hiszem el, miért kellett vele jönnünk, olyan idegesítő! Nem szóltam semmit egész úton és amikor megérkeztünk gyorsan kiszálltam köszönés nélkül és siettem fel a szobába.
-Várj szerintem egész jófej...- szalad utánam Zoé- Nem értem mi bajod van vele...◇◇◇
A szombat gyorsan eltelt, mivel én ruhákat terveztem egész nap, és az időmérőt csak a tv-ben néztem. Így Zoé egyedül ment ki a pályára, hogy onnan nézze, viszont azt mondta, nagyon jól érezte magát így is.
Lando ügyes volt megint, nem is meglepő, de a harmadik helyről indulhat holnap. Jó kedve volt, viszont picit fáradtnak érezte magát, szóval amint visszaértünk a szállodába bedőlt az ágyba és bealudt.
◇◇◇
Természetesen a futamot nem hagyhattam ki, így vasárnap együtt mentünk a pályára. Ez a futam annyira nem volt izgalmas, max indult az első helyről, és végig vezetett, szóval ő is nyerte meg a futamot. Állítólag már elég régen nyert utoljára, és mindenki azt kezdte hinni, hogy már nem is fog, viszont ezzel a győzelmével megint esélyes lett a világbajnoki címre. A George nevű srác lett a második, Charles pedig sajnos harmadik helyen végzett. Nagyon szurkoltam a kedvenceimnek, de mivel nem teljesítettek túl jól (még Lando se), ezért picit csalódott voltam. Az egyetlen pozitív dolog az volt, hogy Lance kiesett, viszont ennek se tudtam teljes szívemből örülni, mert az az idióta a csapattársát is kiejtette magával együtt.
BINABASA MO ANG
Száguldó🏎Szerelem💟
FanfictionVajon hogyan változik meg egy átlagos lány élete, amikor betoppan az életébe egy Forma-1 pilóta? Liliána korábban nem nézte a Forma-1-et, sőt kb. semmit nem tudott erről a sportról és a leghíresebb pilótákat sem ismerte. Egy nap azonban összefut val...