💜Liliána💜
-Liliána? Mit csinálsz itt?- hallottam egy ismerős hangot. Megfordultam, és nem mást láttam mint Landot. Ő mit keres Magyarországon egyáltalán?
-Te mit keresel itt?- kérdeztem.
-Én kérdeztem előbb! De mivel én vagyok az érettebb, válaszolok először. Láttam, hogy Max jön Budapestre, azt gondoltam biztos lesz valami nagy buli, de nem láttam Maxot sehol szóval egyedül kezdtem szórakozni- mondta. Csak bámultam rá. Hogy mi? Eljött ide mert Max is eljött és nem is beszélt vele- Te mit csinálsz itt, ráadásul esküvői ruhában?- kérdezte.
-Jaa oo- jutott eszembe, hogy elég furcsa a helyzet és még nem válaszoltam- Bonyolult. Long story short szomjas vagyok, igyunk valamit!
-Várj, te sírtál?- nézett az arcomra alaposabban.
-Dehogy!- vágtam rá.
-Vagy sírtál vagy nagyon bénán sminkelsz...- mondta miközben leültünk egy asztalhoz.
-Nem sírtam...- mondtam, de nem néztem a szemébe, inkább körbe néztem a teremben. Nagyon fancy hely volt de valami nem tetszett benne, aztán rájöttem mi. Az emberek minket néztek, de nagyon feltűnően, néhányan telefonnal a kezükben, valószínűleg videóztak. Nem gondolkoztam, lecsúsztam az asztal alá, amilyen gyorsan csak tudtam. Csak később jutott eszembe, hogy ezzel csak rontok a helyzetemen de elég hülye szoktam lenni. Lando pár másodperc múlva szintén lejött az asztal alá.
-Nagyon vicces kedvedben vagy!- jegyezte meg nevetve, de csak morcosan néztem rá.
-Az emberek fotóznak és videóznak...- mondtam.
-Ja, de nyugi, már megszoktam. Holnap minden ezzel lesz tele, de pár nap múlva elfelejtik- mondta- Igaz addig mindenki azt hiszi majd, hogy együtt vagyunk, pláne, ha kettesben bujkálunk az asztal alatt.
-Ezzel nem segítesz!- morogtam.
-Jó nyilván nem akarod, hogy azt higgyék, megcsalod a kedves férjed de ezzel csak kínosabb lesz- nevetett- Várj, hol is van ő? Még mindig nem mondtad el miért vagy esküvői ruhában...- mondta. Kezdtem nagyon dühös lenni.
-Csak nem akarom, hogy lefotózzanak itt, veled, esküvői ruhában...
-Arról már lekéstél- szólt közbe a fiú, amiért egy morcos pillantást kapott.
-Basszus már bánom, hogy bejöttem- panaszkodtam- Nem is tudok kimenni anélkül, hogy ne videózzák le vagy százan...
-Nem?- kérdezte Lando- Segítek, ha utána elmeséled mi történt!
-Hogy tudnál segíteni?
-Elérem, hogy rám figyeljenek, te meg kisurransz, kint találkozunk!- mondta határozottan, és már mászott is ki az asztal alól. Illetve próbált, beütötte a fejét és visszaesett.
-Jól vagyok!- mondta gyorsan, majd kimászott az asztal alól.El se tudtam képzelni, mit fog csinálni. Nem is láttam, hová megy, egyszer csak meghallottam beszélni és láttam, hogy egy emelvényen áll.
-Na milyen a buli, emberek?- kérdezte mikorfonba beszélve- Elég unalmas szerintem! De itt van DJ Lando, hogy feldobja a hangulatot!- ordibálta. Micsoda? DJ Lando? Meglepetésemre a közönségnek nagyon tetszett, és csak rá figyelt mindenki. Lando elkezdett zenélni, és rájöttem, hogy annyira nem is rossz. El tudtam volna még hallgatni, de eszembe jutott, hogy most kellene kimászni az asztal alól és kimenni innen. Így hát elindultam, gyors, de természetes léptekkel, nemsokára már kint voltam az utcán.Nagyon jól esett a friss levegő, a hideg szellő a benti fülledt levegő után. Végre itt senki nem figyelt rám. Már ígyis el tudom képzelni, mivel lesz tele holnap az egész internet... Lando kilépett az ajtón és csatlakozott hozzám.
-Szívesen!- mondta, majd elindult.
-Köszönöm...- mondtam.
-Na, elmondod mi van?- kérdezte.
-Nem tudom... Hosszú történet- mondtam, mert nem nagyon akartam így most elmesélni mindent.
-Gyere- mondta, majd megindult egy nagyon menci kocsi felé.
-Ez a te kocsid?
-Ja- mondta- Menjünk valami nyugisabb helyre- tette hozzá.
-Várj te nem ittál?- kérdeztem.
-Nem, csak akartam, de megzavartál- mondta.Beszálltunk a kocsiba, nagyon kényelmes volt, majd Lando elindította.
-Hová megyünk?- kérdeztem az ablakon kinézve.
-Hová szeretnél?- kérdezte.
-Nem is tudod, hová megyünk- csodálkoztam.
-Nem tudom. Oda megyünk, ahová akarsz. Mit szeretnél csinálni?- kérdezte. Elgondolkoztam.
-Nem is tudom... Nem sok mindenhez van kedvem- mondtam- Álmos vagyok.
-Aludni szeretnél?- nevetett Lando.
-Nem tudom. Talán!
-Felőlem. De attól még elmeséled mi történt!- mondta.
ESTÁS LEYENDO
Száguldó🏎Szerelem💟
FanficVajon hogyan változik meg egy átlagos lány élete, amikor betoppan az életébe egy Forma-1 pilóta? Liliána korábban nem nézte a Forma-1-et, sőt kb. semmit nem tudott erről a sportról és a leghíresebb pilótákat sem ismerte. Egy nap azonban összefut val...