Wstęp

326 8 0
                                    

AN: Prawdopodobnie konieczne jest przeczytanie dwóch pierwszych opowiadań, Niewidzialny przyjaciel Snape'a i Dorastanie Snape'a, aby nadać temu opowiadaniu jakikolwiek sens.


Historia do tej pory: 

Shaun Snape kończył dziś 8 lat i nie mógł się doczekać, aż zacznie się jego impreza. Nigdy nie można było powiedzieć, że Shaun był normalny pod wieloma względami, w końcu był czarodziejem, i to dobrym! Jak zawsze mawiał jego przyjaciel, pół-gigant Hagrid. Shaun miał tylko 15 miesięcy, kiedy najgorszy Czarny Czarodziej Wieku, Lord Voldemort, zabił jego rodziców, Jamesa i Lily Potterów, zanim próbował zabić niewinnego chłopca. Ale w jakiś sposób klątwa ta nie zadziałała i odbiła się, trafiając Voldemorta, wyrywając jego duszę z ciała i zostawiając kwiczącego malucha z blizną w kształcie błyskawicy na czole nad prawym okiem. Został uratowany z płonących szczątków domu rodziców przez nikogo innego jak Hagrida i umieszczony przez dyrektora Dumbledore'a u ostatnich żyjących krewnych, Petunii i Verona Dursleyów, gdzie wierzono, że będzie bezpieczny. Okazało się, że był to jeden straszny i prawie nieodwracalny błąd ze strony dyrektora, ponieważ krewni okazali się być niezwykle magiczne-fobiczne, przez co ter ryzowali ich bezbronnego bratanka. Tuż przed tym, jak Harry Potter skończył cztery lata, jego kuzyn popchał go ze schodów, powodując zderzenie twarzą w twarz z dużą szklaną donicą, która roztrzaskała się, powodując setki krwawiących ran. Złamał sobie rękę i naderwał więzadła w nodze, a do tego doszły jeszcze liczne nowe i gojące się siniaki, które powstały z powodu mniej czułej opieki krewnych. Zamiast zaopiekować się krwawiącym i rannym siostrzeńcem, jak, zrobiłaby to każda normalna osoba, jedyną reakcją Petunii było wrzucenie go do szafy i zatrzaśnięcie drzwi. Harry miał już dość. Zbierając całą swoją magię i mając nadzieję z całej siły, życzył sobie bezpiecznego miejsca i kogoś, kto by go kochał i opiekował się nim. Nieświadomie trafił do laboratorium niejakiego profesora Sever USA Snape'a w Hogwarckiej Szkole Magii i Czarodziejstwa, gdzie chrapliwy profesor był sam w zamku przez lipiec. Nie mogąc przekazać opieki nad dzieckiem nikomu innemu, Severus Snape opiekował się chłopcem, a nawet zaczął go kochać, zanim odkrył, że chłopiec jest niewidzialny i milczący dla wszystkich innych. W końcu odkryto, że chłopiec to rzeczywiście Harry Potter, ale do tego czasu Severus kochał chłopca, którego nazwał Shaun Severus Snape i obaj byli nierozłączni. Z biegiem lat Shaun powiększył swoją rodzinę o dziadka Albusa i babcię Minnie, a także o większość pracowników magicznej szkoły, choć nigdy o pana Filcha czy profesora Trelawney! Remus Lupin został zatrudniony jako jego nauczyciel i dzięki serii dziwnych wypadków wyleczył go z likantropii. A w poszukiwaniu innych osób w jego wieku do zabawy, pracownicy odkryli tożsamość szczura Percy'ego Weasleya, Parszywka. Krótki proces i wujek Syriusz został dodany do jego rosnącej rodziny. W ciągu lata okazało się, że koledzy z klasy Shauna mają dostęp do magii i potrafią ją kontrolować. Odkrycie to doprowadziło do powstania serii zajęć dziennych w całej Wielkiej Brytanii, aby rozpocząć magiczną edukację czarownic i czarodziejów w dużo młodszym wieku. Pierwotnie zaczęły one przyjmować tylko dziewięcio – i dziesięciolatków, w ciągu ostatnich dwóch lat szkoły zostały powiększone, aby pomieścić coraz młodsze dzieci, tak aby wraz z rozpoczęciem szkoły we wrześniu, satelitarne szkoły magiczne zaczęły przyjmować dzieci w wieku od sześciu lat. 

Koniec streszczenia. 

Zapraszam do czytania 

Shaun Snape, 8 latOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz