Sziasztok! Megint nézzétek el, hogy Liliána nem ismeri a Forma-1-es dolgokat, ez az első futama...
💜Liliána💜
Kicsivel később az Alphataurinak kijelölt helységben voltunk. Én egy kényelmes fotelben ültem, a törött lábam alá egy széket tettek. Pierre nagyon kedves volt, hozott nekem egy szelet tortát és limonádét a büféből. Úgy éreztem, nekem van a legjobb pasim a világon! Yuki közben a csapat többi tagjával beszélgetett, és a kocsiják nézegették. Néha felénk pillantott, lehet, hogy csak képzeltem, de elég szúrós volt a tekintete.
Egyszer csak Pierre néhány másik (valószínüleg) pilóta társaságában lépett be. Majd felém lépett és beszélni kezdett:
-Liliána, ők itt Charles, Lando és Carlos! Srácok, ő itt Lilána, a barátnőm- mondta boldogan. Mindig jól esik, amikor a barátnőjének nevez, azonban most gyorsan elterelődött a figyelmem, mivel a három fiatalember épp olyan jóképű volt, mint az én pasim. Ráadásul Yuki félrehívta, hogy beszéljenek a versenyről így négyesben maradtam új ismerőseimmel.
-Sziasztok!- köszöntem, remélve, hogy nem látszik mennyire zavarban voltam. Mind sorban köszöntek nekem, nagyon szimpatikusak voltak.
-Ti egy csapatban vagytok?- kérdeztem a kettő fiútól, akik mindketten piros pólóban voltak.
-Igen- felelte a harmadik fiú kicsit keserűen- Korábban az én csapattársam volt ez a jóképű chili paprika, egészen addig amíg át nem ment a Ferrarihoz...- tette hozzá drámaian. A 22 év körüli fiú nagyon hasonlított valamelyik hírességre, de nem jutott eszembe kire, csak annyit tudtam megállapítani, hogy aranyosan jóképű.
-Jaj ne vedd annyira a szívedre! Nem mintha nem beszélnétek még mindig állandóan, akkor is amikor Carlosnak és nekem Ferraris dolgaink lennének...- mondta az egyik piros pólós fiú, aki ezek szerint Charles volt. Most pillantottam meg Charlest először rendesen... Hihetetlenül csinos arca, és szép szemei rögtön elterelték a gondolataim Landorol. Nem lehetett idősebb 24-nél.
-Talán jobban odafigyelne azokra a bizonyos Ferraris dolgokra ha nem lennék ennyire szórakoztató- mondta még drámaibban Lando.
-Srácok!- szólt rájuk Carlos- ne Pierre barátnője előtt veszekedjetek...- folytatta. Most vetten észre, hogy a középen álló fiúnak, Carlosnak milyen szép a haja. Tökéletesen nézett ki, mintha órákig azzal foglalkozott volna, hogy állítsa be a haját. Látszott rajta, hogy éretteb volt a többieknél, mivel ő nem kapcsolódott be a veszekedésbe, talán 27 éves lehetett. Figyelmes volt tőle, hogy észrevette, mennyire zavarba jöttem a kis veszekedés miatt. Én válaszul csak mosolyogtam rá, ő is mosolygott.
-Lando!- szolalt meg valaki a helyégbe belépve- Gyere, csapatmegbeszélés!- mondta Landonak. Sötét haja és gyönyörű mosolya volt, olyan 33 év körülinek tűnt.
-Danny, nézd, ő itt Liliána, Pierre barátnője- mutatott be Lando- ő pedig Daniel Ricciardo, a csapattársam. Danny közelebb jött és köszönt nekem.
-Hello! Látom Pierre-nek jó ízlése van...- jegyezte meg mosolyogva. Éreztem, hogy ettől zavarba jövök, nem igazán tudtam mit mondani.- Fiúk ti is menjetek, Mattia már keres titeket- fordult a piros pólós fiúkhoz is.
-Sok sikert nektek a futamra!- szóltam utánuk, miután elköszöntek tőlem.-Jobban van a lábad?- kérdezte Pierre, mikor visszajött hozzám.
-Igen, amúgy se volt olyan vészes. Izgulsz a verseny miatt?- kérdeztem.
-Nem igazán, inkább csak azért mert most te is nézni fogsz! Remélem nem égek be előtted!- nevetett kínosan. Olyan aranyosnak találtam, hogy zavarban van.
-Szerintem nagyon jó leszel!
-Én is így érzem... Csak azt sajnálom, hogy így nem tudsz kijönni a pilótaparádéra...- mondta szomorúan.
-A mire?
-Felvonolunk a verseny előtt, integetünk a közönségnek, meg ilyenek.
-Ja értem. Jól hangzik- mondtam.
-Lassan kezdődik, most indulnom kell- nyomott egy puszit az arcomra.
-Okés, érezd jól magad!- köszöntem el tőle.
STAI LEGGENDO
Száguldó🏎Szerelem💟
FanfictionVajon hogyan változik meg egy átlagos lány élete, amikor betoppan az életébe egy Forma-1 pilóta? Liliána korábban nem nézte a Forma-1-et, sőt kb. semmit nem tudott erről a sportról és a leghíresebb pilótákat sem ismerte. Egy nap azonban összefut val...