8. fejezet

110 7 0
                                    

💜Liliána💜

A futam után elmondtam Estebannak, hogy amúgy nekem most nemsokára indulnom kell Milánóba, hogy hétfőn már el is kezdhessük a ruhámat. Ahogy sejtettem, annyira nem örült neki, viszont a dobogójá miatt nem nagyon zavarta. Hívtam egy taxit, hogy elvigyen a reptérre, majd egy hosszú, szenvedélyes csókkal köszöntünk el egymástól.

A repülőút szörnyen unalmas volt, így elaludtam. Biztos nagyon mélyen aludhattam mert nem vettem észre, hogy a mellettem ülő vállára dőltem. Olyan kényelmesen aludtam mintha csak a saját ágyamban szundítanék. Konkrétan csak azt vettem észre, hogy a mellettem ülő haja piszkálja az orrom, és így egy nagy hapcival keltem fel. Szegény srác nagyon megijedt, picit talán le is fejeltem a vállát.
-Jajj úgy sajnálom!- mondtam az olyan 28 év körüli srácnak. Olyan kínosan éreztem magam, nem tudtam miért magyarázkodjak, amiért párnának használtam, vagy a hapci miatt.
-Semmi gond! Bocsi, hogy útban volt a hajam- viccelődött- Gondolkozom rajta, hogy levágassam- folytatta.
-Nehogy levágd!- mondtam hirtelen. Nem gondoltam át a szavaim, dehát olyan jól áll neki, gyönyörű haja van, szinte már féltékeny voltam.- Jól áll...- fejeztem be.
-Köszönöm- húzódott enyhe mosolyra a szája.
-Neked is szép hajad van!- folytotta a fiú- igaz, nem csak a hajad szép...- mondta. Hűha, nem nagyon szokak bókolgatni nekem, szóval nagyon meglepődtem.
-Ühm öhm köszönöm- mosolyogtam.
Még beszélgettem volna viszont landolt a gép, így elköszöntünk egymástól.

Miután leszálltam írtam Kornélnak, hogy hol van a kocsi, amit küld. Ő azt írta, hogy azt hitte hétfőn megyek majd, és a futam után még maradok a barátommal. Ó! Azt mondta, gyorsan eljön értem csak várjam meg, így hát vártam. Gyorsan meg is érkezett és mentünk is. Nagyon fáradt voltam már, így nem beszélgettünk sokat, csak mentem aludni.

◇◇◇

Másnap el is kezdődött a ruhatervezés! Nagyon izgatott voltam már, milyen lesz. Úgy gondoltam, valami sellő-fazonú ruhát szeretnék, vagyis csak kb a térdemig, az alja pedig fodros lesz. És persze a mély kivágás sem maradhat el. Ilyen tervekkel a fejemben kezdtem meg a rajzolást. Szerintem egész jól haladtam, pár óra alatt meglett a végleges terv. Ezután elmentünk várost nézni, Kornél megmutatott néhány látványosságot. Nagyon jól éreztem magam!

◇◇◇

A többi nap is hasonlóan jó volt, méretet vettünk rólam, elkezdődött a ruha megvarrása is. Természetesen meghítvam az esküvőre Kornélt is, ha már ilyen kevdes volt. Mindig ő volt a kedvenc unokatestvérem. És ha már az esküvőre való meghívásnál tartunk, a szúleimet eléggé megleptem a hirtelen eljegyzésemmel. Nem akarták elhinni először, aztán le akartak beszélni, szörnyen esett, hogy nem támogatnak az életem egyik legfontosabb eseményében... Persze rájöttek, hogy nem akarják kihagyni a saját lányuk esküvőjét szóval végül megbarátkoztak az ötlettel. Persze Zoét és Ricsit is meghívtam. Ők, legalábbis Ricsi nagyon támogattak. Zoé vőlegénye talán még izgatottabb, hogy ennyi Forma-1 pilótával találkozhat, mint én a saját esküvőm miatt.

Csütörtök estére lett kész a ruha, pénteken reggel indultam is Hollandiába. Vettem egy nyakpárnát a repülőútra, nehogy megint úgy járjak, ahogy korábban... Végülis jót beszélgettünk a helyes fiatalemberrel, szóval annyira nem alakult kínosan. Az út valami szörnyen unalmas volt, de elképzeltem mit fog Ádám gondolni a csodás esküvői képek után. Az egész világ rólunk fog beszélni! Pláne ilyen csodás ruhában. Megint elaludtam, még jó, hogy nálam volt a párnám.

◇◇◇

Megbeszéltük Zoéval, hogy ők is ma jönnek, és ma este elmegyünk bulizni, a leánybúcsúm alkalmából. Így miután köszöntem Estebannak, és elmondtam, hogy milyen szép ruhát terveztem. Neki még mindig jó kevde volt, mert megint láthat, és mert elmondta, hogy egy pilótát, akit nem szeret, kizártak a hétvégére, mert megvolt hozzá a kellő büntetőpontja. Nem teljesen értettem, de ha örül, én is örülök! Elkezdtem készülődni az estére. Kiválasztottam mit veszek fel, egy csinos rózsaszín ruha mellett döntöttem, aminek hosszú, testhez álló szoknyája, és viszonylag mély kivágása van.

Száguldó🏎Szerelem💟Où les histoires vivent. Découvrez maintenant