19.fejezet

77 7 2
                                    

💜Liliána💜

Szörnyen éreztem magam, és csak szaladtam a legközelebbi mosdóba, hogy ne lássa mindenki a mental breakdownom. A tükörbe nézve láttam, hogy már lefolyt a sminkem, kirepedt a szám és Charlotte kimarta az arcom a hülye műkörmével. A saját látványomtól csak még rosszabb kedvem lett és sajnáltam hogy Max nem hagyta hogy jobban megverjem. Rezgett a telefonom.

"Minden rendben?" Írta Mick. Annyira el akartam mondani neki az igazat, de Charlottenak igaza van, miért hinne nekem? Persze barátok vagyunk, de épp ezért nem akarom ezt tönkre tenni. Válaszoltam neki, hogy persze, de legszívesebben elmondanék neki mindent.

Kicsit összeszedtem magam, és kimentem. Visszamentem a hotelbe, és már elég késő volt. Nem nagyon érdekelt, hogy volt vagy 8 nem fogadott hívásom Lancetől, vagy bármi más, csak bedőltem az ágyba és aludtam.

◇◇◇

Másnap annyira szarul éreztem magam, még mindig, hogy beszélni se volt kedvem senkivel. Pláne nem kimenni a pályára. De akárhányszor hívtam Lancet, most ő nem vette fel, biztos már kint van a pályán, gondoltam. Így, mivel beszélni akartam vele, muszáj volt kimennem.

Senki mást nem akartam látni, szóval egyenesen az Aston Martinhoz mentem. A garázsban nem volt, leültem várni és ahogy vártan rájöttem, hogy nincs kedvem itt lenni. Nemsokára már úgy voltam vele, ha nem lesz itt hamarosan egyszerűen csak elmegyek köszönés nélkül. Már nem bírtam tovább várni, de hirtelen belépett, Mr Strollal együtt.
-Uh Lance végre!- szaladtam oda hozzá.
-Lám lám, mostmár érdekel mi van velem?
-Micsoda?
-Tegnap hívtalak. Nem vetted fel...- tette csípőre a kezét.
-Tudom, de... Bocsi, de most nekem mennem kell, hívtak a Guccitól...- kezdtem magyarázni, pedig amúgy nem is hítvak, csak kellett egy kifogás.
-Te a Guccinál dolgozol?- csodálkozott, mire bólogattam.- Hát mindenesetre a telefont attól még felvehetted volna tegnap! Legközelebb ne csodálkozz, ha én se veszem fel...
-Hát bocsánat, nem voltam jól... De most mennem kell...-indultam kifelé.
-Várj, előbb bemutatlak apámnak!- szólt utánam.
-Mi? De már ismer...- csodálkoztam.
-Jó, de nem tudja, hogy együtt vagyunk...- mondta és elindult Mr Stroll felé- Apu, nézd, Liliána az új barátnőm!- mondta büszkén, én pedig kedvesen mosolyogtam, mert gondoltam így illik.
-Olyan gyorsan vége lett a másikkal? Hogy is hívjákkal? Hány napja is jártatok?- kérdezte.
-De apu, vele már szakítottam!- jelentette ki Lance.

Elég kínos volt, de végül elköszöntünk és sok sikert kívántam Lancenek és végre indulhattam is. Gyorsan összeszedtem a holmim, és már indulni akartam a reptérre, de nem akartam lemaradni a futamról. Úgy voltam vele, hogy inkább megyek később, és megnézem a hotelből a futamot. Szokásomhoz híven írtam Micknek, hogy sok sikert. Pár perc múlva meg is jött a válasz. "Hagyd békén a pasim te ribanc és ne irogass neki!"

Mondanom sem kell ettől olyan nagyon dühös lettem és már majdnem vissza indultam a pályára, hogy személyesen odribálhassak Charlotte-tal. "Nem én vagyok a ribanc hanem te. Annak írok akinek akarok, különben is nincs saját telefonod?" válaszoltam. Tudtam hogy nem egy nagy beszólás, de akkor semmi más nem jutott eszembe, és legalább írtam valamit. És tudtam, hogy úgyis kitörli, szóval Mick nem fogja látni.

A futamot Charles nyerte, ami elég szar volt, de most kevésbé érdekelt a bajnokság. Második Seb, harmadik Carlos, negyedik Lando, Mick a megyedik és Max kiesett, így nem csak a futamból, hanem már a világbajnokságból is. Így jár aki elrontja más esküvőjét! Lance a 14. lett, ami egész jó. Amúgy pontszerző lett volna, de megelőzte Valtteri, aki amúgy a 10. lett, aztán megelőzte Pierre, aztán megelőzte Yuki, aztán megelőzte Nicholas is, és így a 14. lett.

Száguldó🏎Szerelem💟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin