20. fejezet

176 10 4
                                    

💜Liliána💜

Az vasárnap délelőtt a világbajnokságról szólt, akárhova néztem vagy hallgattam csak erről beszélnek. Annyira azért nem érdekelt, de megpróbáltam ezzel foglalkozni én is, hátha eltereli a fjgyelmem. Nem akartam látni se Lancet, mert elegem lett belőle, szóval a McLarennél néztem a futamot.

Mivel ez az utolsó futam az évben, minden pilótára nagyon oda figyeltem akiket ismerek, név szerint: Fernando, Valtteri, Pierre, Charles, Kevin, Lando, Esteban, Carlos, Lance, Yuki, Max, Mick, Seb, Daniel, Nicholas, George és Alex. Jaj annyira nehéz ennyi helyre figyelni! Nagyon izgalmas futamnak lehettünk szemtanúi. Charles jól rajtolt, de Seb is, és aztán csomó ember kiesett meg ilyenek, valami nagyon izgi volt. Carlos megint Charles elé került, de meglepő módon most elendegte csapattársát. Hát igen, Carlos egyszerüen túl kedves. Őszintén szólva ha nem Sebnek szurkoltam volna, ennek örültem volna, mert tudtam, hogy nagykn fekbaszná Charlotte-ot ha Charles nyerne. De végül nem így lett, igaz nagyon közel volt, de aztán Seb lett az első, és így a világbajnok, Charles a második, aztán Carlos. Micknek annyira nem volt jó futama, csak 8. lett, Lance pedig 13. lett, dehát ez nem nagyon érdekelt.

A futam után mindenki ünnepelt és nagyon boldogok voltak. Visszamentem a hotelbe, és ott már elkezdődött a nagy szezonzáró buli. A Lance-el közös szobánk ablakából néztem a medence körül bulizó tömeget, és arra gondoltam, nem ártana lemenni és inni valamit. Aztán nyílt az ajtó és megjött Lance, meglepő módon nem egyedül... Valami lánnyal csókolózott...
-Ó helló Liliána!- köszönt Lance- Nem csatlakozol?- kacsintott. Már kezdett idegesíteni a folyotnos kacsintgatása.
-Fúj, most komolyan Lance, te mit képzelsz?- akadtam ki egy picit és indultam az ajtó felé- Ti csak érezzétek jól magatokat, és azt hiszem itt az ideje hogy szakítsunk!- csaptam be magam után.

Igazából annyira nem baszott fel, hogy megcsalt, inkább az idegesító személyisége zavarhatott. Mindegy is, már mentem a medencéhez jól bebaszni.

Odaértem, és láttam pár ismerős arcot. Úgy látszik, a pilóták nagy része itt bulizta ki a szezon fáradalmait. Annyira nézelődtem, hogy nem figyeltem, merre megyek, és hirtelen nekiütközten valaki hátának.
-Ó bocsánat, nem figyeltem...- kezdtem magyarázkodni a vizes hátú, szamuráj-tetkós valakinek, aki annyira hot volt, hogy elakadt a szavam is.
-Ugyan, semmiség!- fordult meg az illető, és nem más volt, mint Fernando- Liliána! Hogy vagy mostanság?- köszönt.
-Hát ööö...- akartam válaszolni de csak a hátára tudtam gondolni- Hát ööö jól... Csak innék valamit!- mondtam.
-Akkor a legjobb helyre jöttél!- mondta Fernando és eljött velem a pulthoz- Mondd mit kérsz, és már adják is!- kacsintott.
-Hát ööö...- gondolkoztam- Olyat kérek, amit te iszol!- vontam meg a vállam, és már adták is.

Nem arról volt szó, hogy megint olyan részeg akartam lenni, mint valamelyik nap, csak eszembe jutott, hogy azért mégiscsak jó lenne, ha már el kell viselnem, hogy Mick Charlotte-tal van. Gyorsan lehúztan az italt.
-Még egyet!- mondtam.
-Még egyet a hölgynek, rajta!- csettintett Fernando, és már kaptam is még egy italt. Épp azon gondolkoztam, mennyire menők a szamurájok, és ezt a poharat is meg akartam inni, amikor valaki megszólított.

-Liliána?- hallottam Carlos hangját- Megint be akarsz baszni, hogy aztán egész nap csak hányj és aludj?
-Nem de...- kezdtem bele- Talán!
-Nem kéne többet innod!- mondta.
-De már ki van kérve, hadd igyam meg!- kértem- És szerelmi bánatom van, szóval miért ne?
-Jaj hagyjad már, majd Fernando megissza, ha ez zavar!- mondta és el is vette a poharam és odaata Fernandonak, aki gyorsan meg is itta.

Carlos konkrétan elkezddett leszidni, hogy attól még, hogy más barátnője van Micknek, még nem kell, hogy alkoholista legyek.
-Csak jót akarok neked!- mondta Carlos, és én csak ott akartam hagyni. Megpillantottam Pierre-t a közelben, és már szaladtam is hozzá. Carlos még utánunk szólt, hogy Pierre ne hagyja hogy sokat igyak, amire Pierre visszaordibálta, hogy oké, de aztán halkabban folytatta, hogy ő amúgy már elég sokat ivott.

Száguldó🏎Szerelem💟Место, где живут истории. Откройте их для себя